Testy: V utorok bol v Barcelone opä najrýchlejší Vettel!
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Tuesday, 23. February 2016, 18:05

Najrýchlejší čas druhého dňa testov v Barcelone dosiahol podobne ako včera Sebastian Vettel, ktorý kolo zvládol za 1:22,810s. Tentoraz bol ešte výraznejšie rýchlejší, za čo vďačí nasadeniu ultramäkkej sady - svoj včerajší čas dosiahol so stredne tvrdou. Podobne postupoval aj druhý najrýchlejší Daniel Ricciardo, ktorému ultrasofty vyniesli čas 1:23,525. No a mäkšie obutie, konkrétne supermäkké gumy, vyskúšal aj Sergio Pérez z Force Indie, ktorému v konečnom poradí patrila tretia priečka.

Celkom iný prístup zvolili v Mercedese. Nico Rosberg jazdil pravidelne so stredne tvrdými zmesami a počas dňa napokon stihol až neuveritežných 172 okruhov! Tento tím za dva dni absolvoval až pä súažných vzdialeností, čo je fantastická vizitka. Stovku okruhov ale zlomili aj vo Williamse, Ferrari, Toro Rosso, McLarene, Red Bulle, Sauberi a Force Indii.

Pod magickou hranicou ostali stajne Haas, kde pretrvával včerajší problém s uchopením predného krídla a bolo ho potrebné dodatočne spevni, ale aj Manor a Renault. Posledne menované zoskupenie malo problém s pohonnou jednotkou, pre ktorý sa deň tímu skončil predčasne. Viac informácií nájdete v nižšie priložených komentároch, ktoré sme pre vás zbierali v priebehu celého dňa.

Jazdy budú na okruhu Catalunya pokračova v stredu i vo štvrtok.

Výsledky:

  Jazdec Tím   Čas Strata Okruhy
1. S. Vettel Ferrari   1:22.810 -.--- 126
2. D. Ricciardo Red Bull Racing   1:23.525 +0.715 112
3. S. Pérez Force India   1:23.650 +0.840 101
4. N. Rosberg Mercedes   1:24.867 +2.057 172
5. M. Ericsson Sauber   1:25.237 +2.427 108
6. E. Gutiérrez Haas F1   1:25.524 +2.714 79
7. V. Bottas Williams   1:25.648 +2.838 134
8. P. Wehrlein Manor   1:25.925 +3.115 71
9. F. Alonso McLaren   1:26.082 +3.272 119
10. J. Palmer Renault   1:26.189 +3.379 42
11. M. Verstappen Toro Rosso   1:26.539 +3.729 121

PRIEBEH

21.40 - vyzerá to tak, že dnes sa už nič prevratné neudeje, "vidíme sa" zasa ráno!

21.39 - Sebastian Vettel takto asistoval pri odnášaní jeho auta. Ferrari zatiaž nepotvrdilo, čo sa to vlastne stalo:

21.28 - oficiálna stránka F1 takto večer uverejnila video z ranného výjazdu Maxa Verstappena:

21.16 - Mercedes napokon novú prednú čas auta v utorok nenasadil. "Ale zajtra už budeme ma nový nos. V tejto fáze sezóny je to tak: denno-denne prinášame veža nových súčiastok," prezradil Toto Wolff. "Dnes sme mali novú podlahu, ktorej krycie označenie máme W. V boxovej uličke sa ráno postarala o značné vzrušenie. Veci si interne označujeme tak, aby sa značka nebola vo vzahu s tým, o čo ide. To znamená, že keď sa o tom hovorí, tak nikto vlastne nevie, čo to znamená: okrem tých, ktorí sú priamo zapojení."

20.56 - Autosport medzitým informuje, že šéfovia tímov sa dohodli na nových pravidlách pre rok 2017. Autá vraj budú o tri sekundy rýchlejšie. Ale asi aj škoda o tom písa, keďže oficiálne stanovisko FIA nevydala a tieto veci sa menia každý druhý deň. Podža zdroja však ide o návrh McLarenu a nie Red Bullu. Za túto alternatívu bolo napokon 20 z 26 hlasov.

20.49 - Esteban Gutiérrez, Haas: "Bol to výnimočný deň, už inštalačné kolo bolo neuveritežné. V minulom roku som musel ukáza vežkú trpezlivos, ale súčasne bolo mimoriadne dôležité ďalej sa pripravova. Teraz som spä a v aute sa cítim dobre, jazdu si užívam; už toto je pozitívny štart. Bolo to lepšie ako som očakával, už prvým inštalačným kolom som bol uchvátený. Sme nový tím a je super, že počas druhého dňa sme zvládli 79 okruhov. Najdôležitejšie je však to, že auto ma baví."

20.44 - Valtteri Bottas, Williams: "Dnes sme zvládli celý náš program, čo je vždy fajn. Každý v garáži tvrdo pracoval. Som spokojný s počtom odjazdených kôl i so spožahlivosou, ktorú sme už nadobudli. Podobne ako včera sme prechádzali svojim programom a zatiaž sme sa nevenovali výkonu. Ešte je teda otázne ako sme na tom v porovnaní s ostatnými. Bude zaujímavé sledova aké veci s autom vyskúša Felipe."

20.30 - detaily nového kvalifikačného formátu!

20.05 - podža Andrewa Bensona z BBC dnes šéfovia tímov schválili aj novú ochranu hlavy jazdca.

20.01 - Auto Bild Motorsport tvrdí, že kompetentní dnes schválili nový kvalifikačný formát. Po novom by mali do hodinových jázd vstúpi všetci pretekári spoločne, ale po niekožkých minútach budú tí pomalší postupne vypadáva jeden po druhom. V úvode sa očakáva možno o niečo dlhší rozjazd a potom sa každé dve či tri minúty zbavíme ďalšieho pilota. Presné detaily zatiaž nepoznáme.

19.44 - Lewis Hamilton a Paddy Lowe majú dnes povinnosti so spoločnosou Qualcomm:

19.32 - Max Verstappen, Toro Rosso: "Bolo fajn, že som bol dnes spä v aute: hlavne po troch mesiacoch čakania na tento deň! Prvé kolá boli vežmi vzrušujúce aj vďaka novej pohonnej jednotke. Bolo fajn konečne si ju vyskúša a od začiatku sa správala dobre. Odjazdili sme mnoho okruhov, čo je pre tím vežmi dôležité - ale rovnako aj pre mňa, pretože sa s autom potrebujem zoznámi. Celkovo by som povedal, že to bol vežmi pozitívny deň. Výsledková tabužka to možno neodzrkadžuje, ale momentálne nám nejde o časy. Som šastný!"

19.30 - Sergio Pérez, Force India: "So svojim prvým dňom vo VJM09 som vežmi spokojný. Všetko prebehlo podža plánu a odjazdili sme mnoho okruhov. Auto ukazuje dobrý potenciál a už teraz sa v ňom cítim celkom pohodlne. Pred nami je ešte veža vecí, ktoré musíme z aerodynamického a mechanického hžadiska odhali, ale zvládli sme takmer celý program a určite sa uberáme správnym smerom."

19.29 - máme pre vás aj rozhovor s Fernandom Alonsom:

19.21 - Daniel Ricciardo, Red Bull: "Bol to dobrý deň a v zvládli sme v zásade každú jazdu nášho plánu, pričom jazdné plány sú vždy poriadne optimistické. Absolvovali sme vyše sto okruhov a išlo to bezchybne. Vyskúšali sme aj nové zmesi, čo síce možno nie je príliš relevantné, ale bolo fajn vyskúša si ich. Pre mňa to boli pozitívne dni. Nemohol som si žela omnoho viac."

19.16 - Auto Motor und Sport píše o tom, že opä sa hovorí aj o novom kvalifikačnom formáte: na trati by boli všetky autá súčasne a po pár minútach by jedno vždy vypadlo.

18.58 - Marcus Ericsson, Sauber: "Bol to ďalší pozitívny deň, počas ktorého som odjazdil veža okruhov. Prešli sme plánovaným programom, ktorý bol pokračovaním včerajška. Ráno to bolo hlavne o aerodynamických meraniach, čo pre jazdca nie je vežká zábava, ale pre tím je to vežmi dôležité. Neskôr popoludní sme testovali rôzne nastavenia."

18.41 - zaujímavo zachytené prebrzdenie Valtteriho Bottasa:

18.37 - Max Verstappen (Toro Rosso) potvrdil, že jeho tím pripraví pre druhé testy viacero noviniek. "Áno, dostaneme nové súčiastky a vežmi ma to teší. Motorové rozhodnutie padlo vežmi neskoro a bolo ažké dosta auto už sem, takže nemáme všetky veci. Súčiastky sú ešte vo výrobe," povedal Holanďan, ktorý sa ráno postaral o červené vlajky: "Spravili sme tak pre istotu. Zastali sme a auto sme priniesli spä. Všetko v poriadku." Motorsport.com dokonca hovorí o B-špecifikácii auta pre budúci týždeň.

18.33 - takto sa vracalo do garáže auto Sebastiana Vettela:

18.22 - Nico Rosberg v Barcelone:

18.18 - Fernando Alonso už zasadol pred novinárov:

18.09 - zaujímavé poradie všetkých najrýchlejších kôl dosiahnutých počas dvoch dní:

18.01 - McLaren zvládol za dva dni 203 okruhov, pričom pred rokom bol na rovnakom počte za dva celé testy, teda za osem dní!

18.00 - testy sa skončili o pár minút skôr, finálne poradie je takéto:

17.58 - červené vlajky! Sebastian Vettel zastal v tretej zákrute.

17.57 - Romain Grosjean už oddychuje vo svojej miestnosti:

17.54 - Romain Grosjean označil úvahy o obrátených štartových roštoch za "katastrofu". Pripomenul, že v GP2 si to skúsil na vlastnej koži a z hžadiska boja o titul to bolo rozhodujúce. "V F1 však chce každý vidie kvalifikáciu a potom aj preteky, fanúšikovia chcú vidie boj gladiátorov v najlepších autách. Chcú najlepších jazdcov, ktorí skončia unavení a vyčerpaní po tom, ako odviedli sto percent. Aj fanúšikovia sú spokojní so súčasným formátom, chcú kvalifikáciu a preteky. Tento formát je podža mňa dobrý. Musíme sa len postara o to, aby sme mali autá, ktoré nám po fyzickej stránke dajú poriadne zabra. Potom sa na konci pretekov môžeme dopusti aj chýb."

17.47 - Mercedes potvrdil, že na dnešný deň skončil. Nico Rosberg vystúpil z auta po 172 okruhoch!

17.41 - Mercedes má za sebou už po dvoch dňoch neuveritežných pä vzdialeností pretekov! V Barcelone je to 66 okruhov, resp. 307,230 kilometrov.

17.38 - s McLarenom je v Barcelone aj Stoffel Vandoorne:

17.37 - novinárske centrum je solídne naplnené:

17.29 - už aj Marcus Ericsson má za sebou sto okruhov.

17.25 - na trati sme videli pekné súboje Ferrari a Mercedesu:

17.19 - video z odpratávania Renaultu po poruche pohonnej jednotky:

17.03 - ďalšie pekné zábery z testov:

17.01 - priebežné poradie hodinu pred koncom druhého dňa:

16.48 - Sebastian Vettel, Ferrari: "Nový motor znie trochu viac ako F1, ale naďalej nie je taký hlučný ako by mohol a mal by. Je to však o niečo lepšie ako predtým."

16.40 - aktuálny pohžad na Nica Rosberga:

16.37 - dnes prebiehajú testy u mnohých tímov famózne: sto kôl už odjazdil aj Sebastian Vettel s Valtterim Bottasom, Nico Rosberg ich má už 150!

16.22 - do klubu stovkárov sa dostal už aj Max Verstappen. Parádna vizitka tímov:

16.19 - Daniel Ricciardo je tretí jazdec, ktorý dnes absolvoval sto kôl.

16.08 - Otmar Szafnauer z Force Indie potvrdil, že jeho tím ostane verný otvorom v nosovej časti. "Je to naše riešenie problému, ktorý je možné vyrieši rôznymi spôsobmi," povedal Szafnauer. "Pri tomto variante ostaneme dovtedy, kým nenájdeme niečo lepšie. Zatiaž sa tak nestalo. Toto auto je evolúciou minuloročnej B-špecifikácie. Nemá význam meni základnú filozofiu kým ta stará funguje."

16.05 - prítomná je aj priatežka Fernanda Alonsa Lara Álvazerová:

16.03 - poradie k štvrtej hodine popoludní:

15.56 - Haas musel svoj nos špeciálne upevni. Na tejto fotografii to dobre vidie:

15.43 - Renault už dnešný program ukončil, Jolyon Palmer zvládol do poruchy 42 okruhov.

15.39 - stovku okruhov už má na svojom konte aj Fernando Alonso! Zázrak menom McLaren-Honda MP4-31.

15.38 - takto dnes jazdil Sergio Pérez pred Valtterim Bottasom. Force India má pekné auto!

15.33 - Sebastian Vettel mal opä obuté ultrasofty, ale teraz sa za rekordnými časmi nehnal. Absolvoval krátky stint s kolami 1:29.0, 1:29.7, 1:30.2, 1:30.8 a 1:31.6.

15.20 - Nico Rosberg už má za sebou viac ako stovku okruhov! Lewis Hamilton sa včera cez túto métu preniesol o 15.37 h.

15.07 - Mercedes sa zabarikádoval, ale zhora všetko vidie:

15.06 - medzitým sme pre vás pripravili aj článoček so Sebastianom Vettelom, nech sa páči:

15.05 - poradie k 15.00 h:

15.01 - Autosport špekuluje o tom, že Palmer mohol ma problém s turbom.

14.59 - minuloročný pretekár Manoru-Marussia Alexander Rossi bude v tomto roku napokon pôsobi v sérii Verizon IndyCar, kde zasadne do jedného z áut Andretti Autosport. Jeho kolegami budú Ryan Hunter-Reay, Marco Andretti a Carlos Munoz.

14.50 - zelené vlajky, jazdy pokračujú.

14.46 - problém Jolyona Palmera zachytený na videu:

14.36 - červené vlajky! Jolyon Palmer so svojim Renaultom zastal medzi druhou a treou zákrutou.

14.33 - boxy za Estebanom Gutiérrezom sa zatvorili:

14.16 - Sebastian Vettel s malým fanúšikom:

14.13 - pred obedom sme boli svedkami rýchlych časov, ale k rekordom okruhu máme ešte dos ďaleko. Počas súažného víkendu drží maximum 1:21,670 Kimi Räikkönen, ktorý tento čas zaznamenal ešte v roku 2008. Počas testov v roku 2009 sa zasa Rubens Barrichello dostal až na čas 1:19,954. Kam to dotiahneme počas ôsmich dní v Barcelone?

14.07 - Romain Grosjean, Haas: "Rozhodujúce je odjazdi dostatok kilometrov. Dnes sme už stihli viac kôl ako za celý včerajší deň, čo je dobrý začiatok. Atmosféra je v poriadku a každý dobre spolupracuje. Máme tu dobrú kombináciu žudí, ktorí milujú pretekársky šport a sme vežmi radi, že auto môžeme prináša na tra. Našim ciežom bude čo najrýchlejšie bodova. Prvé dojmy z auta boli včera skvelé a v neskoršom priebehu testov napokon uvidíme, ako na tom sme."

14.05 - ako prvý vyšiel na tra Marcus Ericsson zo Sauberu.

14.00 - zelená vlajka, jazdy pokračujú.

13.56 - pretekári Toro Rosso v družnej debate:

13.56 - Manor potvrdil, že napokon sa rozhodol pre ďalšie nasadenie Pascala Wehrleina. Rio Haryanto si teda na premiéru musí počka do stredy.

13.15 - Sebastian Vettel predstúpil pred novinárov:

13.05 - jazdci idú na obednú prestávku. Na tra sa vrátia o 14.00 h.

13.04 - takto vyzerá poradie po polovici testovacieho dňa:

13.02 - Nico Rosberg v aktuálnom videu predstavuje svoje tohtoročné oblečenie:

» kliknite pre zobrazenie videa na youtube

13.01 - prvá čas programu sa končí, najrýchlejší čas má na svojom konte Sebastian Vettel:

13.00 - autá Sebastiana Vettela a Daniela Ricciarda so supersoftami:

12.58 - Carlos Sainz (Toro Rosso) vyjadril spokojnos s pohonnou jednotkou Ferrari, ktorá je lepšia ako Renault: "Je to dobrý krok a je to niečo také, ako sme očakávali. Vežmi slušný výkonnostný pokrok, lepšie jazdné vlastnosti a z pohžadu jazdca aj jednoduchšie zvládanie softvéru. Máme menej tlačidiel, ktoré treba prepína pre to, aby sa batéria udržala na určitej úrovni. Pri zákaze vysielačkovej komunikácie nám to tento motor Ferrari pekne kompenzuje a pomôže nám."

12.54 - zaujímavá tabužka najlepších časov aj v závislosti od nasadenej zmesi pneumatík:

12.50 - bývalý šéf tímu Ferrari Stefano Domenicali bol potvrdený v pozícii nového prezidenta a výkonného riaditeža spoločnosti Automobili Lamborghini SpA. Scuderiu opustil v priebehu sezóny 2014, kedy ho nahradil Marco Mattiacci. Na čele Lamborghini, ktoré spadá pod skupinu Volkswagen, vymenil Stephana Winkelmana. Len nedávno sme ho registrovali v Audi, pre ktoré vykonával štúdiu týkajúcu sa možného vstupu do F1.

12.46 - tožko spomínané a mimoriadne rýchle ultrasofty majú fialovú farbu:

12.44 - aj Sebastian Vettel vyskúšal ultrasofty a dosiahol čas 1:22,810! Najrýchlejší čas celých minuloročných testov bol pritom 1:22,792 - Nico Rosberg ho dosiahol až počas šiesteho dňa. Na druhej strane treba pripomenú, že vtedy nemal k dispozícii ultrasofty. Táto zmes prichádza na scénu až teraz.

12.41 - 1:23,525 - najrýchlejší čas Daniela Ricciarda. Najmäkšie pneumatiky sú vežmi rýchle, ale veža toho nevydržia.

12.39 - Ricciardo už obul dokonca aj ultrasofty, ktoré preverí vôbec prvýkrát.

12.32 - supersofty nasadil už aj Sebastian Vettel, ktorý najlepší čas skresal na 1:23,658!

12.30 - Jasuhisa Arai a Jusuke Hasegawa - starý a nový šéf Hondy pre motoršport:

12.27 - 1:24,298 - parádny čas Daniela Ricciarda! Rosberga prekonal o vyše šes desatín, minuloročnú pole position o takmer štyri desatiny. Mal supermäkké pneumatiky, Nico pri PP stredne tvrdé.

12.20 - Nico Rosberg má za sebou už neuveritežných 80 okruhov!

12.13 - ďalšie zábery z návratu monopostu Maxa Verstappena:

12.02 - priebežné poradie po troch hodinách:

11.58 - 1:24,867 - Nico Rosberg posúva tohtoročné maximum na takúto úroveň.

11.54 - takáto mašinka priniesla spä auto Maxa Verstappena:

11.52 - Verstappenovo auto je spä v boxoch, testy pokračujú.

11.47 - včera bolo na Slovensku rovnako teplo ako 25. júna minulého roku. Netušili sme, že ste boli na začiatok testov takí nažhavení :P

11.41 - červené vlajky! Max Verstappen svoje auto odstavil pred trinástou zákrutou!

11.36 - aktuálny pohžad na jazdu Sebastiana Vettela:

11.32 - takto pekne farebné budú pneumatiky Pirelli pre rok 2016:

11.24 - inak náš Slovakia Ring vstupuje už do svojej siedmej sezóny. Zoznam podujatí nájdete TU!  

11.22 - pohžad na Ria Haryanta. Popoludní by mal zasadnú do MRT05 z dielne Manoru - tak aspoň hovorí oficiálna stránka F1, aj keď pôvodne mal jazdi až v stredu...

11.06 - 1:24,940 - Sebastian Vettel je len o tisícinku sekundy pomalší ako včera!

11.04 - pekný detail nového nosového riešenia Renaultu:

11.02 - poradie po dvoch hodinách jázd:

11.00 - Esteban Gutiérrez, Haas VF-16:

10.56 - ďalšia pekná fotografia Manoru:

10.51 - niekožko aktuálnych záberov Pascala Wehrleina v Manore MRT05:

10.49 - Mercedesu vraj už dorazili nové a nezvyčajné súčiastky, o ktorých včera hovoril Toto Wolff. Možno ich ešte dnes uvidíme v akcii.

10.43 - detail predného krídla Renaultu:

10.34 - Maxovi Verstappenovi tu niečo trošku zadymilo:

10.31 - ďalší pohžad na aerodynamické zariadenie na aute Fernanda Alonsa:

10.29 - na rozdiel od skôr spomenutého Christiana Hornera vníma Toto Wolff dnešné ženevské stretnutia inak. "Nie sme proti zmenám pravidiel, pretože Formula 1 musí by vzrušujúca," skonštatoval najskôr Wolff, ale následne začal prechádza k inému tónu: "Zmena áut k vzrušujúcejším a takým, ktoré ponúkajú lepší prítlak, majú širšie pneumatiky, znie vzrušujúco a na výzvu sme určite pripravení. Ale nemôžeme zabúda na celkový balík. Podža nás by zosilnenie prítlaku o 50 percent malo zničujúce dôsledky. A aj výrobca pneumatík by sa s tým ažko vyrovnával. Je to asi také, akoby sme výrobcovi motora povedali, nech dodá 2 000 koní. Nebolo by to realizovatežné. Chceme teda Pirelli žiada o niečo nereálne? Na aktuálnych pravidlách sme navyše pracovali dlho. Máme ich kritizova a hovori, že nie sú dobré len preto, lebo jeden tím je dominantný? Pravda je aj taká, že predbiehanie je skutočne dobré. Vďaka DRS alebo iným faktorom? To neviem. Nemôžeme to všetko len tak zahodi."

10.22 - do padoku zavítal aj Gene Haas:

10.22 - aktuálny pohžad na Sebastiana Vettela:

10.18 - dnes sú v Ženeve na programe zasadnutia Strategickej skupiny F1 a Komisie F1. Rokova sa bude o zmenách pravidiel, ktoré by mohli vstúpi do platnosti už od roku 2017. "Dúfajme, že sa na niečom dohodneme," povedal šéf Red Bullu Christian Horner. "Je to perfektná príležitos vyrieši pravidlá pre rok 2017. Podža mňa by bola obrovská škoda, ak by sme ju nevyužili a nechytili býka za rohy. Keď príde k ďalšiemu odloženiu, tak to bude sklamanie pre fanúšikov i pre každého. Podža mňa sa nám núka skvelá príležitos zača s čistým hárkom papiera, spravi niečo dobré a dotiahnu ciele, ktoré sme si stanovili pred takmer dvanástimi mesiacmi: spravi autá vzrušujúcejšími, ažšie ovládatežnými a viac odlíši schopnosti jednotlivých jazdcov, ktorí budú musie by agresívnejší. Súzvuk jazdca a stroja chceme vidie až na totálnom limite."

10.15 - zaujímavé porovnanie karosérií jednotlivých monopostov. O prístup McLarenu zvaný "size zero" sa usilujú viacerí:

10.10 - 1:25,835 - takýto čas dosiahol pred chvížou Sergio Pérez z Force Indie. Podarilo sa mu to na stredne tvrdých pneumatikách označených bielou farbou.

10.07 - nová boxová výbava tímu Haas F1:

10.03 - Fernando Alonso obul mäkké gumy a opúša garáž:

10.03 - deflektor Red Bullu:

10.01 - priebežné poradie po prvej hodine:

9.50 - Jolyon Palmer sa so svojim Renaultom RS16 vrátil z inštalačného kola:

9.42 - Niki Lauda nerozumie tvrdej kritike Bernieho Ecclestona, ktorý povedal, že svoju rodinu by na Formulu 1 ani nezobral. Šport je vraj najhorší, aký kedy bol (viac čítaj TU!) Pridal aj viac nepochopitežných slov, čo je na človeka, ktorý športu šéfuje, vežmi čudné. "Všetko sa rozbieha, všetko je vežmi pozitívne a on musí spravi toto a všetko zniči," začudoval sa Lauda. "Takýto je jeho prístup už od minulého roku. Vôbec nechápem, prečo to robí: šéf športu je takto kritický..."

9.42 - takto opúšal boxy Max Verstappen:

9.39 - dnešný "zákulisný" pohžad na Sebastiana Vettela:

9.36 - motorový šéf Mercedesu Andy Cowell prezradil, že nové motory sú o štyri decibely hlučnejšie ako minuloročné: zo 124 sme poskočili na 128 dB. "Vôbec nie sme ďaleko od zvuku V8," skonštatoval Cowell. "A to máme ďalšie nápady, vďaka ktorým by sme mohli silu zvuku ešte vylepši."

9.36 - v tíme Haas už pripravujú nový nos, ktorý dorazil na okruh:

9.35 - zaujímavý fakt: spoločnos Petronas v priebehu minulého roku otestovala 37 rôznych typov oleja a 65 druhov paliva.

9.31 - nové detaily na Mercedese F1 W07 Hybrid:

9.23 - takto je dnes "vyzbrojený" McLaren MP4-31, v ktorom sedí Fernando Alonso:

9.21 - prvé utorňajšie fotky:

9.15 - v Barcelone je 7,7 stupňa, povrch asfaltu má 12,8 stupňov Celzia.

9.11 - McLaren sa zrána pustil do aerodynamických testov.

9.10 - zaujímavý pohžad na Red Bull RB12:

9.05 - 1:35,833 - takýmto časom otvára Rosberg dnešný testovací deň.

9.00 - na semafore zasvietila zelená. Na tra okamžite vyšiel Nico Rosberg, pridal sa aj Fernando Alonso!

8.59 - Sergio Pérez je pripravený na premiéru s tohtoročným autom:

8.59 - ako napovedá nižšie priložený obrázok, Nico Rosberg dosiahol v minulom roku čas 1:22.792. Zaznamenal ho počas desiateho dňa minuloročných testov a počas šiesteho dňa na tomto okruhu v Barcelone. Včera bol za ním Sebastian Vettel ešte o vyše dve sekundy, ale na minuloročný pole position stratil len vežmi málo. Uvidíme čo jazdci predvedú dnes.

8.54 - Valtteri Bottas počas prípravného rozhovoru s inžinierom Jonathanom Eddollsom:

8.53 - niekožko zaujímavých informácií o okruhu:

8.33 - Christian Horner, Red Bull: "Prvé dva kusy šasi sme mali hotové presne týždeň pred začiatkom testov. Jedno išlo na crash-test a druhé bolo paralelne s ním stavané pre testy na trati. O dva dni sme už mali celý program crash-testov za sebou. No a teraz máme auto, ktoré počas prvého dňa zvládlo 87 okruhov!"

8.28 - zaujímavá správa o zmene na dôležitom poste v Honde: šéf spoločnosti pre motoristický šport Jasuhisa Arai končí!

8.23 - ranný pohžad na barcelonský padok:

8.19 - prilba Maxa Verstappena je pripravená:

8.10 - dnes do áut zasadnú Nico Rosberg, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Daniel Ricciardo, Sergio Pérez, Jolyon Palmer, Max Verstappen, Marcus Ericsson, Fernando Alonso, Pascal Wehrlein a Esteban Gutiérrez.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

"Som rád, že nám vyšiel vstup do sezóny a že si chalani obhájili svoje miesta. Bol to vežmi ažký zápas proti silnému súperovi, ktorý má viac odohratých duelov," hodnotil Cíger
Málo vídaný obrat v podaní hokejistov HC Košice na žade Linzu oživil postupovú šancu slovenského tímu zo skupinovej fázy Ligy majstrov. Keď už sa zdalo, že táto šanca pomaličky vyhasína, zodvihol z žadu bojovú zástavu Marek Bartánus
„Tento tím ukázal hlavne v poslednej tretine vežký charakter a vežkú túžbu po víazstve. Verím, že nám to pomôže v ďalšom období prípravy hlavne po morálnej stránke," uviedol Rostislav Čada pre hokej.sk
"Utvorili sme niekožko šancí, ktoré sme, žiaž, nepremenili. Jeden strelený gól nestačí na víazstvo na žade tak favorizovaného tímu. Škvrnou súboja je zranenie Radka Smoleňáka," povedal Říha
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Kodaň s Gregušom do skupinovej fázy, ďalej aj Man City a Rostov (video)
Výsledky utorkových druhých zápasov play off LM 2016/2017
foto
Ševela pred odvetou s Rapidom: Pôjdeme si to uži
"Treba sa na to pozrie reálne. Po výsledku 0:4 nemáme pred odvetou vežké oči. Samozrejme, aj vo Viedni budeme od hráčov vyžadova, aby boli koncentrovaní, zodpovední. Čaká nás krásny štadión, búrlivé prostredie," povedal Ševela
foto
Kuciak si drží čistý štít už 486 minút: Nie je to na vežké reči
"Keď sa nám podarí aha sériu bez gólu aj naďalej, budem len rád, ale dôležitejšie sú pre nás body. Takže radšej vyhra 7:6 ako remizova 0:0," hovorí skromne
foto
Spallettiho sklamali nedisciplinovaní Rimania (video)
„Obe červené karty by som označil za naivné, vlani sme zápasy končili pravidelne v plnom počte. Prehrali sme nesmierne dôležitý zápas, ktorý ovplyvní ďalší chod celej sezóny. Budeme sa s tým musie vysporiada,“ Spalletti
 

    Magazín F1.sk

    Ako sa šéf FIA snažil zablokova Kimiho debut v F1
    Magazín Autosport zaspomínal na sezónu 2000 a jej najväčšie príbehy, medzi ktoré patril aj testovací debut Kimiho Räikkönena v monoposte Sauberu a následná snaha Maxa Mosleyho zabráni tímu zamestna ho do svojej jazdeckej dvojice.
    Desa rokov od debutovej výhry Jensona Buttona
    Brit si na prvú zo svojich pätnástich výhier musel počka najdlhšie zo všetkých súčasných jazdcov Formuly 1 - získal ju až pri 113. štarte na VC Maďarska, 6. augusta 2006.
    Hžadá sa nový diktátor. Zn.: URGENTNE!
    "Nikdy nesmieš žuďom prezradi, že šéfuješ bordelu. Musíš predstiera, že je to hotel a bordel prevádzkova v pivnici."
    Lauda a jeho lekár spomínajú na osudný rok 1976
    "Raz som bol taký slabý, že som sa videl pada dozadu do hlbokej diery. Cítil som teplo a pomyslel som si: Teraz zomieraš! Ja som však nechcel zomrie, chcel som ži. A preto som bojoval," hovorí Niki Lauda.
    Pirelli začalo testova širšie pneumatiky (FOTO)
    Pirelli rozbehlo od prvého augustového dňa testy nových širších pneumatík určených pre rok 2017. Do upraveného monopostu Ferrari SF15-T zasadol v pondelok Sebastian Vettel, v utorok ho nahradil Esteban Gutiérrez.
    Pre Red Bull pracuje aj Slovák: Lukᚠzo Svätého Jura
    "Niekedy je to poriadne náročné, pretože na nohách som aj dvanás hodín. By v prostredí Formuly 1 je však pre mňa fascinujúce a občas sa mi nechce veri, že mám takúto prácu," hovorí Lukᚠpre F1.sk.

    Archív správ

    August 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        

    Vy odporúčate ...
    Vyhžadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 13 ms. :: Country :: Region :: City