Ricciardo dúfa, že si nebude musieť hľadať nový tím
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Pondelok, 18. január 2016, 16:31

Daniel Ricciardo v roku 2014 bez problémov zdolal kolegu v Red Bulle Sebastiana Vettela a začal snívať o najvyšších métach. Bol lepší ako štvornásobný majster sveta, čím jasne potvrdil svoje kvality, no rok 2015 mu veľa pozitívneho nepriniesol. Monopost RB11 doplácal hlavne na slabšiu pohonnú jednotku Renault a tím nevyhral ani jediné podujatie. Ricciardo navyše bodovo nestačil na kolegu Daniila Kvjata.

"Tentoraz chceme byť určite lepší ako v minulom roku, kedy sme mali niekoľko problémov," povedal Ricciardo v rozhovore pre austrálske rádio Sen 1116. "Z hľadiska pravidiel sa toho veľa nezmenilo, takže sa z minulého roku môžeme poučiť. Nedá sa ale predpokladať, že pôjde o rozdiel ako medzi dňom a nocou. Sme však optimisti a veríme, že stratu mierne stiahneme a v Melbourne na tom budeme lepšie. Chcem pre to odviesť svoje maximum."

Ricciardo začínal v Scuderii Toro Rosso, aby následne prestúpil do Red Bullu. Mal smolu, že sa tak stalo práve na začiatku turboéry, ktorý táto stajňa v spolupráci s Renaultom príliš nezvládla. V prvom roku však aj tak vybojoval tri víťazstvá. V minulom roku to už síce nevyšlo, no ostáva pokojný. Na špekulácie týkajúce sa budúceho prestupu do Ferrari momentálne príliš nemyslí.

"Pochopiteľne chcem mať najlepšiu šancu na víťazenie. Potrebujem na to najsilnejší tím s najsilnejším autom - a v správny čas. V ideálnom prípade by to mal byť Red Bull. Ferrari má pochopiteľne veľkú históriu a mnohí jazdci hovoria, že by za tento tím raz chceli jazdiť. Uvidíme čo sa stane. Momentálne som v Red Bulle a verím, že si vybudujeme dobrú pozíciu. Dúfam, že môj život tak bude trochu jednoduchší a nebudeme sa musieť vybrať nič hľadať," usmial sa pretekár z Perthu.

Zmluva spája Ricciarda s Red Bullom pravdepodobne do roku 2017. "Som presvedčený o tom, že máme silný tím. V minulom roku sme len nemali dostatok výkonu. V stajni však máme len víťazné povahy a to, čo máme k dispozícii, potrebujeme len jemne dobrúsiť," skonštatoval Daniel Ricciardo.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

"Nejaké rezervy tam ešte určite budú, ale dovolím si povedať, že po korčuliarskej stránke som sa vo Fínsku zlepšil. Dokonca som tam mal aj individuálne tréningy s krasokorčuliarskou trénerkou," hovorí D. Boldižár pre hokej.sk
"Musíte si veriť. Musíte sa k zápasu správne nastaviť. Hrá sa na dva víťazné duely, takže sa musíme zajtra plne skoncentrovať a vydať zo seba všetko," vyzval slovenský obor Zdeno Chára
"Teraz sa nám lúčil Jurko Kuric, tak nás na rozlúčku potešil kurčiatkami. Milan Jurčina nám pred svojim odchodom nechal v šatni po rumbe a lízatku. Vždy si tam niečo nájdeme. Sme tam jedna partia a spoločne ťaháme za jeden povraz," hovorí pre hokej.sk Martin Kriška.
Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Boris Bališ: Výborne funguje zmes mladých a skúsených hráčov
„Síce sme sa ťažšie rozbiehali, ale dostali sme sa na víťaznú vlnu a nálada je naozaj skvelá. Najbližšie nás čakajú štyri náročné zápasy, ak ich zvládneme, môžeme byť pokojne aj prví,“ verí Bališ
foto
Nitra sa vyrovnala španielskemu majstrovi, Kuruc: Môžeme hrať lepšie (video)
„Keby sme nadviazali na ligové výkony, zápas by bol pre divákov ešte zaujímavejší. Neboli sme slabším mužstvom, no musím povedať, že sme sa neprezentovali úplne takou hrou, akou sme chceli," konštatoval tréner Nitranov Kuruc
foto
Neapol skvelou hodinkou zmietol Benficu, Hamšík: Nádherný večer (video)
"Duel sme mali fantasticky rozohraný, po necelej hodinke sme viedli štvorgólovým rozdielom. Akurát škoda, že sme v závere dvakrát inkasovali. Bol to nádherný večer na San Paolo, kde bola fantastická atmosféra," vyznal sa Hamšík
foto
DAC vybavil postup už do polčasu, Šabala: Začína sa skutočný boj o trofej (video)
„Stretnutie sme si prehrali v prvých tridsiatich minútach. Dostali sma dva zbytočné góly zo štandardiek a to rozhodlo,“ komentoval hrajúci tréner domácich Miroslav Latiak
 

    Magazín F1.sk

    Chcete byť mechanikom v F1? Pripravte sa aj na 22-hodinové šichty
    "Je to poriadne stresujúca práca, no keď všetko vychádza, je to naozaj neuveriteľné. Keď prídu do boxov dve autá naraz a vy tých druhých porazíte práve vďaka zastávke v boxoch, celý tím má byť na čo hrdý," hovorí v otvorenom rozhovore Kenny Handkammer, bývalý šéfmechanik Red Bullu.
    Zvieratá na pretekárskej trati: Čo všetko už navštívilo súťažné okruhy? (VIDEO)
    Počas víkendu v Singapure sa na súťažnej trati objavil varan. História Formuly 1 pamätá veľké množstvo podobných prípadov.
    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    "Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý."
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 12 ms. :: Country :: Region :: City