Ecclestone a budúcnosť Monzy: Je to také talianske...
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Piatok, 12. február 2016, 16:34

V priebehu tohto týždňa sa opäť začalo hovoriť o budúcnosti podujatia v Monze. Veľká cena Talianska sa dlhodobo koná práve na tomto okruhu, ale jej budúcnosť je otázna. Zahraničné zdroje informovali o tom, že na sume za organizáciu pretekov by kompetentní s Berniem Ecclestonom už aj boli dohodnutí, no ten chce aj finančné záruky týkajúce sa modernizácie zariadení.

Historický okruh ležiaci v blízkosti Milána bol v kalendári Formuly 1 s jednou výnimkou neprestajne od roku 1950. V tomto roku má septembrový termín, ale zmluva sa končí a je potrebné dohodnúť novú. Obe strany sú si toho dobre vedomé.

"Je to také talianske. Momentálne veľa rozprávania, ale málo činov," skonštatoval Ecclestone v rozhovore pre agentúru Reuters. "Pred niekoľkými mesiacmi mi povedali 'všetko je vyriešené, presne vieme ako na tom sme, všetko je dohodnuté a žiadne drámy'. Ale včera som sa dopočul, že odrazu je z toho veľmi politická záležitosť."

Angličan s tým vraj nevie nič robiť a ostáva len čakať. Pritom ešte v septembri minulého roku sa prezident regiónu Lombardia Roberto Maroni nechal počuť, že zmluva bude na 99,9 percent hotová už do konca roka. Podporil ho pritom aj premiér Matteo Renzi.

O dohodnutí základných bodov kontraktu v januári informoval aj prezident Automobilového klubu Talianska Angelo Sticchi Damiani, podľa ktorého by sa všetko malo dotiahnuť do konca februára. Zjavne to ale nie je také jednoduché.

"Neviem čo sa stane. Momentálne je to tak trochu talianske. Jediní ľudia, ktorí to vedia vyriešiť, sú tí, ktorí sú do toho zapojení v Taliansku. Nemáme stanovený žiadny deadline. Môže to trvať tak dlho, ako len chcú... teda ak to bude do konca tohto mesiaca," dodal Bernie Ecclestone s dávkou svojho typického humoru.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Výsledky zápasov ôsmeho kola prvej ligy
"Momentálne sme veľmi nahnevaní, čo je dobrá vec. Zároveň sme sebavedomí z toho, čo sme dnes videli, čo však ešte zvyšuje našu frustráciu. Som presvedčený, že v druhom finálovom dueli zabojujeme viac," odkázal tréner Krueger
Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
"Vzhľadom na nepresvedčivé výkony sa vedenie klubu okamžite rozhodlo prerušiť spoluprácu s pánom Chudým," potvrdil generálny manažér Michal Tóth
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Neapol skvelou hodinkou zmietol Benficu, Hamšík: Nádherný večer (video)
"Duel sme mali fantasticky rozohraný, po necelej hodinke sme viedli štvorgólovým rozdielom. Akurát škoda, že sme v závere dvakrát inkasovali. Bol to nádherný večer na San Paolo, kde bola fantastická atmosféra," vyznal sa Hamšík
foto
DAC vybavil postup už do polčasu, Šabala: Začína sa skutočný boj o trofej (video)
„Stretnutie sme si prehrali v prvých tridsiatich minútach. Dostali sma dva zbytočné góly zo štandardiek a to rozhodlo,“ komentoval hrajúci tréner domácich Miroslav Latiak
foto
Plzeň si ide do Viedne po odplatu, Stoch, Škrtel a Mak proti Holanďanom
"Pamätám sa na to, určite sme mali na víťazstvo. Do zápasu s Austriou dáme všetko a snaď tentoraz budeme oslavovať zisk troch bodov," vyzval obranca David Limberský
foto
VIDEO: Poprad povedie František Šturma: Máme vysoké ciele
Niekdajší kouč MFK Zemplín Michalovce nahradil na lavičke odvolaného Pavla Mlynára, ktorý vo funkcii skončil po remíze s Lokomotívou Košice v Družstevnej pri Hornáde
 

    Magazín F1.sk

    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    \"Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý.\"
    V čom spočíva trik Mercedesu a čo sa na ňom konkurencii nepáči?
    Jednou z hlavných tém prebiehajúceho týždňa je systém hydraulických závesov, ktorý Mercedes vyladil k dokonalosti.
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.
    Nikolas Szabó: Ďalší Slovák v sérii monopostov?
    "Priemerný rozpočet na sezónu v majstrovstvách Slovenska a majstrovstvách strednej Európy predstavuje 20 000 eur. Získavanie sponzorov je v našich končinách veľmi ťažké," hovorí sedemnásťročný Nikolas Szabó pre F1.sk.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 9 ms. :: Country :: Region :: City