Verstappen očakáva výrazné zlepšenie svojho tímu
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Utorok, 2. február 2016, 17:36

Max Verstappen je v príprave na svoju druhú sezónu v "efjednotke" a verí, že sa mu podarí dosiahnuť ešte výraznejšie úspechy ako v tej prvej. Holanďan získal v ročníku 2015 celkovo 49 majstrovských bodov, pričom jeho kolega Carlos Sainz len osemnásť. Tentoraz bude mať k dispozícii 21 podujatí, v ktorých môže tento súčet vylepšiť.

Prvé náznaky pritom hovoria o tom, že s monopostom STR11 by malo byť zbieranie bodov jednoduchšie. "Vyzerá to tak, že sme o osem desatín sekundy až o celú sekundu na kolo rýchlejší ako v minulom roku," povedal Holanďan pre šou tamojšej televízie. "To je veľa. Je pravdepodobné, že urobíme väčší pokrok ako tímy, ktoré dostanú len novšiu verziu ich dovtedajšieho motora."

Všetko ale má aj svoju tienistú stránku. "Problém je v tom, že budeme mať motor z roku 2015, no väčšina tímov dostane agregát pre rok 2016. V tejto oblasti dosiahnu pochopiteľne nejaký progres. Ale počkajme si a uvidíme; z nášho pohľadu to každopádne vyzerá pozitívne."

Nová pohonná jednotka si vyžiadala aj viacero úprav monopostu, pričom by malo prísť k predĺženiu rázvoru kolies. "Celkovo si ale nemyslím, že z môjho pohľadu sa toho zmení nejako veľa," vyjadril sa Verstappen. "Tím to už všetko pripravil. Usudzujem, že auto bude v rýchlejších zákrutách o niečo stabilnejšie, no v pomalších sa s ním bude ťažšie zatáčať. Celkovo ale nepôjde o veľký rozdiel."

Hovorí sa aj o tom, že nové auto by malo mať kratší nos. Vzorom by mal byť Mercedes. "Nebudú to veľké zmeny, pretože pravidlá sa príliš nezmenili. Z nášho pohľadu bude pochopiteľne najväčšou zmenou motor. Krídla budú vyzerať o niečo inak a nos takisto, ale celkovo neuvidíte veľké zmeny," skonštatoval 18-ročný Max Verstappen.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Prvú vážnejšiu príležitosť Bratislavčanov i celého zápasu mal Valský, ale Taylor v domácej bránke bol pozorný. Potom sa do šance prebojoval aj Nedorost, ani on však neotvoril skóre. Na opačnom konci zahrozil Perkovich
Andrej Kmeč: "Ja si myslím, že to bol výborný zápas, ktorý sa divákom musel páčiť, aj keď pre trénerov to bolo miestami náročné. Nám nevyšli vstupy do tretín. V prvej tretine sme inkasovali hneď v 19. sekunde"
"Nechcem tu polemizovať o rozhodovaní arbitrov počas zápasu, ale to vylúčenie Kopitara... V zápase sme videli viac takýchto situácií. To rozhodnutie bolo zlomovým bodom zápasu," povedal tréner Krueger
"Nejaké rezervy tam ešte určite budú, ale dovolím si povedať, že po korčuliarskej stránke som sa vo Fínsku zlepšil. Dokonca som tam mal aj individuálne tréningy s krasokorčuliarskou trénerkou," hovorí D. Boldižár pre hokej.sk
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Tévez sa "vyhráža" ukončením kariéry, agent: Carlos je Carlos (video)
“Sú chvíle, keď je rozvášnený a robí takéto zbrklé rozhodnutia založené na jeho momentálnych pocitoch. Ak “vychladne“ a s pokojom povie, že je unavený a končí, až vtedy to bude myslieť naozaj vážne,“ povedal Joorabchian
foto
Preview: Podbrezová ide k lídrovi bodovať, Slovan musí zabrať naplno
„Na žilinskej umelej tráve to bude veľmi náročné. Majú dobré mužstvo, no my sme zatiaľ neprehrali. Od prvej minúty si budeme zakladať na dobrej defenzíve, verím, že si vypracujeme nejaké šance,“ povedal Patrik Vajda
foto
Scholes vyzdvihuje Liverpool: Môžu získať titul
"Trochu sa obávam o ich defenzívu, na druhej strane, v ofenzíve sú nezastaviteľní, čo dokazujú v každom jednom zápase. Vyzerajú, že dokážu kedykoľvek skórovať," pochválil útočnú hru Liverpoolu Scholes
foto
Balaj po Málage: Pred takou skvelou kulisou som ešte nehral (video)
„Po futbalovej stránke sa mi páči Mario Balotelli. Nemôžem povedať, že mám vysnívaný konkrétny klub. Momentálne musím na sebe tvrdo pracovať tuto v Nitre, neskôr sa budeme môcť baviť o tejto téme konkrétnejšie,“ zamyslel sa Filip Balaj
 

    Magazín F1.sk

    Chcete byť mechanikom v F1? Pripravte sa aj na 22-hodinové šichty
    "Je to poriadne stresujúca práca, no keď všetko vychádza, je to naozaj neuveriteľné. Keď prídu do boxov dve autá naraz a vy tých druhých porazíte práve vďaka zastávke v boxoch, celý tím má byť na čo hrdý," hovorí v otvorenom rozhovore Kenny Handkammer, bývalý šéfmechanik Red Bullu.
    Zvieratá na pretekárskej trati: Čo všetko už navštívilo súťažné okruhy? (VIDEO)
    Počas víkendu v Singapure sa na súťažnej trati objavil varan. História Formuly 1 pamätá veľké množstvo podobných prípadov.
    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    "Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý."
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.

    Archív správ

    Október 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 7 ms. :: Country :: Region :: City