Abiteboul: Spolupráca s Red Bullom? Nočná mora
Autor: Anna Lichvarčíková   |   Publikované: Piatok, 22. január 2016, 16:52

Vzťah Red Bullu s Renaultom je naštrbený už dávno a aj keď to vyzeralo, že ich spolupráca sa predčasne skončí, nakoniec ešte pokračuje. Francúzi budú majstrovskému tímu z rokov 2010 až 2013 motory dodávať aj naďalej, aj keď pod značkou TAG Heuer a svoju pozornosť zväčšiny zamerajú sa na vlastný továrenský tím, ktorý vzniká z Lotusu.

Cyril Abiteboul vysvetľuje, že práve takto to dáva zmysel. "Ako dodávateľ pohonných jednotiek to máte dnes ťažké, pretože nerozhodujete o celkovom balíku. Tieto nové pravidlá si vyžadujú holistický prístup k monopostu. Ako dodávateľ ste teda akurát frustrovaný - a hlavne, keď musíte spolupracovať s Red Bullom," hovorí pre magazín F1 Racing.

"Investujete majetok do šasi, dobre, no keď chcete výsledky, tieto pravidlá potrebujú okrem toho aj omnoho viac investovaného do motorovej technológie."

Práve skvelé šasi bolo dôvodom, prečo sa továrenské tímy boja dodávania motorov pre Red Bull. Renault však tvrdí, že sa poučili z minulosti a v Enstone budujú novú štruktúru. "Tentokrát budeme mať flexibilnejší rozpočet, dva- či trikrát väčší ako predtým. Budú aj nejaké organizačné zmeny a prehodenie úloh na to, aby sme mali šasi a motor vyvíjané pod jednou strechou," dodáva Abiteboul.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Prvú vážnejšiu príležitosť Bratislavčanov i celého zápasu mal Valský, ale Taylor v domácej bránke bol pozorný. Potom sa do šance prebojoval aj Nedorost, ani on však neotvoril skóre. Na opačnom konci zahrozil Perkovich
Andrej Kmeč: "Ja si myslím, že to bol výborný zápas, ktorý sa divákom musel páčiť, aj keď pre trénerov to bolo miestami náročné. Nám nevyšli vstupy do tretín. V prvej tretine sme inkasovali hneď v 19. sekunde"
"Nechcem tu polemizovať o rozhodovaní arbitrov počas zápasu, ale to vylúčenie Kopitara... V zápase sme videli viac takýchto situácií. To rozhodnutie bolo zlomovým bodom zápasu," povedal tréner Krueger
"Nejaké rezervy tam ešte určite budú, ale dovolím si povedať, že po korčuliarskej stránke som sa vo Fínsku zlepšil. Dokonca som tam mal aj individuálne tréningy s krasokorčuliarskou trénerkou," hovorí D. Boldižár pre hokej.sk
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Tévez sa "vyhráža" ukončením kariéry, agent: Carlos je Carlos (video)
“Sú chvíle, keď je rozvášnený a robí takéto zbrklé rozhodnutia založené na jeho momentálnych pocitoch. Ak “vychladne“ a s pokojom povie, že je unavený a končí, až vtedy to bude myslieť naozaj vážne,“ povedal Joorabchian
foto
Preview: Podbrezová ide k lídrovi bodovať, Slovan musí zabrať naplno
„Na žilinskej umelej tráve to bude veľmi náročné. Majú dobré mužstvo, no my sme zatiaľ neprehrali. Od prvej minúty si budeme zakladať na dobrej defenzíve, verím, že si vypracujeme nejaké šance,“ povedal Patrik Vajda
foto
Scholes vyzdvihuje Liverpool: Môžu získať titul
"Trochu sa obávam o ich defenzívu, na druhej strane, v ofenzíve sú nezastaviteľní, čo dokazujú v každom jednom zápase. Vyzerajú, že dokážu kedykoľvek skórovať," pochválil útočnú hru Liverpoolu Scholes
foto
Balaj po Málage: Pred takou skvelou kulisou som ešte nehral (video)
„Po futbalovej stránke sa mi páči Mario Balotelli. Nemôžem povedať, že mám vysnívaný konkrétny klub. Momentálne musím na sebe tvrdo pracovať tuto v Nitre, neskôr sa budeme môcť baviť o tejto téme konkrétnejšie,“ zamyslel sa Filip Balaj
 

    Magazín F1.sk

    Chcete byť mechanikom v F1? Pripravte sa aj na 22-hodinové šichty
    "Je to poriadne stresujúca práca, no keď všetko vychádza, je to naozaj neuveriteľné. Keď prídu do boxov dve autá naraz a vy tých druhých porazíte práve vďaka zastávke v boxoch, celý tím má byť na čo hrdý," hovorí v otvorenom rozhovore Kenny Handkammer, bývalý šéfmechanik Red Bullu.
    Zvieratá na pretekárskej trati: Čo všetko už navštívilo súťažné okruhy? (VIDEO)
    Počas víkendu v Singapure sa na súťažnej trati objavil varan. História Formuly 1 pamätá veľké množstvo podobných prípadov.
    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    "Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý."
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.

    Archív správ

    Október 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 11 ms. :: Country :: Region :: City