Arrivabene si je istý tým, že jeho jazdci odvedú 120 percent
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Saturday, 20. February 2016, 13:17

Scuderia Ferrari si pre predstavenie nového monopostu vybrala piatkový deň a fanúšikov informovala prostredníctvom online prenosu. Nové auto nesie označenie SF16-H a jeho úlohou je priniesť Ferrari späť na absolútny vrchol. Celá príprava prebieha pod vedením šéfa tímu Maurizia Arrivabeneho, ktorý dostal otázku, akými troma slovami by tento stroj opísal...

"V tomto roku by som vybral slová dizajn, výkon a zmyselnosť," skonštatoval Talian vo videu, ktoré Scuderia následne uverejnila. "Myslím si, že to by bola najlepšia definícia tohto formulového auta; a ak bude okrem toho aj víťaziť, tak z neho bude okamžite mýtus."

Minuloročný stroj bol označený SF15-T, pričom T znamenalo turbo. Prečo teraz takáto zmena a označenie H? "To je jednoduché, H znamená hybrid a hybrid je budúcnosťou motora Formuly 1," odpovedal Arrivabene. "Už posledné dva roky sme všetci vyvíjali pohonné jednotky s hybridným systémom a všetci by sme v tom radi pokračovali. Chceme z toho dostať čo najviac a keď to bude možné, tak by sme tieto veci radi využili aj pri našich cestných autách."

V minulom roku mohlo Ferrari len prekvapiť a od stajne nikto nečakal nič prelomové. Teraz sa ale situácia mení, pretože zmenené štruktúry vstupujú už do druhého roku svojho fungovania. Pomaly sa musia začať dostavovať výsledky. A nie hocijaké, ale víťazstvá a boj o titul.

» kliknite pre zobrazenie videa na youtube

"Viete, že keď hovorím o výkone, tak som pomerne priamy. Musím povedať, že táto sezóna pre nás bude náročnejšia. Minulý rok bol totiž po výsledkoch z roku 2014 o niečo jednoduchší. V tomto roku ale musíme demonštrovať, že našimi výsledkami dokážeme uspokojiť očakávania publika. Pochopiteľne to nebude jednoduché, pretože naši súperi - a hlavne Mercedes - nečakajú na to, že ich dostihneme a porazíme."

"Na preteky nebudeme chodiť len tak sa hrať a zabávať, ale naše autá, ktoré sú v tomto roku červeno-biele, chceme dostať pred ostatných" poznamenal Arrivabene. "Dobre si však uvedomujem, že naši súperi, a opäť hlavne Mercedes, sú veľmi, veľmi silní. Do konca minulého roku odvádzali dobrú prácu. Dúfam, že v tomto roku nebudú ešte silnejší. Ale každý chce vyhrať tak, keď to bude náročné a nie tak, keď to bude mať príliš jednoduché. Viac uvidíme v priebehu niekoľkých najbližších dní."

Pretekármi stajne budú aj naďalej Sebastian Vettel a Kimi Räikkönen. "Očakávam od nich to isté, čo očakávam aj od seba a od všetkých ľudí, ktorí pre nás pracujú na trati alebo tu v továrni. A to isté, čo očakávam aj od auta. Všetci pracujeme veľmi tvrdo a všetkým nám ide o to, aby sme našim jazdcom dodali najlepšie možné auto. Som si istý tým, že Kimi a Seb potom svoju prácu odvedú na 120 percent," dodal Maurizio Arrivabene na záver uverejneného rozhovoru.

» kliknite pre zobrazenie videa na youtube



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Výsledky zápasov ôsmeho kola prvej ligy
"Momentálne sme veľmi nahnevaní, čo je dobrá vec. Zároveň sme sebavedomí z toho, čo sme dnes videli, čo však ešte zvyšuje našu frustráciu. Som presvedčený, že v druhom finálovom dueli zabojujeme viac," odkázal tréner Krueger
Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
"Vzhľadom na nepresvedčivé výkony sa vedenie klubu okamžite rozhodlo prerušiť spoluprácu s pánom Chudým," potvrdil generálny manažér Michal Tóth
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
VIDEO: Poprad povedie František Šturma: Máme vysoké ciele
Niekdajší kouč MFK Zemplín Michalovce nahradil na lavičke odvolaného Pavla Mlynára, ktorý vo funkcii skončil po remíze s Lokomotívou Košice v Družstevnej pri Hornáde
foto
Zidane: Zaslúžili sme si viac, Navas: Bola to chyba (video)
"Dvakrát zmazať náskok tímu akým je Real Madrid je skvelý pocit. Určite to našej kabíne opäť zdvihne sebavedomie a posunieme sa o kúsok ďalej," povedal po zápase autor vyrovnávajúceho gólu André Schürrle
 

    Magazín F1.sk

    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    \"Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý.\"
    V čom spočíva trik Mercedesu a čo sa na ňom konkurencii nepáči?
    Jednou z hlavných tém prebiehajúceho týždňa je systém hydraulických závesov, ktorý Mercedes vyladil k dokonalosti.
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.
    Nikolas Szabó: Ďalší Slovák v sérii monopostov?
    "Priemerný rozpočet na sezónu v majstrovstvách Slovenska a majstrovstvách strednej Európy predstavuje 20 000 eur. Získavanie sponzorov je v našich končinách veľmi ťažké," hovorí sedemnásťročný Nikolas Szabó pre F1.sk.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 12 ms. :: Country :: Region :: City