beta verzia
 
 
 
Na záver testov v Barcelone bol jasne najrýchlejší Kimi Räikkönen
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Thursday, 25. February 2016, 18:05

Najrýchlejší čas posledného dňa prvých testov v Barcelone dosiahol Kimi Räikkönen. Pilot Ferrari dvakrát nasadil aj ultramäkké zmesi, s ktorými dosiahol čas 1:23,477 a uchmatol si prvé miesto. Nebolo to ale nič prelomové, pretože Sebastian Vettel v utorok s rovnakým obutím zaznamenal čas 1:22,810. Druhý najrýchlejší bol vo štvrtok Daniil Kvjat z Red Bullu Racing a tretí Alfonso Celis z Force Indie.

Inak to ale z pohžadu Räikkönena vôbec nebolo ideálne, pretože takmer celé popoludnie len stál v garáži a jeho mechanici pracovali na oprave chladiaceho systému. Nakoniec sa im to zdarne podarilo a Fín tak dopadol lepšie ako Fernando Alonso z McLarenu. V toho aute bol zaznamenaný únik chladiacej kvapaliny a napriek všemožnej snahe sa to už nepodarilo da do poriadku.

Celkom inak je na tom Mercedes, ktorého jazdci jazdia jedno kolo za druhým. Lewis Hamilton ich predpoludním stihol 99 a Nico Rosberg popoludní 86, čo je dovedna neuveritežných 185. Solídne to bolo aj u Kevina Magnussena ako absolventa 153 okruhov. Tímy vďaka takýmto vzdialenostiam nazbierajú množstvo dát a vedia vylaďova spožahlivos.

Viac o priebehu jázd sa dočítate v nižšie priložených komentároch, ktoré sme pre vás zbierali minútu po minúte. Testy budú pokračova aj na budúci týždeň od utorka do piatka, teda od 1. do 4. marca. Jazdi sa bude opä v Barcelone.

Výsledky:

  Jazdec Tím   Čas Strata Okruhy
1. K. Räikkönen Ferrari   1:23.477 -.--- 80
2. D. Kvjat Red Bull Racing   1:24.293 +0.816 96
3. A. Celis Force India   1:24.840 +1.363 75
4. K. Magnussen Renault   1:25.263 +1.786 153
5. M. Verstappen Toro Rosso   1:25.393 +1.916 110
6. F. Nasr Sauber   1:26.053 +2.576 121
7. N. Rosberg Mercedes   1:26.212 +2.735 86
8. L. Hamilton Mercedes   1:26.295 +2.818 99
9. F. Massa Williams   1:26.483 +3.006 54
10. E. Gutiérrez Haas F1   1:27.802 +4.325 89
11. R. Haryanto Manor   1:28.266 +4.789 51
12. F. Alonso McLaren   -:--.--- -.--- 3


Sumár týždňa
:

  Jazdec Tím   Čas Strata Okruhy
1. S. Vettel Ferrari   1:22.810 -.--- 195
2. N. Hülkenberg Force India   1:23.110 +0.300 99
3. K. Räikkönen Ferrari   1:23.477 +0.667 158
4. D. Ricciardo Red Bull Racing   1:23.525 +0.715 199
5. S. Pérez Force India   1:23.650 +0.840 101
6. D. Kvjat Red Bull Racing   1:24.293 +1.483 170
7. A. Celis Force India   1:24.840 +2.030 133
8. N. Rosberg Mercedes   1:24.867 +2.057 332
9. M. Ericsson Sauber   1:25.237 +2.427 196
10. K. Magnussen Renault   1:25.263 +2.453 264
11. M. Verstappen Toro Rosso   1:25.393 +2.583 231
12. L. Hamilton Mercedes   1:25.409 +2.599 343
13. E. Gutiérrez Haas F1   1:25.524 +2.714 168
14. V. Bottas Williams   1:25.648 +2.838 214
15. R. Grosjean Haas F1   1:25.874 +3.064 113
16. P. Wehrlein Manor   1:25.925 +3.115 125
17. F. Nasr Sauber   1:26.053 +3.243 236
18. F. Alonso McLaren   1:26.082 +3.272 122
19. J. Palmer Renault   1:26.189 +3.379 79
20. C. Sainz Toro Rosso   1:26.239 +3.429 216
21. F. Massa William   1:26.483 +3.673 163
22. J. Button McLaren   1:26.735 +3.925 135
23. R. Haryanto Manor   1:28.249 +5.439 129


PRIEBEH

21.19 - Paul Hembery, Pirelli: "Neexistuje veža záverov, ktoré vieme vyvodi z prvých testov sezóny. Tímy skúšajú s rôznymi špecifikáciami áut rôzne veci a tak je zvonku ažké interpretova charakteristiky jednotlivých gúm. Dostupné dáta však naznačujú, že celkový výkon pneumatík je približne taký, ako sme očakávali: či už pri dlhších alebo kratších jazdách. Najväčšou správou pre nás bolo to, že fialové ultrasofty zaznamenali pri svojej premiére najrýchlejší čas testov a ponúkli dodatočný výkon, o ktorý nám išlo. Aj keď Barcelona pre ne nie je príliš vhodná."

20.20 - tu nájdete rozhovor s Nicom Rosbergom:

19.42 - Guillaume Rocquelin, Red Bull: "Mali sme vežmi dobrý záver prvého testovacieho týždňa tu v Barcelone. V priebehu noci sme našli riešenie na problém, ktorý nás trápil v posledných dvoch dňoch, vďaka čomu sme mohli jazdi v zásade bez problémov. To znamená, že Dany dokázal dohna čas, ktorý stratil včera. Koncentrovali sme sa na krátke jazdy, takže celkový počet kôl nie je až taký dôležitý. V skutočnosti sme spokojní s tým, ako týždeň prebehol. Na budúci týždeň nás čakajú ešte štyri dni, ktoré budú poriadne husté. Teraz si teda trochu oddýchneme a potom plno parou vpred do nového týždňa."

19.30 - rozhovor s Kimim Räikkönenom:

19.04 - pilot Manoru Rio Haryanto mal dve a pol hodinky pred koncom štvrtkových testov problém, nezvládol riadenie svojho auta a skončil v pneumatikovej bariére. Poškodil zadnú čas stroja a potom už nejazdil. "Zvykal som si na auto a hžadal som jeho limity, no v štvrtej zákrute som to trochu prehnal," povedal pretekár z Indonézie. "Auto sa pri tom bohužiaž poškodilo a popoludňajšie jazdy sme nemohli dokonči. Ráno ale bolo dobré a napredovali sme podža plánu. Vykonali sme mnoho vylepšení. S tímom sa deň čo deň viac zohrávam. Naďalej sa učím a predo mnou sú ešte dva dni, počas ktorých sa pokúsim odvies maximum a čo najviac sa nauči. Potom ma už čaká prvá vežká cena."

19.03 - pred novinármi je už aj Daniil Kvjat:

19.01 - Felipe Nasr, Sauber: "Opä to bol vežmi intenzívny deň. Pri posledných jazdách s C34 som nazbieral množstvo kilometrov. Ráno sme sa venovali posudzovaniu pneumatík a s mäkkými gumami som odjazdil mnoho krátkych jázd. Po obedňajšej prestávke sme sa koncentrovali hlavne na nastavenie auta a v závere som si vyskúšal aj dlhú jazdu. Teraz sa už vežmi teším na to, že na budúci týždeň si zajazdím s C35."

18.59 - Alfonso Celis, Force India: "Bol to ďalší hustý deň s množstvom aerodynamickej a procedurálnej práce. Auto opä ukázalo skvelú spožahlivos, vďaka čomu sme sa bez väčších problémov dokázali drža jazdného plánu. Ráno som mal väčšinou stredne tvrdé pneumatiky, potom som popoludní prešiel na mäkké. Každý deň v aute je pre mňa obrovská skúsenos a každou jazdou si viac verím."

18.35 - ak viete po anglicky, tak Andy Cowell vám vežmi pekne vysvetlí výfukové zmeny pre tento rok:

» kliknite pre zobrazenie videa na youtube

18.11 - Kimi Räikkönen je už pred novinármi:

18.05 - finálne poradie:

18.00 - šachovnicová vlajka, testy sa končia!

17.55 - zelené vlajky, jazdci majú ešte pár minút. Na tra prichádzajú Räikkönen, Nasr i Massa.

17.48 - Nico Rosberg pri západe slnka:

17.48 - červené vlajky! Kevin Magnussen odstavil svoje auto v tretej zákrute. Za sebou mal už parádnych 150 okruhov.

17.41 - Räikkönen obul supersofty, s nimi by sa dal dosiahnu vežmi pekný čas.

17.39 - Kimi má v Barcelone podporu!

17.36 - 1:24,840 - takýto čas dosiahol Alfonso Celis so supermäkkými pneumatikami.

17.33 - McLaren stojí a čaká...

17.32 - Nico Rosberg vstúpil do svojho 82. kola, Mercedes teda 181. okruhu!

17.14 - Lewis Hamilton v padoku:

17.13 - Éric Boullier z McLarenu sa nového kvalifikačného formátu nebojí: "Vo Wokingu máme dokonale vybavenú strategickú miestnos s vypilovanými programami. Komunikácia prebieha priamo s boxovým múrom na trati. Vždy vieme, ktoré sú najlepšie možnosti a udržiavame si prehžad."

17.10 - manažér Mercedesu Ron Meadows sa zamyslel nad novým kvalifikačným formátom: "Normálne to bude tak, že rýchli jazdci odjazdia v úvode Q1 rýchle kolo a potom sa vrátia do boxov, kde počkajú na koniec prvej vyraďovačky. Doposiaž sme na tra prichádzali o niečo neskôr a mali sme tvrdšie gumy, s ktorými sme potom odjazdili viac okruhov. Teraz prídeme na tra hneď na začiatku, aby sme sa určite kvalifikovali a postúpili. Načo by sme potom ešte jazdili?"

17.09 - Kimi Räikkönen konečne prichádza na tra a absolvuje inštalačné kolo.

17.04 - Daniil Kvjat z Red Bullu opä obul ultramäkké pneumatiky.

17.01 - po desiatich minútach je tra opä otvorená, jazdy môžu pokračova. Vstupujeme do poslednej hodiny tohto týždňa!

16.51 - červené vlajky! Vo štvrtej zákrute zastal Esteban Gutiérrez so svojim Haasom VF-16.

16.44 - Mercedes F1 W07 má za sebou už 3 000 kilometrov!

16.35 - tím Haas dnes jazdí s dodatočnými chladiacimi otvormi pozdĺž kokpitu:

16.34 - Kimi Räikkönen popoludní naďalej nebol na trati. Včera stratil takmer celé dopoludnie, dnes popoludnie. Nie je to ideálne...

16.29 - ajaj, chlapík na odstrel?

16.27 - Daniil Kvjat to skúša s ultrasoftami, ale 1:24,329 nie je príliš zázračný čas.

16.08 - ďalšie zaujímavé video:

16.04 - McLaren vraj na miesto priniesol nové šasi:

16.01 - Mercedes W07 a Red Bull RB12:

16.00 - Ferrari SF16-H na trati:

15.55 - McLaren potvrdil, že naďalej rieši problémy s únikom chladiacej kvapaliny. Tím sa to ešte snaží da do poriadku, ale času je už málo.

15.54 - Manor Racing potvrdil, že Rio Haryanto je už spä v garáži a je v poriadku.

15.42 - zelené vlajky, jazdy pokračujú.

15.40 - na monoposte Kimiho Räikkönena vraj bolo potrebné vymeni súčiastky chladičov. Napísal to Auto Motor und Sport.

15.36 - Kimi Räikkönen s inžiniermi:

15.36 - šéf Ferrari Maurizio Arrivabene vraj požiadal o to, aby bol počas posledného dňa testov v Barcelone odskúšaný nový kvalifikačný formát.

15.33 - tretí stint Estebana Gutiérreza vyzeral takto: Outlap - 1:27.8 - 1:28.6 - 1:28.7 - 1:28.9 - 1:28.8 - 1:29.1 - 1:29.7 - 1:29.6 - 1:29.7 - 1:29.4 - 1:29.6 - 1:29.9 - 1:29.6 - 1:30.6 - 1:30.2 - 1:30.1 - Inlap kvôli červenej vlajke.

15.32 - druhý deň a druhá nehoda. Žeby sa v Haryantovi prebudil Maldonadov odkaz? :P

15.31 - Auto Motor und Sport píše, že Haryanto ukol bariéru zadným krídlom a vraj len vežmi jemne. Máme už aj prvý záber z miesta nehody:

15.30 - pretekár z Indonézie mal problém na rovnakom mieste ako včera - v piatej zákrute.

15.29 - červené vlajky! Vyzerá to tak, že ich spôsobil Rio Haryanto, ktorý podža všetkého skončil v pneumatikovej bariére.

15.25 - Sergio Pérez tvrdí, že aj keď je nová Force India VJM09 postavená na základe minuloročného stroja, je výrazne iná: "Mnoho súčiastok je nových. Ale aj to, ako funguje tok vzduchu, zadná čas, bočnice. Všetko sme to oproti minulému roku pozmenili a stará sa to o obrovský rozdiel. Aj keď sa auto zvonku prehnane nezmenilo, verte mi, že sa toho zmenilo veža!"

15.19 - Kevin Magnussen ako prvý jazdec prekonal hranicu sto okruhov. Lewis Hamilton a Nico Rosberg sú však v súčte približne o štvrtinu ďalej.

15.08 - detail zadnej časti Red Bullu RB12:

15.08 - Gutiérrez sa v úvode ďalšieho stintu zlepšil na 1:27,802. Auto má v druhej časti simulácie pretekov žahšie a s novými pneumatikami bol solídne rýchly. Pochopitežne to však nebola kvalifikačná jazda zameraná čisto na výkon.

15.02 - Gutiérrez pokračuje v simulácii pretekov. Takýto bol jeho druhý stint, v ktorom mal stredne tvrdé pneumatiky: Outlap - 1:29.2 - 1:30.0 - 1:30.1 - 1:30.1 - 1:30.1 - 1:30.5 - 1:30.3 - 1:30.4 - 1:30.7 - 1:30.7 - 1:30.4 - 1:30.5 - 1:31.1 - 1:31.0 - 1:30.8 - 1:30.0 - 1:30.5 - 1:30.5 - 1:30.5 - 1:30.7 - 1:30.5 - 1:30.4 - 1:30.6 - pitstop. Auto Motor und Sport pripomína, že z hžadiska porovnania s Lewisom Hamiltonom je pomalší približne o 2,5 sekundy na kolo.

15.02 - ďalšie zábery Kimiho Räikkönena s ultramäkkými pneumatikami:

14.57 - Lewis Hamilton príliš nechápe zavedenie ocenenia "Jazdec dňa". Nemyslí si, že to je na niečo dobré. "Možno tak pre mladíkov, ktorí sem prichádzajú, ale pre mňa teda ocenenie Jazdec dňa vôbec neznie dobre. Vyzerá to ako nezmysel. Skutočne o týchto nových pravidlách nemám čo pozitívne poveda. Jednoducho si myslím, že myšlienky, s ktorými prichádzajú, nie sú dobré," povedal Angličan, podža ktorého sa treba stara o úplne iné veci: "Počas súažných víkendov napríklad máme obmedzené množstvo pneumatík i motorov, takže jazdíme menej, ako by sme mohli. No žudia tam prídu a minú veža peňazí na vstupenky, aby si pozreli tréningový deň, ale vlastne nič nevidia, lebo nemáme pneumatiky."

14.52 - stint Nica Rosberga: Outlap - 1:26.2 - 1:40.2 - 1:27.5 - 1:27.4 - 1:27.4 - 1:27.6 - 1:28.0 - 1:41.5 - 1:28.1 - 1:27.8 - 1:27.9 - 1:28.4 - 1:33.5 - 1:28.9 - 1:28.9 - 1:29.0 - následne dvakrát prejazd boxami.

14.44 - popoludní ešte neboli na trati Kimi Räikkönen ani Felipe Massa. No a pochopitežne ani problémový McLaren.

14.40 - Jean Todt má dnes 70 rokov! Zagratulovalo mu aj Ferrari, ktoré nie tak dávno viedol...

14.38 - Lewis Hamilton a Roscoe:

14.26 - hodia sa tie ultrasofty k Ferrari? :)

14.19 - detailné informácie k problémom Mercedesu s deflekčnými testami prináša aj Mário Keszeli:

14.13 - tím Haas potvrdil, že Esteban Gutiérrez sa púša do simulácie pretekov.

14.10 - Hamilton má svoj program za sebou, stihol už aj mediálne povinnosti:

14.09 - detail jedného z nových riešení Mercedesu:

14.04 - na trati sa ako prvý objavil Esteban Gutiérrez, za ktorým nasledoval Nico Rosberg. Ten vymenil Lewisa Hamiltona.

14.04 - Daniil Kvjat vs Kimi Räikkönen:

14.00 - zelené vlajky!

13.50 - popoludňajšia čas sa začne o desa minút!

13.29 - fanúšikovia dostávajú v priebehu obedňajšej prestávky príležitos vstúpi do boxovej uličky. S mobilmi všetko fotia a natáčajú.

13.10 - Hamilton stihol za dopoludnie neuveritežných 99 okruhov. Mercedes je fantasticky spožahlivý.

13.06 - začína sa obedňajšia prestávka, takto vyzerá poradie:

13.00 - niektoré zdroje hovoria, že McLaren MP4-31 je už bez motora. Vyzerá to teda na dlhú prestávku.

12.53 - pri ďalšej jazde s ultrasoftami sa Räikkönen dostal do premávky a jeho čas bol na úrovni 1:24,5.

12.50 - Lewis Hamilton dokončil s mediumkami ďalší stint: Outlap - 1:27.4 - 1:26.2 - 1:27.7 - 1:27.3 - 1:27.9 - 1:27.2 - 1:27.6 - 1:27.6 - 1:28.3 - 1:28.0 - 1:31.0 - 1:27.8 - 1:29.2 - 1:30.0 - 1:34.0 - Inlap.

12.49 - stránka Motorsport-Total.com informuje o tom, že tím Haas zatiaž s Berniem Ecclestonom nemá uzavretú komerčnú zmluvu zaručujúcu príjmy podža umiestnenia v šampionáte. Tá garantuje peniaze desiatim najlepším. Splni treba aj niekožko iných podmienok, napríklad dve umiestnenia v konečnej desiatke v priebehu posledných troch sezón. Takáto zmluva však u Haasu zatiaž absentuje.

12.48 - Romain Grosjean dnes nejazdí, ale všetko pozorne sleduje:

12.45 - Jos Verstappen o zmene kvalifikačného systému: "Myslím si, že starý systém nebol zlý. Podža mňa bol dos vzrušujúci - a hlavne jeho posledné dve imnúty. Myslím si však, že vzrušenie chceli natiahnu na dlhšie obdobie ako dve minúty. Rýchle kolo si teraz nikto nemôže necháva na posledný pokus a musí si dáva pozor. Ale najskôr to potrebujeme zaži a potom uvidíme. Teraz je žahké poveda 'nepáči sa mi to', ale možno z toho bude niečo skvelé.

12.36 - tak nie, je to čas 1:23,477. Vzhžadom na toto obutie teda nič výnimočné. Nico Hülkenberg bol včera rýchlejší aj so supermäkkou sadou. Jeho čas bol 1:23,110.

12.34 - Kimi Räikkönen obul ultrasofty! Zaútočí na Vettelov čas 1:22,810?

12.32 - Chris Medland z ESPN píše, že McLaren odstavil únik chladiacej kvapaliny. Vraj je to iný problém ako včera, ale vyšetrovanie ešte prebieha.

12.29 - Max Verstappen absolvoval takýto stint so stredne tvrdými pneumatikami: Outlap - 1:28.1 - 1:28.5 - 1:28.9 - 1:28.8 - 1:29.1 - 1:29.1 - 1:29.2 - 1:29.9 - 1:30.0- 1:29.9 - 1:30.1 - Inlap.

12.27 - Red Bull Racing práve potvrdil predĺženie a rozšírenie spolupráce s AT&T, pričom ide o novú "viacročnú" zmluvu. Logo spoločnosti uvidíme na zadnom krídle RB12 i na overaloch pretekárov.

12.23 - 1:24,460 - Kimi Räikkönen sa s mäkkými pneumatikami prepracoval do priebežného vedenia.

12.08 - po niekožkých úpravách sa Daniil Kvjat opä vráti na tra:

12.03 - Hamilton po množstve okruhov vystúpil zo svojho auta a v motorhome sa hrá so svojim psom.

11.59 - ako Lewis Hamilton prichádzal/neprichádzal do boxov:

11.49 - aktuálne informácie hovoria o tom, že Mercedes ešte s novým dizajnom nosa a predného krídla nemá vyhrané. Crash-testy zvládol, ale zatiaž nezvládol deflekčné testy, ktoré sú stavané tak, aby zamedzili nasadzovaniu flexibilných krídel. Článok 3.7.1 Technických pravidiel Formuly 1 hovorí o tom, že keď je záaž 1000N vyvíjaná na miesta nachádzajúce sa 675 a 975 milimetrov pred osou predných kolies a 720 milimetrov bokom od centrálnej časti auta, nesmie prís k vertikálnemu ohybu väčšiemu ako 10 milimetrov. Kompetentní z Mercedesu podža Motorsport.com priznali, že v tomto smere ešte majú problém a novinku nasadili len preto, lebo v testoch sa tohto pravidla nemusia drža. V najbližších týždňoch budú intenzívne pracova na tom, aby zhotovili dostatočne silný dizajn a potrebné testy zvládli. Pri inovatívnom a mimoriadne malom uchopení predného krídla to bude poriadne ažká úloha.

11.46 - McLaren má problémy s anomáliami dát týkajúcich sa tlaku vody. Tak znie aktuálna informácia.

11.39 - dlhá jazda Lewisa Hamiltona vyzerala podža AMuS takto: 1:28.7 - 1:27.8 - 1:27.7 - 1:27.4 - 1:28.0 - 1:27.9 - 1:27.5 - 1:27.4 - 1:27.8 - 1:27.9 - 1:27.8 - 1:28.5 - 1:32.2 - 1:33.1 (v oboch prípadoch premávka) - 1:27.6 - 1:27.7 - 1:27.9 - 1:28.4 - 1:28.2 - 1:28.2 - 1:29.1 - boxy

11.36 - v pitlane je prítomný aj šéf tímu Haas Günther Steiner:

11.31 - podža Auto Motor und Sportu je Lewis Hamilton pri dlhej jazde "brutálne konštantný" a pravidelne ide časy na úrovni 1:27.

11.26 - McLaren potvrdil, že Fernando Alonso sa vrátil na tra. Nevieme však kedy.

11.22 - pohžad na Kimiho Räikkönena v SF16-H:

11.20 - Felipe Massa prejde poslednú zákrutu, naďalej ide pomaly a až po niekožkých stovkách metrov naplno šliapne na plyn. Auto Motor und Sport píše, že v presscentre sa zhodli na jednom: venuje sa testovaniu zrýchlenia.

11.13 - druhý jazdec Williamsu Valtteri Bottas si zatiaž behá pri mori, ale potom sa chystá na okruh:

11.04 - Lewis Hamilton stihol za dve hodiny neuveritežných 52 okruhov - ak by Mercedes takto pokračoval, zvládne ich za deň 200!

11.02 - v McLarene majú podža Autosportu problémy. Auto je v garáži sčasti rozobraté, nemá nos a ani pneumatiky. Nevieme či ide o technický problém alebo len o určitú plánovanú prestavbu.

11.01 - priebežné poradie k jedenástej hodine:

11.00 - zaujímavé aerodynamické senzory na McLarene:

10.44 - novému nosu Mercedesu sme už venovali aj tento článok:

10.22 - Fernando Alonso jazdí s takýmito anténkami:

10.17 - najvyššie maximálky z priebehu včerajších jázd:

1. Nasr, 338.5km/h
2. Hamilton, 337.5km/h
3. Massa, 334.3km/h
4. Hülkenberg, 333.3km/h
5. Haryanto, 333.3km/h
6. Magnussen, 332.3km/h
7. Grosjean, 331.2km/h
8. Räikkönen, 331.2km/h
9. Rosberg, 328.2km/h
10. Sainz, 327.2km/h
11. Kvjat, 322.3km/h
12. Button, 320.4km/h

10.03 - porovnanie zvuku jednotlivých monopostov:

» kliknite pre zobrazenie videa na youtube

10.02 - priebežné poradie po prvej hodine:

9.49 - Max Verstappen sa po každom kole vracia do boxov a mechanici trénujú zastávky v boxoch:

9.45 - Mercedes zhltol v úvode dnešných jázd kompletne všetkú pozornos, jednotlivé zdroje sú zaplavené fotografiami novinky.

9.29 - nové nosové riešenie vraj dostalo interné označenie Bruce:

9.27 - nový nos Mercedesu vyzerá fakt vežmi pekne a je ešte užší ako doposiaž:

9.24 - Force India má takéto senzory:

9.18 - Kimi Räikkönen počas príprav v garáži:

9.16 - ďalšie pohžady na nos Mercedesu, ktorý je vybavený aj S-šachtou:

9.12 - pohžad na novú prednú čas Mercedesu:

9.10 - Daniil Kvjat zblízka:

9.04 - zodpovedná príprava Maxa Verstappena:

9.02 - v overale Force Indie je pripravený Alfonso Celis:

9.00 - zelené vlajky a zelená farba na semafore, jazdy sa začínajú. Na trati je ako prvý Fernando Alonso, za ktorým nasleduje Esteban Gutiérrez.

8.57 - opä prichádza informácia o tom, že Mercedes bude jazdi s novým nosom. Ale ktovie, včera sme sa nedočkali...

8.52 - pohžad na Jocka Cleara v zákulisí barcelonského padoku:

8.34 - Kimi Räikkönen dokonca zapózoval s fanúšikmi, aj keď sa mu na prvý pohžad príliš nechcelo:

8.30 - niekožko včerajších záberov z jázd Kimiho Räikkönena:

8.25 - v autách dnes uvidíme Lewisa Hamiltona, Nica Rosberga (vymenia sa po polovici dňa), Kimiho Räikkönena, Felipeho Massu, Daniila Kvjata, Alfonsa Celisa, Kevina Magnussena, Maxa Verstappena, Felipeho Nasra, Fernanda Alonsa, Ria Haryanta a Estebana Gutiérreza.



 
 

To najlepšie z auto.sk

foto
VIDEO: Skvelá reklama na Audi RS3 po boku Audi quattro v lese
Vežmi sa nám páči, ako niektoré automobilky s hrdosou sebe vlastnou odkazujú aj v moderných autách na svoju súažnú históriu. Medzi také jednoznačne patrí Audi
foto
Základný model Koenigseggu navrhol pätnásročný dizajnér + FOTO
Hovoríme tu o automobile Koenigsegg Legera, možnom budúcom superšporte švédskej automobilky. Tento koncept totiž vznikol v hlave ešte len pätnásročného tínedžera
foto
Brzdná doska skráti brzdnú dráhu až o 40 percent + VIDEO
Švédsky vývojár a výrobca komponentov pre autopriemysel Autoliv vyvinul nového pomocníka pre mestské brzdenie
foto
Lamborghini Aventador LP 700-4 s pekne ostrým výrazom + FOTO
Taliansky býk sa v Kanade dočkal úprav za využitia komponentov z Japonska a výsledkom je poriadne agresívny superšport
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Jediný slovenský zástupca v Kontinentálnej hokejovej lige HC Slovan Bratislava siahol na vstupnom drafte KHL po štyroch rodákoch spod Tatier.
O víazovi finále Východnej konferencie play off zámorskej NHL rozhodne až siedmy zápas. V tom šiestom v noci na stredu triumfoval Pittsburgh Penguins na žade Tampy Bay Lightning 5:2 a vyrovnal tak stav série na 3:3.
Slovenskí hokejisti sa na budúcoročných MS v hokeji predstavia v základnej A-skupine aj s Rusmi a Švédmi.
História NHL pamätá 53 draftov. Blížiaci sa draft 2016 dá do rúk právo prvého výberu tradičnému klubu Toronto Maple Leafs. Všeobecne sa predpokladá, že Javorové listy siahnu po Američanovi Austonovi Matthewsovi.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Van Kessel zmenil pozíciu a zrazu bol nezastavitežný
Podža našich zdrojov má o neho eminentný záujem belgický vicemajster Anderlecht Brusel. „Nič o tom neviem. Anderlecht je výborný klub. Z Holandska by som to mal blízko,“ komentoval v krátkosti Van Kessel
foto
Rozpačitá sezóna zakončená úspechom, zo štadióna „andelov“ sa stáva nedobytná pevnos
Pre Spartak Trnava sa sezóna 2015/2016 vyvíjala turbulentne. Klub pokrstil nový štadión, no tréneri sa na ňom často striedali. Ako zhodnotil posledný ročník Boris Godál?
foto
Trinás možných posíl "červených diablov". Koho Mourinho dokáže zlanári?
José Mourinho by mal by čoskoro oficiálne predstavený ako nový tréner Manchestru United. Je tak prirodzené, že sa už vedú špekulácie o tom, koho si so sebou na Old Trafford privedie
foto
Hráči VSS sa koncentrujú len na futbal, Karaš: Ostatné veci idú mimo nás
Kamil Kuzma: "My hráči sme tu od toho, aby sme naplnili ciež, a tým je postup. Čo sa bude dia po tom, to je na iných žuďoch. My ideme za tým, aby sme boli prví. Teraz je to už v našich rukách"
 

To najlepšie z mobil.sk

foto
VIDEO: Samsung Galaxy S6 a S6 edge prináša skvelý herný zážitok
Vlajkové lode Samsungu, Galaxy S6 a S6 edge, s vysoko výkonným procesorom a obrazovkou Quad HD vytvárajú výborne podmienky pre tie najlepšie pôžitky z mobilných hier
foto
V Orangei vyzbierali za štyri mesiace vyše 28 000 starých mobilov. Pomôžu tak Náruči záchrany
Dlhodobá ekologická akcia Orangeu Staré mobily sú na dve veci sa stále teší popularite. Od februára do konca mája v rámci nej zákazníci na predajné miesta priniesli viac ako 28-tisíc starých nepoužívaných mobilných telefónov
foto
ASUS rozmýšža o kúpe HTC
Taiwanský podnik Asustek, ktorý je priekopníkom najmä v počítačovej výrobe, ale zastúpenie má aj na trhu so smartfónmi, či tabletmi prejavil záujem o kúpu tvorcu smartfónov HTC Corp
foto
Sony uvedie na trh Xperiu C4 Dual
Minulý týždeň Sony oznámilo predaj produktu Xperia C4 Dual. Zariadenie so službou dual-SIM sa uvedie do ponuky na indickom trhu už čoskoro
 

    Magazín F1.sk

    Od Panisovho monackého víazstva uplynulo už dvadsa rokov!
    "Po najlepšom čase z 'warmupu' som si začal veri, a keď začalo prša, tak ešte viac: Milujem dážď! Bol som celkom pokojný a koncentrovaný, lebo som niečo tušil. ažko to vysvetli. Bolo to však niečo, čo som cítil..." spomína Olivier Panis.
    ažká havária v F3 bez obetí, Li má však viacero zlomenín (VIDEO)
    "Chcem sa poďakova FIA, Dallare, Carlinu Racing a všetkým, ktorí tak zapracovali na zvýšení bezpečnosti v pretekárskom športe," reagoval Ryan Tveter. "Pretože práve vďaka ním tu ešte sme."
    Helmut Marko: Najväčší expert na talenty?
    "Nemáme zasa až také tvrdé a prísne pravidlá. Jazdci len potrebujú odvies výkon," skonštatoval Helmut Marko.
    Ako sa vyvíjala váha monopostov?
    "Toto už nie je taká Formula 1, akú som spoznal. Keď som začínal, tak boli autá ešte žahké a bola to jazda na ostrí noža," sažuje sa Lewis Hamilton.
    Dva tímy našli spôsob umelého zníženia tlaku v pneumatikách
    Prišlo sa na to, že dva tímy našli pravdepodobne legálny trik, ako natlakovanie umelo zníži. Pri meraní na štarte je všetko v poriadku, ale po rozjazde auta tlak poklesne, čo monoposty zrýchli až o štyri desatiny sekundy na kolo.
    Rudolf Ratzenberger: Chcem, aby sa na Rolanda nezabudlo
    "Ak mala Rolandova smr zmysel, bola to väčšia bezpečnos vo Formule 1," hovorí Rudolf Ratzenberger o svojom synovi, ktorý zahynul v Imole pred 22 rokmi.

    Archív správ

    Máj 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    Vy odporúčate ...
    Vyhžadávanie na F1.sk
     
    Vygenerované za 39 ms. :: Country :: Region :: City