Marciello: Prečo som musel odísť z Ferrari
Autor: Anna Lichvarčíková   |   Publikované: Sobota, 23. január 2016, 12:01

Dnes už bývalý člen jazdeckej akadémie Ferrari Raffaele Marciello si myslí, že za jeho odchodom stála vzájomná antipatia so šéfom Scuderie Mauriziom Arrivabenem. Dvadsaťjedenročný Talian prišiel do FDA pred šiestimi rokmi a počas svojho pôsobenia pod ich krídlami získal majstrovský titul F3 či víťazstvo v GP2.

Jeho druhá sezóna v GP2 bola jeho poslednou pod Ferrari, ktoré na začiatku roka prevzal práve Arrivabene a Marciello sa netají tým, že si nesadli a práve preto musel odísť. "Jednoducho mi Maurizio neveril a spolu nám to nefungovalo. Preto sa rozhodol, že nie som ten správny pre Ferrari. Osobne si však myslím, že ma len nemal rád – to je normálne, môžete mať či nemať rád hocikoho. Tak nechcel, aby som bol vo Ferrari a vytlačil ma odtiaľ," hovorí pre Motorsport.com.

A napriek tomu, že prišiel o podporu veľkého tímu, si zabezpečil ďalšiu sezónu v GP2 s tímom Russian Time a stále verí, že má šancu preraziť a dostať sa do Formule 1. "Vo Ferrari som bol päť sezón a je jasné, že som sa veľa naučil práve vďaka nim. Celé to však vidím ako koniec môjho problému," myslí si Marciello. "Nemal som totižto žiadnu šancu dostať sa do Formule 1 a bolo teda správne odísť a vydať sa iným smerom. Myslím si, že teraz mám väčšiu šancu aj keď je jasné, že pre mnohé dôvody sa do F1 dostáva ťažko."

"Keď však máte dobrý rok v GP2, niektoré dvere sa možno otvoria. Budem sa teda snažiť dostať sa do F1 v budúcom roku," verí minuloročný testovací jazdec Sauberu. Formula 1 však nie je jediná cesta, ktorou je v kariére ochotný sa uberať. Vyskúšal si už aj cestné automobily v podobe DTM špeciálu Mercedesu a príjemne prekvapil viacerých, na čele so šampiónom z roku 2005, Garym Paffettom. "F1 je samozrejme môj sen, ťažko ho však dosiahnuť."

"Prípadne budem hľadať príležitosti aj v iných sériách ako sú IndyCar či DTM, veď existujú aj iné šampionáty... Myslím si, že pri testovaní v DTM sa mi darilo a možno v budúcnosti skončím tam, to však tiež nebude jednoduché," priznáva Raffaele Marciello.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

"Nejaké rezervy tam ešte určite budú, ale dovolím si povedať, že po korčuliarskej stránke som sa vo Fínsku zlepšil. Dokonca som tam mal aj individuálne tréningy s krasokorčuliarskou trénerkou," hovorí D. Boldižár pre hokej.sk
"Musíte si veriť. Musíte sa k zápasu správne nastaviť. Hrá sa na dva víťazné duely, takže sa musíme zajtra plne skoncentrovať a vydať zo seba všetko," vyzval slovenský obor Zdeno Chára
"Teraz sa nám lúčil Jurko Kuric, tak nás na rozlúčku potešil kurčiatkami. Milan Jurčina nám pred svojim odchodom nechal v šatni po rumbe a lízatku. Vždy si tam niečo nájdeme. Sme tam jedna partia a spoločne ťaháme za jeden povraz," hovorí pre hokej.sk Martin Kriška.
Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Boris Bališ: Výborne funguje zmes mladých a skúsených hráčov
„Síce sme sa ťažšie rozbiehali, ale dostali sme sa na víťaznú vlnu a nálada je naozaj skvelá. Najbližšie nás čakajú štyri náročné zápasy, ak ich zvládneme, môžeme byť pokojne aj prví,“ verí Bališ
foto
Nitra sa vyrovnala španielskemu majstrovi, Kuruc: Môžeme hrať lepšie (video)
„Keby sme nadviazali na ligové výkony, zápas by bol pre divákov ešte zaujímavejší. Neboli sme slabším mužstvom, no musím povedať, že sme sa neprezentovali úplne takou hrou, akou sme chceli," konštatoval tréner Nitranov Kuruc
foto
Neapol skvelou hodinkou zmietol Benficu, Hamšík: Nádherný večer (video)
"Duel sme mali fantasticky rozohraný, po necelej hodinke sme viedli štvorgólovým rozdielom. Akurát škoda, že sme v závere dvakrát inkasovali. Bol to nádherný večer na San Paolo, kde bola fantastická atmosféra," vyznal sa Hamšík
foto
DAC vybavil postup už do polčasu, Šabala: Začína sa skutočný boj o trofej (video)
„Stretnutie sme si prehrali v prvých tridsiatich minútach. Dostali sma dva zbytočné góly zo štandardiek a to rozhodlo,“ komentoval hrajúci tréner domácich Miroslav Latiak
 

    Magazín F1.sk

    Chcete byť mechanikom v F1? Pripravte sa aj na 22-hodinové šichty
    "Je to poriadne stresujúca práca, no keď všetko vychádza, je to naozaj neuveriteľné. Keď prídu do boxov dve autá naraz a vy tých druhých porazíte práve vďaka zastávke v boxoch, celý tím má byť na čo hrdý," hovorí v otvorenom rozhovore Kenny Handkammer, bývalý šéfmechanik Red Bullu.
    Zvieratá na pretekárskej trati: Čo všetko už navštívilo súťažné okruhy? (VIDEO)
    Počas víkendu v Singapure sa na súťažnej trati objavil varan. História Formuly 1 pamätá veľké množstvo podobných prípadov.
    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    "Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý."
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 12 ms. :: Country :: Region :: City