Testy: V stredu bol jasne najrýchlejší Hülkenberg
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Wednesday, 24. February 2016, 18:05

Streda bola tretím testovacím dňom aktuálneho ročníka. V rámci pokračujúcej prípravy na okruhu Catalunya pri Barcelone bol tentoraz jasne najrýchlejší Nico Hülkenberg, ktorý dosiahol so supermäkkými pneumatikami čas 1:23,110. Vzhžadom na obutie je to kvalitnejší výkon ako včerajších 1:22,810 v podaní Sebastiana Vettela: ten mal totiž ultramäkké sady. Druhý najrýchlejší bol tentoraz Romain Grosjean z Haasu, tretí zástupca Ferrari Kimi Räikkönen.

V testoch však tradične nejde o dosiahnutý čas a zo spomenutých zápisov sa zvyčajne veža nedozvieme. Superrýchle kolá nemusia v tejto fáze nič znamena: hlavne ak sa do nich nepúša skoro nikto. Dnes tak navyše spravil len jeden jediný jazdec.

Zaujímavejšie sú počty odjazdených okruhov, kde tradične dominuje Mercedes. Nico Rosberg odjazdil predpoludním 74 okruhov a Lewis Hamilton pridal poobede ďalších 88, čo dáva súčet 162. Vežmi dobre bol však na tom aj Carlos Sainz zo Scuderie Toro Rosso, ktorý ich zvládol 161. Cez stovku sa dostali aj Felipe Nasr, Kevin Magnussen a Felipe Massa. Posledne spomínaný Brazílčan však pre problémy s autom skončil predčasne.

ažkosti ale mali aj ďalšie tímy. McLaren mal problémy s hydraulikou a Ferrari zasa s palivovým systémom. Button preto odjazdil len 51 okruhov a Räikkönen 78 - u Fína je to ale solídny úspech, keďže na okruhu sme ho prvýkrát videli až po dvanástej hodine.

Viac o priebehu testov sa dozviete v nižšie priložených komentároch, ktoré sme pre vás zbierali minútu po minúte. Prvé štvordňové jazdy sa skončia vo štvrtok.

Výsledky:

  Jazdec Tím   Čas Strata Okruhy
1. N. Hülkenberg Force India   1:23.110 -.--- 99
2. R. Grosjean Haas F1   1:25.874 +2.764 82
3. K. Räikkönen Ferrari   1:25.977 +2.867 78
4. K. Magnussen Renault   1:26.014 +2.904 111
5. N. Rosberg Mercedes   1:26.084 +2.974 74
6. C. Sainz ml. Toro Rosso   1:26.239 +3.129 161
7. F. Nasr Sauber   1:26.392 +3.282 115
8. L. Hamilton Mercedes   1:26.421 +3.311 88
9. D. Kvjat Red Bull Racing   1:26.497 +3.387 74
10. F. Massa Williams   1:26.712 +3.602 109
11. J. Button McLaren   1:26.919 +3.809 51
12. R. Haryanto Manor   1:28.249 +5.139 78

PRIEBEH

21.29 - Jenson Button, McLaren: "Ráno sme prešli našim normálnym programom kontrôl a zmien, ale skoro popoludní nás odstavil hydraulický problém. Nie je dobré vynecha popoludnie, ale sú to testy. Dúfajme, že sa z tejto veci poučíme a zajtra bude ma tím s Fernandom dobrý testovací deň."

21.18 - oficiálna stránka F1 uverejnila videorozhovor s Riom Haryantom, nech sa páči:

» kliknite pre zobrazenie videa na youtube

20.32 - Nico Rosberg o novom kvalifikačnom formáte: "Dúfam, že pre fanúšikov to ostane jednoduché a jasné. Uvidíme, ako to zaberie. Celkovo je určite dôležité, aby sme nad niektorými vecami uvažovali a občas sa ich pokúsili zlepši. Som otvorený každému zdokonaleniu."

20.29 - Nico Rosberg: "Fajn, že som si s Lewisom podelil čas na trati. Auto toho dokáže odjazdi vežmi veža a takto je to azda efektívnejšie. Je lepšie keď obaja absolvujeme polovicu dňa, ako keby sme mali odjazdi sami 160 alebo 170 kôl. Z toho mála testovacích dní chceme vyaži maximum, takže to dáva zmysel."

20.25 - Lewis Hamilton: "Až doposiaž sa nové auto správa ešte ako staré. Už sa teším na to, kedy sa konečne budem môc zača hra s nastavením."

20.19 - určite vám odporúčame tento článok:

20.06 - na našej stránke nájdete už aj rozhovory s Kimim Räikkönenom (TU) a Nicom Hülkenbergom (TU).

19.57 - Mercedes si pre tento týždeň testov objednal len stredne tvrdé pneumatiky Pirelli. Je zrejmé, že o rýchle časy tímu vôbec nejde. A nepôjde ani budúci týždeň, kedy do ponuky pribudnú aj softy, ale dve najmäkšie zmesi vôbec nie.

19.35 - dnes sa na trati podarilo zachyti už aj tri autá súčasne:

19.29 - Nica Rosberga prišiel pozrie jeho otec Keke:

19.24 - Rio Haryanto, Manor: "Ešte som začiatočník. Od začiatku mi bolo jasné, že v F1 sa budem musie vežmi veža uči. Odhadujem však, že už zajtra to bude omnoho žahšie. Najväčší rozdiel oproti GP2 je v tom, kožko žudí sa o vás stará - a nielen v boxoch, ale aj v padoku."

19.19 - tlačovky aktuálne absolvujú Fréderic Vasseur a Kevin Magnussen:

19.07 - Felipe Massa: "Dnes to bol dobrý deň, počas ktorého som odjazdil 109 okruhov a prvýkrát som sa pokúšal pochopi auto FW38. Vždy je fajn môc si zajazdi a všíma si oblasti, ktoré sú lepšie ako predtým. Okrem toho je ale fajn pracova i na chápaní toho, čo je možné z hžadiska nastavenia zlepši. Určite musíme odvies ešte veža práce na tom, aby bolo auto také, ako by sme chceli. Mám však dobrý pocit a som si istý, že sme len na začiatku mnohých zlepšení. V závere dňa som bohužiaž pre problémy s pohonnou jednotkou musel zasta. Program sme nedokázali dokonči, ale boli sme blízko. Chýbali nám len posledné kolá."

19.03 - Rio Haryanto z Manoru priznal, že výlet do štrkovej zóny si zavinil sám: "Urobil som malú chybu, to je všetko. Auto som nepoškodil, takže sme popoludní mohli pokračova. Oproti prvým dvom dňom sme odjazdili viac okruhov, takže to bolo vežmi produktívne."

19.01 - Felipe Nasr: "Som spokojný, že som po zimnej prestávke konečne opä zasadol do auta a počas môjho prvého testovacieho dňa odjazdil 115 okruhov. Je fajn, že som sa dokázal rýchlo vráti do rytmu. Ráno sme sa venovali aerodynamickým meraniam a testovali sme rôzne nastavenia. Popoludní sme sa počas dlhších jázd koncentrovali hlavne na pneumatiky. Tak na mäkké, ako aj na stredne tvrdé."

18.59 - zaujímavé zákulisné video hlavne pre fanúšikov Mercedesu:

» kliknite pre zobrazenie videa na youtube

18.57 - Šéfinžinier Red Bullu Guillaume Rocquelin nebol po strede príliš nadšený. "Problém, ktorý sme objavili včera, sa znovu vrátil," skonštatoval. "V noci sme odvádzali prácu na tom, aby sme to napravili a väčšina dnešných jázd prebehla dobre. Popoludní sme však problém opä spozorovali a rozhodli sme sa pre skoršie ukončenie programu."

18.55 - Daniil Kvjat: "Bolo skvelé, že som opä zasadol za volant a súčasne bolo mimoriadne vzrušujúce po dlhej zimnej prestávke prvýkrát jazdi s RB12 a cíti, aké toto auto je. Myslím si, že sme urobili krok správnym smerom. Všetko vyzerá dobre, auto vyzerá by dobre vybalansované a prvý dojem je vežmi pozitívny. Pochopitežne by sme chceli odjazdi viac kilometrov, ale je to dosiahnutežné. Zajtra sa pokúsime o zvládnutie dobrého dňa."

18.50 - Nico Hülkenberg: "Aby som bol úprimný, tak v týchto včasných fázach by som sa nechcel necha zbytočne unies. Dnes sme sa len o niečo viac pokúšali otestova, ako je na tom náš balík. A snažili sme sa viac ako konkurenti, čo je isté. Nemôžeme sa zbytočne príliš nadchýňa. Myslím si, že balík vyzerá by zatiaž OK, no pred nami je ešte množstvo práce. Prestávka bola dlhá a pochopitežne by nebolo prirodzené, ak by som sa hneď vrátil do formy a v prvom kole žiaril, no prišlo to celkom rýchlo. Väčšinu prachu som striasol v priebehu prvej či druhej jazdy. V aute som si viac-menej veril. Mali sme svoj program, vyskúšali sme rôzne nastavenia, bol to zvyčajný testovací deň."

18.35 - Kimi Räikkönen počas tlačovky:

18.26 - Kimi Räikkönen, Ferrari: "Som si istý, že auto je už teraz lepšie ako to, čo sme mali v minulom roku."

18.14 - Lewis Hamilton je už na stretnutí s novinármi:

18.04 - finálne poradie:

18.01 - jazdy sa končia, jasne najrýchlejší čas dosiahol Nico Hülkenberg.

17.58 - Force India potvrdila, že Nico Hülkenberg sa popoludní venoval dlhším jazdím. Tým pádom nemohol dosiahnu žiadne parádne časy.

17.56 - Pat Symonds z Williamsu tvrdí, že menším tímom sa omnoho ažšie reaguje na neskoré zmeny pravidiel: "Áno, na menšie a menej finančne zabezpečené tímy to má omnoho väčší vplyv. Keď ste vežký tím s množstvom žudí a dobrými výrobnými zariadeniami, tak viete reagova omnoho rýchlejšie. Pre Williams je teda reagovanie oveža ažšie ako pre Ferrari a Mercedes."

17.50 - Romain Grosjean z Haasu sa pred chvížkou prepracoval na druhé miesto.

17.47 - Kevin Magnussen zastal na konci boxovej uličky. Nepostaralo sa to o červené vlajky, takže jazdy pokračujú.

17.43 - nasadenie nového nosa Mercedesu sa akosi odkladá, pretože zatiaž sme ho nevideli.

17.40 - detailný pohžad na Jensona Buttona, ktorý pre dnešok už dojazdil:

17.37 - Kimi Räikkönen pred chvížkou v prvej zákrute predstihol Lewisa Hamiltona.

17.31 - aj McLaren už svoj program ukončil. Pre hydraulické problémy...

17.30 - Williams vraj už svoj program ukončil. Podža všetkého za to mohol únik oleja.

17.27 - Lewis Hamilton na trati práve predbehol Carlosa Sainza.

17.17 - Mercedes už prekročil hranicu 160 okruhov. Neuveritežná spožahlivos.

17.13 - takto v priebehu dnešného dňa Kimi Räikkönen útočil na Felipeho Massu:

17.08 - záber na Kimiho Räikkönena v garáži:

17.07 - Marcus Ericsson stihol poteši fanúšičku:

17.02 - červené vlajky! Kevin Magnussen odstavil svoj Renault na rovinke.

16.50 - Kimi Räikkönen momentálne jazdí s najtvrdšou zmesou pneumatík označenou ako HARD.

16.45 - porovnanie volantov Force Indie:

16.27 - Romain Grosjean strávil približne dvadsa minút v garáži, ale už je spä na trati.

16.20 - mladík McLarenu Stoffel Vandoorne potvrdil, že pôsobenie v japonskej sérii Super Formula berie čisto ako prípravu: "K sezóne asi pristúpim o niečo inak ako doposiaž. Ako som už povedal, vnímam to ako rok prípravy. V GP2 bolo od začiatku jasné, že musím ís na víazstvo, ale podža mňa som už ukázal na čo mám. Teraz to vnímam ako prípravu na rok 2017. Som rád, že sa môžem udržiava vo forme a jazdi s vežmi konkurencieschopným autom. To je dôležité. Keď potom prípadne zasadnem do monopostu F1, budem stopercentne pripravený."

16.13 - Auto Motor und Sport píše, že Haas má elektrické problémy.

16.01 - 1:23,110 - taký je aktuálne najlepší čas Nica Hülkenberga. Obuté mal supersofty, teda nie najmäkšiu zmes, a dosiahol druhý najlepší čas týždňa.

15.54 - Felipe Massa a Carlos Sainz už za sebou majú stovku okruhov!

15.45 - podža Tobiasa Grünera z Auto Motor und Sportu mali v McLarene hydraulickú poruchu:

15.42 - video Ria Haryanta a jeho Manoru MRT05:

15.37 - zaujímavá novinka na Facebooku :)

15.29 - mladík z liahne McLarenu Nyck de Vries bude v tomto roku pôsobi v tíme ART Grand Prix v sérii GP3. V minulej sezóne skončil tretí vo Formule Renault 3.5. "Pôvodne som si myslel, že najlogickejší krok by viedol do GP2, ale nakoniec sme sa rozhodli pre GP3," povedal de Vries.

15.28 - názory Nikiho Laudu a Pata Symondsa na nový kvalifikačný formát si prečítate TU!  

15.21 - aj dnes všetko pozorným okom sleduje Gene Haas:

15.20 - v McLarene mali prvý problém tohto týždňa. Viac detailov zatiaž nepoznáme:

15.13 - 1:24,232 - Nico Hülkenberg zlepšil svoj čas a poistil si priebežné prvé miesto.

15.05 - Fernandova Lara nie je na zahodenie ;)

15.03 - poradie k 15.00 h:

14.54 - takto dnes Lewis Hamilton prišiel do padoku:

14.49 - Kimi Räikkönen až teraz absolvoval prvé merané kolo! Zaradil sa ním na šieste miesto.

14.44 - na trati sa momentálne veža zaujímavého nedeje. Nie je tam žiadna mimoriadna aktivita.

14.36 - šéf skupiny Volkswagen pre motoristický šport Wolfgang Dürheimer v aktuálnom stanovisku odmietol účas v F1 v blízkej budúcnosti. "Situácia tam nie je dostatočne predpovedatežná na to, aby sme sa pustili do takýchto investícií," povedal Dürheimer pre Autocar a pripomenul množstvo neistoty ohžadom budúcich pravidiel. "Kým sa rozhodnete pre takéto peniaze, potrebujete päročnú stabilitu pravidiel - nemôže tam by možnos ich zmien." Vežká neistota ale vládne aj z hžadiska majitežov športu, ktorí tu podža Dürheimera nebudú navždy: "Aj to sa stará o určitú nestabilitu."

14.27 - David Coulthard: "Formula 1 je pre mňa vrchol pretekárskej technológie, ale mala by to by aj najrýchlejšia séria, no autá sú každoročne ažšie a tým pádom pomalšie. Ak si dobre pamätám, tak v roku 1994 sme mali minimálnu váhu 605 kilogramov, v roku 2017 by to malo by už 722 kilogramov."

14.21 - David Coulthard, bývalý pretekár: "Zvyčajne sa zdržím komentárov k veciam, ktoré sú mimo môjho vplyvu alebo kontroly, ale odstránenie maximálnej palivovej kapacity a umožnenie jazdcom odvádza sto percent vyzerá by stopercentne skvelé."

14.15 - Pascal Wehrlein má povinnosti pre RTL:

Full-on media frenzy with #pascalwehrlein. Season preview with #rtl Germany

A photo posted by Manor Racing (@manorracing) on

14.09 - Lewis Hamilton prišiel na tra ako prvý, ale naďalej má starý nos!

14.04 - prečítajte si novinky, ktoré vyšli v priebehu dnešného dňa:

14.00 - zelené vlajky, jazdy pokračujú.

13.53 - Stoffel Vandoorne poskytuje rozhovory:

13.45 - aj v McLarene sa dnes hrali s FlowViz farbou:

13.33 - Éric Boullier povedal k novému kvalifikačnému formátu zaujímavú vec. "Keď je vaše auto tvrdé k pneumatikám, tak po siedmich minútach môžete by najrýchlejší, ale v závere už môžete by len tretí najrýchlejší a pole position vám unikne. Postará sa to o nepredpovedatežnos, ale napokon bude vpredu najlepšie auto s najlepším jazdcom - a vzadu to najhoršie. Prídu ale aj okamihy, kedy Mercedesu tá pole ujde a to bude následne dobré pre šou."

13.04 - priebežné poradie:

13.00 - ranný program sa končí, nasleduje hodinová prestávka.

12.58 - ďalší záber výjazdu Kimiho Räikkönena:

12.56 - pretekársky šéf McLarenu Éric Boullier reagoval na nový kvalifikačný formát: "Nemyslím si, že kvalifikačný formát sa dočkal nejakej vežkej zmeny, ale postará sa to o väčšiu nepredpovedatežnos. Keď jazdec spraví chybu, tak za to okamžite zaplatí. Ak totiž nestanoví v správny okamih nejaký čas, môže vypadnú."

12.45 - opä zelené vlajky, jazdy pokračujú.

12.36 - "Keep fighting Michael" - Mercedes pokračuje s týmto nápisom:

12.34 - červené vlajky! Rio Haryanto skončil v piatej zákrute v štrkovej zóne!

12.31 - Helmut Marko je spokojný aj s tým, kožko kilometrov zvládol Red Bull Racing RB12 počas prvých dvoch dní. "Po skúsenostiach z posledných dvoch rokov je pre nás absolútne nezvyčajné odjazdi tožko kilometrov a zvládnu celý program. Máme najlepšie šasi, aké kedy Red Bull postavil. Auto bolo od začiatku rýchle a logicky reagovalo na každú zmenu setupu."

12.29 - s motorom z dielne Renaultu, ktorý je označený ako TAG Heuer, je spokojný aj šéf Red Bullu Christian Horner: "Čo sa týka motora, som omnoho väčší optimista ako pred dvanástimi mesiacmi. Renault je na správnej ceste. Potrebujeme len trpezlivos, pretože pokroky z hžadiska motora trvajú dlhšie ako pri šasi."

12.28 - Helmut Marko (Red Bull) naznačil spokojnos s vývojom situácie v Renaulte: "Rozpoznatežné sú jasné pokroky. Uberá sa to správnym smerom. Je fajn, že z Rémiho Taffina spravili šéfa. Je to človek s praxou, ktorý už videl problémy na trati a vie, na čom je potrebné pracova."

12.25 - aha, Manor Racing má svoje logo aj na vstupnom nosovom otvore:

12.15 - novinár Jonathan Noble z Motorsport.com si myslí, že sobota by sa v rámci víkendov dala vyrieši aj zaujímavejšie. Podža neho by sme mali ma preteky zložené z 22 okruhov, do ktorých by jazdci vstúpili v prevrátenom poradí šampionátu, teda prvé by na štarte stáli Manory a posledné Mercedesy. "V každom kole by bol posledný jazdec odmávaný čiernou vlajkou," zamyslel sa Noble. Pravdepodobne by to však nebolo príliš ideálne, pretože v prvých okruhoch by takmer určite vypadli niektorí z favoritov - tí by potom na nedežnom štarte stáli celkom vzadu.

12.13 - Kimi Räikkönen konečne prichádza na tra!

12.08 - krátke zábery (reportáž) o Sebastianovi Vettelovi zo včerajšieho dňa:

12.04 - priebežné poradie:

11.55 - pekný záber Nica Rosberga:

11.52 - Nico Rosberg, Mercedes: "Áno, auto bolo super už od prvého kola. Cítil som sa v ňom pohodlne. Akcelerácia na rovinkách bola zábavná a rovnako aj hladký vjazd a výjazd zo zákrut."

11.43 - Auto Motor und Sport informuje o tom, že Mercedes popoludní konečne namontuje nový nos.

11.27 - Nicovi Rosbergovi takto zadymili predné brzdy:

11.25 - zábery z jázd Ria Haryanta:

11.19 - Toro Rosso sa venovalo aj tréningu zastávok v boxoch:

11.13 - Nico Hülkenberg sa prepracoval medzi najrýchlejšie okruhy tohto týždňa:

11.10 - Jolyon Palmer dnes nejazdí a vožné chvíle trávi aj takto s novinármi:

11.07 - Ferrari vraj už naštartovalo auto a vykonáva previerky palivového systému. Kimi by mal by na trati ešte pred obedom.

10.55 - takto dnes opustil garហRio Haryanto, prvý zástupca Indonézie:

10.49 - v aute McLaren-Honda MP4-31 dnes máme Jensona Buttona:

10.45 - Esteban Gutiérrez, Haas: "Vyzerá to tak, že máme dobrý základ. V aute som mal fakt vežmi dobrý pocit. Ešte ho nemáme kompletné a pracujeme na ňom, no chceme odjazdi čo najviac okruhov a zbavi sa problémov so spožahlivosou. Práve na toto sa koncentrujeme počas týchto testov: budúci týždeň bude nasledova práca na výkone. Vzhžadom na to, že sme nový tím, je pomerne úchvatné odjazdi už počas druhého dňa 79 okruhov."

10.32 - aktuálny článok o zmene jazdeckého obsadenia Mercedesu:

10.26 - detailný záber na výfuky McLarenu:

10.21 - Pascal Wehrlein sa zamyslel nad aktuálnou silou Manoru: "Tak to je ažké poveda. Každý má iné pneumatiky, iné množstvo paliva... ale nemyslím si, že je to vežmi zlé. Niektoré tímy jazdili už aj so supermäkkými a ultramäkkými pneumatikami, takže to nebolo až také zlé. Do Austrálie ale človek nikdy nevie."

10.18 - Rio Haryanto prichádza na tra:

10.18 - Pascal Wehrlein, Manor: "Zatiaž sme neukázali náš plný potenciál a určite toho príde viac. Aj keď nikdy neviete... V minulom roku mal tento tím staré auto, staré šasi, a ani ho príliš nevyvíjal. Balans auta je teraz lepší, motor Mercedes je rozhodne lepší ako agregát z roku 2014, ktorý mali v minulom roku. Okrem toho máme v tíme mnoho ďalších nových vecí a dúfam, že aj ja sám som jednou z príčin, pre ktoré je Manor rýchlejší."

10.13 - Felipe Massa v novom monoposte FW38:

10.13 - Motorsport.com informuje o tom, že Ferrari má problém s palivovým systémom. Preto sa Kimi Räikkönen zatiaž neobjavil na trati.

10.08 - prvé správy o poruche Carlosa Sainza hovorili o tom, že nemal dobre upevnené koleso. Ale nebolo to tak: Toro Rosso ho požiadalo zasta pre istotu. Z bezpečnostných dôvodov.

10.03 - Lewis Hamilton prišiel do padoku takto na hoverboarde :)

10.03 - ďalší pekný pohžad na FlowViz na Mercedese:

9.59 - Ferrari pred chvížou uverejnilo takúto fotku, ale na trati sa zatiaž neobjavilo:

9.58 - takto vyzeral výjazd Nica Hülkenberga z garáže:

9.57 - do padoku zavítal už aj Niki Lauda:

9.55 - Kimi Räikkönen a Rio Haryanto ešte neboli na trati.

9.51 - prilba Carlosa Sainza:

9.45 - zelené vlajky, opä sa jazdí. Na tra prichádza už aj Felipe Massa.

9.44 - návrat STR11 do boxov:

9.41 - aktuálne dnešné zábery:

9.40 - červené vlajky! Carlos Sainz odstavil svoje auto po výjazde z boxov.

9.37 - tohtoročná jazdecká premiéra čaká aj na Felipeho Massu:

9.35 - ďalší aktuálny pohžad na Red Bull:

9.31 - farba FlowViz na novinke Mercedesu, ktorú Toto Wolff označil ako W:

9.22 - pohžad na prednú čas Toro Rosso:

9.21 - aj Red Bull má poriadne senzory:

9.21 - výjazd Kevina Magnussena na tra:

9.18 - zaujímavý senzor máme možnos vidie aj na aute Sauberu. Tento tím jazdí ešte s minuloročným strojom:

9.13 - Scuderia Toro Rosso ešte včera večer potvrdila, že nové lakovanie napokon predstaví v utorok 1. marca o 8.15 h. Stane sa tak ráno pred začiatkom druhých testov v Barcelone.

9.05 - v Toro Rosso to vyzerá na novinky týkajúce sa zadného krídla:

9.01 - Nico Rosberg má namontované takéto senzory:

9.00 - ako prvý prišiel na tra Jenson Button, hneď za ním Nico Rosberg.

8.58 - do svojho stroja zasadá aj Nico Hülkenberg:

8.57 - Kevin Magnussen sa pripravuje na jazdy:

8.55 - Carlos Sainz vyzerá by dobre naladený:

8.43 - stránka Motorsport-Total.com tvrdí, že nová ochrana hlavy jazdca, tzv. svätožiara, bola včera definitívne schválená. Odobrenie Svetovou motoristickou radou FIA je považované len za formalitu. Tá zasadne 3. marca.

8.41 - Daniil Kvjat sa takto rozcvičuje:

8.39 - štvornásobný majster sveta Alain Prost dnes oslavuje 61 rokov!

8.35 - Mercedes oznámil zmenu plánu. Dnes ráno bude v aute opä Nico Rosberg a Lewis Hamilton ho vystrieda popoludní. Žeby sa včera zdržal na akcii Qualcommu? :) Plán sa napokon zmenil aj na štvrtok. Hamilton bude v aute ráno, Rosberg popoludní. Na druhej strane si treba uvedomi aj to, že chlapci odjazdia v priebehu jedného dňa obrovské množstvo kilometrov a azda je lepšie, keď si ich podelia a stihnú si aj vydýchnu.

8.25 - dnes v akcii uvidíme Lewisa Hamiltona, Kimiho Räikkönena, Felipeho Massu, Daniila Kvjata, vo Force Indii sa vystriedajú Sergio Pérez a Nico Hülkenberg, ale šancu dostanú aj Kevin Magnussen, Carlos Sainz mladší, Felipe Nasr, Jenson Button, Rio Haryanto a Romain Grosjean.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

„Zápas sa hodnotí ažko. Totálne sme zbabrali úvod. V prvej tretine sme inkasovali pä gólov a potom sa už hrá vežmi ažko,“ hžadal správne slová obranca Popradu Mário Kurali
„Padli sme na dno, verím, že sa z neho odrazíme. Keď začneme dáva góly, prídu aj výsledky,“ verí skúsený útočník Kamil Brabenec
"Pre divákov to bolo pekné, ale nemôžeme dosta doma šes gólov. To jednoducho nejde. S piatimi gólmi musíme doma vyhráva. Vzadu to jednoducho nie je ono," hovorí Juraj Majdan
"Miestami sme sa na seba s chalanmi z Košíc pozerali a nechápavo krútili hlavami. Tožko šancí sa často nevidí a všetci sme si to užívali. Tréneri z nás ale asi šediveli," pousmial sa Marek Slovák
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
V šlágri kola triumf "šošonov"
MŠK Žilina – ŽP Šport Podbrezová 1:0 (0:0)
foto
FC Liverpool aj FC Chelsea zvíazili u súperov (video)
Sumár výsledkov stretnutí siedmeho kola anglickej Premier League
foto
Slovan potvrdzuje úlohu favorita
ŠK Slovan Bratislava - MFK Zemplín Michalovce 2:0 po prvom polčase
foto
V slovenskom Ríme po prvom polčase bez gólov
Spartak Trnava - ViOn Zlaté Moravce-Vráble 0:0 po prvom polčase
 

    Magazín F1.sk

    Chcete by mechanikom v F1? Pripravte sa aj na 22-hodinové šichty
    "Je to poriadne stresujúca práca, no keď všetko vychádza, je to naozaj neuveritežné. Keď prídu do boxov dve autá naraz a vy tých druhých porazíte práve vďaka zastávke v boxoch, celý tím má by na čo hrdý," hovorí v otvorenom rozhovore Kenny Handkammer, bývalý šéfmechanik Red Bullu.
    Zvieratá na pretekárskej trati: Čo všetko už navštívilo súažné okruhy? (VIDEO)
    Počas víkendu v Singapure sa na súažnej trati objavil varan. História Formuly 1 pamätá vežké množstvo podobných prípadov.
    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopitežne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desa sekúnd," hovorí absolvent 300 vežkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to vežmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádza vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadi diktátor
    "Nemôžete vždy vyhovie každému, no musíte pochopi, čo všetci chcú, a na základe toho hžada správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú by byrokratické, no nemôžeme tu ani ma diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý."
    Bertrand Gachot a neuveritežný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieri. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.

    Archív správ

    Október 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            

    Vy odporúčate ...
    Vyhžadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 12 ms. :: Country :: Region :: City