Villeneuve vysvetlil trpký koniec vo Formule E
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Utorok, 26. január 2016, 14:40

Majster sveta Formuly 1 z roku 1997 Jacques Villeneuve sa v posledných mesiacoch pokúšal presadiť v sérii Formula E. V tíme Venturi sa ale príliš neosvedčil a stajňa v priebehu minulého týždňa potvrdila, že do pretekov v Buenos Aires už nasadí Mika Conwaya. Čo za tým bolo?

"Formulu E som neopustil preto, aby som zamieril do inej série," prezradil Kanaďan pre Motorsport.com. "Momentálne nemám žiadne iné plány. Všetko sa to zbehlo veľmi rýchlo - nemám k tomu viac čo dodať. Keďže sa neobjavili žiadne verejné útoky, nebudem sa ani brániť. Súčasná situácia mi umožní pracovať na iných projektoch. Som pretekár a mojim cieľom je pretekať sa."

"Do projektu som bol výrazne zapojený. Zaviedol som niekoľko vecí, ktoré teraz tím využíva. Bol som veľmi výrazne zapojený, ale bohužiaľ sme neboli na rovnakej vlnovej dĺžke. Bodka. Mám pocit, že veci sa skomplikovali okolo vianočnej prestávky a novoročného dňa. Išlo o obojstranné rozhodnutie. Vždy treba veriť oficiálnej verzii príbehu. Ale okrem toho má každý právo myslieť si čo len chce," poznamenal Villeneuve.

Villeneuve naznačil, že problém bol v jeho havárii v Punta del Este, pre ktorú nemohol štartovať v pretekoch. "Nedokončiť projekt je vždy sklamanie - a hlavne ak sa skončí v takejto včasnej fáze sezóny, kedy je ešte veľa práce. Nemal som ani čas udomácniť sa."

"Je to dosť frustrujúce. V priebehu prvých dvoch podujatí sezóny sme mali niekoľko problémov, ktoré limitovali môj čas v aute. Potom som v tretích pretekoch zničil monokok a nemohol som súťažiť. Každý bol nespokojný. No a keď vzťahy nie sú dobré, tak je pre každého lepšie koncentrovať sa na vlastné projekty. Takto predítete konfrontáciám. To je všetko," dodal Jacques Villeneuve.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
Vladimír Országh: "Bola to pre nás povinná jazda, ale nebolo to jednoduché. Zápas sme však zvládli podľa predstáv a hlavne bez stresov"
"Vzhľadom na nepresvedčivé výkony sa vedenie klubu okamžite rozhodlo prerušiť spoluprácu s pánom Chudým," potvrdil generálny manažér Michal Tóth
Štefan Fabian vstúpil do sezóny po červenom koberci. Na záver letného Tatranského pohára na ňom preberal ocenenie pre najlepšieho obrancu turnaja, pred nedeľňajším zápasom proti Zvolenu si pre zmenu užíval ovácie publika pri pózovaní s dresom s číslom 900 na chrbte.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Strhujúci zápas v Dortmunde, Juventus aj Leicester víťazne (video)
Výsledky utorňajších zápasov druhého kola skupinovej fázy Ligy majstrov
foto
Allardyce po škandále skončil, Anglicko má nového trénera!
Sam Allardyce vydržal vo funkcii trénera anglickej reprezentácie len 67 dní. Z funkcie sa rozhodol odstúpiť po prevalení korupčných praktík
foto
Guľa do Sparty nepôjde, majiteľ Žiliny ho odmietol uvoľniť
"Vedia, že mám kontrakt, a preto najskôr skontaktovali pána majiteľa. Prvý krok spočíva v tom, aby klub povedal, či áno alebo nie," povedal Guľa
 

    Magazín F1.sk

    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    \"Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý.\"
    V čom spočíva trik Mercedesu a čo sa na ňom konkurencii nepáči?
    Jednou z hlavných tém prebiehajúceho týždňa je systém hydraulických závesov, ktorý Mercedes vyladil k dokonalosti.
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.
    Nikolas Szabó: Ďalší Slovák v sérii monopostov?
    "Priemerný rozpočet na sezónu v majstrovstvách Slovenska a majstrovstvách strednej Európy predstavuje 20 000 eur. Získavanie sponzorov je v našich končinách veľmi ťažké," hovorí sedemnásťročný Nikolas Szabó pre F1.sk.
    Bude to už len horšie
    "Zavádzanie "červených zón" pre fotografov začalo dávno, no z roka na rok je to horšie a horšie. Protestovať nepomôže, každý sa bojí o svoju akreditáciu," píše Martin Trenkler.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 11 ms. :: Country :: Region :: City