Villeneuve vysvetlil trpký koniec vo Formule E
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Utorok, 26. január 2016, 14:40

Majster sveta Formuly 1 z roku 1997 Jacques Villeneuve sa v posledných mesiacoch pokúšal presadiť v sérii Formula E. V tíme Venturi sa ale príliš neosvedčil a stajňa v priebehu minulého týždňa potvrdila, že do pretekov v Buenos Aires už nasadí Mika Conwaya. Čo za tým bolo?

"Formulu E som neopustil preto, aby som zamieril do inej série," prezradil Kanaďan pre Motorsport.com. "Momentálne nemám žiadne iné plány. Všetko sa to zbehlo veľmi rýchlo - nemám k tomu viac čo dodať. Keďže sa neobjavili žiadne verejné útoky, nebudem sa ani brániť. Súčasná situácia mi umožní pracovať na iných projektoch. Som pretekár a mojim cieľom je pretekať sa."

"Do projektu som bol výrazne zapojený. Zaviedol som niekoľko vecí, ktoré teraz tím využíva. Bol som veľmi výrazne zapojený, ale bohužiaľ sme neboli na rovnakej vlnovej dĺžke. Bodka. Mám pocit, že veci sa skomplikovali okolo vianočnej prestávky a novoročného dňa. Išlo o obojstranné rozhodnutie. Vždy treba veriť oficiálnej verzii príbehu. Ale okrem toho má každý právo myslieť si čo len chce," poznamenal Villeneuve.

Villeneuve naznačil, že problém bol v jeho havárii v Punta del Este, pre ktorú nemohol štartovať v pretekoch. "Nedokončiť projekt je vždy sklamanie - a hlavne ak sa skončí v takejto včasnej fáze sezóny, kedy je ešte veľa práce. Nemal som ani čas udomácniť sa."

"Je to dosť frustrujúce. V priebehu prvých dvoch podujatí sezóny sme mali niekoľko problémov, ktoré limitovali môj čas v aute. Potom som v tretích pretekoch zničil monokok a nemohol som súťažiť. Každý bol nespokojný. No a keď vzťahy nie sú dobré, tak je pre každého lepšie koncentrovať sa na vlastné projekty. Takto predítete konfrontáciám. To je všetko," dodal Jacques Villeneuve.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

HC Slovan Bratislava - Torpedo Nižnij Novgorod 3:2 (0:0, 1:1, 2:1)
Jeden z najlepších strelcov slovenskej hokejovej histórie Peter Bondra obliekal počas výlukovej sezóny 2004-05 popradský dres. O dekádu neskôr ho na seba navliekli aj jeho synovia David a Nicholas.
V Severnej Amerike bežná prax, na Slovensku novinka. V Poprade sa rozhodli doplniť základ svojho tímu pre nové sezóny o hokejistov, ktorých vyselektuje predsezónny skúšobný kemp. Záujem o pôsobenie v tíme Kamzíkov prekonal očakávania.
"Niekedy musí nastať aj obmena kádra, takže uvidíme ako to bude šliapať v príprave a podľa toho sa rozhodneme kto zostane a kto odíde z hráčov na skúške, respektíve z našich odchovancov," uviedol Turek
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Dúbravka v Liberci, Pogba sa údajne dohodol s "diablami"
Prestupové špekulácie dňa (štvrtok, 28. júl 2016)
foto
Trenčín nevyužil šance a prehral, Kleščík: Rozhodla efektivita
"Vieme, že Legia je väčší klub ako my, ale to nič neznamená. V odvete sa pokúsime vyhrať a zabojovať o postup," uvidol Bero
foto
Efektívna Legia zaskočila Trenčín, rozhodol Nikolič
"Podľa môjho názoru sme boli možno aj lepší ako Legia, ale v takýchto zápasoch rozhoduje efektivita. My sme nepremenili šance, žiaľ, taký je futbal," povedal Ševela
foto
Fenerbahce so Škrtelom v zostave víťazne
Výsledky prvých zápasov tretieho predkola Ligy majstrov 2016/17
 

    Magazín F1.sk

    Pre Red Bull pracuje aj Slovák: Lukáš zo Svätého Jura
    "Niekedy je to poriadne náročné, pretože na nohách som aj dvanásť hodín. Byť v prostredí Formuly 1 je však pre mňa fascinujúce a občas sa mi nechce veriť, že mám takúto prácu," hovorí Lukáš pre F1.sk.
    Súčasný safety car je pomalý, myslí si Mark Webber
    Maximálna rýchlosť Mercedesu AMG GT S, ktorý sa ako safety car používa, je síce 310 kilometrov za hodinu, no na F1 je to málo. "Bernd Mayländer je skvelý jazdec, no potrebujeme rýchlejší safety car," hovorí Webber.
    Kimi Räikkönen predĺžil zmluvu s Ferrari!
    Tím Scuderia Ferrari potvrdil, že predĺžil zmluvu s Kimim Räikkönenom, ktorý tak ostane pretekárom tejto stajne aj v roku 2017. Bude kolegom Sebastiana Vettela.
    FIA promptne zakročila a rozriešila kauzu s tlakmi v pneumatikách!
    Ako sme vás informovali, niektoré tímy - hlavne Mercedes - dokázali špeciálnym trikom upraviť tlak v pneumatikách. Na štarte bolo všetko v poriadku, ale po rozbehnutí auta sa tlak znížil až o jedno PSI. Po novom bude všetko inak.
    Williams mal parádne zastávky, najlepšiu za 1,92, najhoršiu za 2,18s!
    Williams naďalej pokračuje v neuveriteľnej práci v boxoch a v azerbajdžanskom Baku dokázal jazdca prvýkrát v tejto sezóne "vybaviť" za menej ako dve sekundy.
    Bottas zboril historický rekord F1, v uliciach Baku mu namerali 378 km/h!
    Williams potvrdil, že s monopostom Valtteriho Bottasa dosiahol v sobotu rýchlosť 378 km/h. Podarilo sa mu to na klasických cestách v uliciach Baku!

    Archív správ

    Júl 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 7 ms. :: Country :: Region :: City