Bruno Senna je proti silnejšiemu prítlaku i dotankovávaniu
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Utorok, 26. január 2016, 11:43

Monoposty Formuly 1 mali mať od budúceho roku silnejší prítlak, ale podľa Bruna Sennu by to nebolo ideálne. Kompetentní uvažovali o tom, že v záujme zrýchlenia súťažných strojov spravia práve tento krok. Podľa brazílskeho pretekára však kroky týmto smerom atraktivitu diania len zhoršia. Skôr by navrhoval nasadenie lepších pneumatík.

"Autám by rozhodne nikdy nemali dať viac aerodynamického gripu, pretože práve preto je súťaženie v F1 momentálne také biedne: je v tom príliš veľké množstvo aerodynamiky," povedal Senna pre Motorsport.com. "Jediný spôsob zlepšenia súťaženia v takomto prípade je používanie umelín ako DRS. No pozrite sa na ostatné série, kde to nemajú a aj tak sa predbieha."

"No na druhej strane chcete mať v F1 najrýchlejšie autá. Ja by som im teda dal gumy s lepším gripom a ubral by som aerodynamiku. Základom je vymeniť aerodynamický grip za mechanický," zdôraznil synovec Ayrtona Sennu.

Bruno Senna odjazdil v F1 celkovo 46 veľkých cien vo farbách HRT, Renaultu a Williamsu, no výraznejšie sa nepresadil. Svoj názor má aj na návrat dotankovávania, ktorý však už šéfovia odmietli. "Návrat dotankovávania je zlá myšlienka. Súťaženie to len zhorší. Autá by boli ľahšie, menej by išlo o manažment pneumatík a dianie by bolo agresívnejšie - ale v nesprávnom smere. Keď sa dotankovávalo, tak to bola éra s najmenším množstvom predbiehania," upozornil Senna.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
Vladimír Országh: "Bola to pre nás povinná jazda, ale nebolo to jednoduché. Zápas sme však zvládli podľa predstáv a hlavne bez stresov"
"Vzhľadom na nepresvedčivé výkony sa vedenie klubu okamžite rozhodlo prerušiť spoluprácu s pánom Chudým," potvrdil generálny manažér Michal Tóth
Štefan Fabian vstúpil do sezóny po červenom koberci. Na záver letného Tatranského pohára na ňom preberal ocenenie pre najlepšieho obrancu turnaja, pred nedeľňajším zápasom proti Zvolenu si pre zmenu užíval ovácie publika pri pózovaní s dresom s číslom 900 na chrbte.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Strhujúci zápas v Dortmunde, Juventus aj Leicester víťazne (video)
Výsledky utorňajších zápasov druhého kola skupinovej fázy Ligy majstrov
foto
Allardyce po škandále skončil, Anglicko má nového trénera!
Sam Allardyce vydržal vo funkcii trénera anglickej reprezentácie len 67 dní. Z funkcie sa rozhodol odstúpiť po prevalení korupčných praktík
foto
Guľa do Sparty nepôjde, majiteľ Žiliny ho odmietol uvoľniť
"Vedia, že mám kontrakt, a preto najskôr skontaktovali pána majiteľa. Prvý krok spočíva v tom, aby klub povedal, či áno alebo nie," povedal Guľa
 

    Magazín F1.sk

    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    \"Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý.\"
    V čom spočíva trik Mercedesu a čo sa na ňom konkurencii nepáči?
    Jednou z hlavných tém prebiehajúceho týždňa je systém hydraulických závesov, ktorý Mercedes vyladil k dokonalosti.
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.
    Nikolas Szabó: Ďalší Slovák v sérii monopostov?
    "Priemerný rozpočet na sezónu v majstrovstvách Slovenska a majstrovstvách strednej Európy predstavuje 20 000 eur. Získavanie sponzorov je v našich končinách veľmi ťažké," hovorí sedemnásťročný Nikolas Szabó pre F1.sk.
    Bude to už len horšie
    "Zavádzanie "červených zón" pre fotografov začalo dávno, no z roka na rok je to horšie a horšie. Protestovať nepomôže, každý sa bojí o svoju akreditáciu," píše Martin Trenkler.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 11 ms. :: Country :: Region :: City