V Renaulte sa tešia na budúci boj s Red Bullom
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Wednesday, 17. February 2016, 17:51

Pohonná jednotka z dielne Renaultu bola v minulom roku z hľadiska výkonu na treťom mieste poradia za Mercedesom a Ferrari. Lepšia bola len od Hondy. Vo Viry-Chatillon si uvedomujú, že ich čaká množstvo práce, do ktorej sa už pustili.

"Pozeráme sa na prvú časť kroku, ktorú potrebujeme spraviť smerom k Mercedesu," povedal motorový šéf Renaultu Rémi Taffin pre Motorsport.com. "A keď hovorím prvú časť, tak preto, lebo nikdy nemôžeme vedieť, o koľko sa v priebehu zimy zlepšia konkurenti. Keď sme v minulom roku strácali sekundu, tak sa možno dotiahneme o tri alebo štyri desatinky."

Renault vraj nič neuponáhľa a nebude sa za každú cenu usilovať o progres týkajúci sa roku 2016. Kompetentným pôjde hlavne o rok 2017, kedy by mohol byť v lepšej forme už aj ich továrenský tím. "Ide o krokový program, ale postavený je na roku 2017," potvrdil Francúz. "V roku 2016 musíme byť skromní, chceme hlavne dokončievať preteky a byť čoraz rýchlejší. Uvidíme, ako túto stratégiu rozvinieme."

Taffin súčasne vyzdvihol podporu zo strany materskej spoločnosti, ktorá chce spraviť všetko pre to, aby značka Renault opäť víťazila. Do rúk dostal väčšiu moc a súčasne aj viac zdrojov. "To, že máme Renault za sebou, mi dáva slobodu plánovať si veci aj na dva či tri roky a nielen odpovedať na sťažnosti zákazníka, ktorý by chcel niečo už pre najbližšie preteky."

Nespokojným zákazníkom bol Red Bull, ktorý veľmi často kritizoval. Helmut Marko dokonca pred blížiacim sa rokom žiadal aj to, aby sa Renault koncentroval najskôr na Red Bull a nie na svoj tím. "Ak by som bol Dr. Marko, tak by som povedal to isté," usmial sa Rémi Taffin. "Má svoj tím, pre ktorý chce najlepšie. Chce vyhrať. Prekvapilo by ma, ak by povedal opak, ale to je len môj názor."

"Napokon si myslím, že dostanú rovnaký motor ako Renault. No a keďže chceme, aby Renault víťazil, tak v určitom okamihu musíme mať veľmi dobrý motor. Ak ho naďalej budeme dávať aj do jeho šasi, tak by mal mať konkurencieschopný balík. Vieme totiž, že sú schopní vyrobiť dobré šasi. Postará sa to o dobrý boj. Budem rád, ak zabojujeme s Red Bullom a prípadne aj zvíťazíme," dodal Taffin.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

"Momentálne sme veľmi nahnevaní, čo je dobrá vec. Zároveň sme sebavedomí z toho, čo sme dnes videli, čo však ešte zvyšuje našu frustráciu. Som presvedčený, že v druhom finálovom dueli zabojujeme viac," odkázal tréner Krueger
Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
"Vzhľadom na nepresvedčivé výkony sa vedenie klubu okamžite rozhodlo prerušiť spoluprácu s pánom Chudým," potvrdil generálny manažér Michal Tóth
Štefan Fabian vstúpil do sezóny po červenom koberci. Na záver letného Tatranského pohára na ňom preberal ocenenie pre najlepšieho obrancu turnaja, pred nedeľňajším zápasom proti Zvolenu si pre zmenu užíval ovácie publika pri pózovaní s dresom s číslom 900 na chrbte.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
VIDEO: Poprad povedie František Šturma: Máme vysoké ciele
Niekdajší kouč MFK Zemplín Michalovce nahradil na lavičke odvolaného Pavla Mlynára, ktorý vo funkcii skončil po remíze s Lokomotívou Košice v Družstevnej pri Hornáde
foto
Zidane: Zaslúžili sme si viac, Navas: Bola to chyba (video)
"Dvakrát zmazať náskok tímu akým je Real Madrid je skvelý pocit. Určite to našej kabíne opäť zdvihne sebavedomie a posunieme sa o kúsok ďalej," povedal po zápase autor vyrovnávajúceho gólu André Schürrle
foto
Lipany zabrnkali na nervy „šošonom“, Holúbek: Chceme vyhrať pohár (video)
"Fantastickí ľudia, dobrý futbal. Škoda, že nám to nevyšlo. Súper mal lepšie štandardky, v závere nám už možno chýbalo aj trochu viac síl. Prehra takto na konci mrzí dvojnásobne," smúti gólman Odevy Peter Bartoš
 

    Magazín F1.sk

    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    \"Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý.\"
    V čom spočíva trik Mercedesu a čo sa na ňom konkurencii nepáči?
    Jednou z hlavných tém prebiehajúceho týždňa je systém hydraulických závesov, ktorý Mercedes vyladil k dokonalosti.
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.
    Nikolas Szabó: Ďalší Slovák v sérii monopostov?
    "Priemerný rozpočet na sezónu v majstrovstvách Slovenska a majstrovstvách strednej Európy predstavuje 20 000 eur. Získavanie sponzorov je v našich končinách veľmi ťažké," hovorí sedemnásťročný Nikolas Szabó pre F1.sk.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 12 ms. :: Country :: Region :: City