Pérez verí, že práve on je najlepší jazdec
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Thursday, 25. February 2016, 16:02

Sergio Pérez začal svoju kariéru v tíme Sauber, potom to skúšal v McLarene a dnes je z neho pretekár Force Indie. Patrí medzi to lepšie v štartovom poli a za päť sezón vybojoval už päť pódií: tri so Sauberom a dve s Force Indiou. Ukázal, že keď sa mu naskytne šanca, dokáže sa jej chopiť. V minulej sezóne navyše na body celkom jasne porazil aj uznávaného Nica Hülkenberga.

"Mojim finálnym cieľom je stať sa majstrom sveta. Chcem zažiť veľmi silný rok a uvidíme, čo sa potom stane," povedal Mexičan v rozhovore pre oficiálnu stránku Formuly 1, aby následne dostal otázku, či si robí nádeje aj v súvislosti s blížiacim sa koncom kariéry jazdcov ako Kimi Räikkönen, Jenson Button, Fernando Alonso či Felipe Massa. Predsa len by sa v najbližšej dobe mohli objaviť voľné kokpity v špičkových tímoch.

"Svoje plány určite nezakladám na koncoch kariéry iných jazdcov," odvetil Pérez. "Už predtým sa mi naskytla príležitosť dostať sa do top tímu a príde zas. História ukázala, že každoročne sa vo veľkom tíme ukáže maximálne jeden kokpit. Avšak keďže tam chcú len tých najlepších, tak to vôbec nie je o veku. Chcem, aby si ma vybrali preto, lebo mi veria - a nie preto, lebo niekto dosiahne určitý vek."

"Štyria spomínaní chlapíci... áno, niektorí majú o desať rokov viac ako ja. Ale odvádzajú skvelú prácu a majú množstvo skúseností, takže očakávam, že v športe zotrvajú ešte pár rokov. A ak by ste videli, akí sú fit, uvedomíte si, že vek je len číslo," poznamenal 26-ročný pretekár.

V ďalšej fáze rozhovoru sa preberali aj vlastnosti, ktoré by mala mať športová superhviezda. Akýsi šoubiznisový talent... "Nuž Lewis je výnimočný. alebo Alonso. Súhlasím s tým, že jazdec musí spraviť viac, ako len jazdiť s autom. Je totiž aj veľvyslancom športu. Nakoniec sa ale ráta len vaša rýchlosť. Áno, určité šoumenstvo môže byť pre tím či sponzora cenné a začnem pracovať aj na tejto stránke! Nie je moja nová šiltovka s 'cool'  okuliarmi prvým krokom k tomu, aby som bol viac trendy?" zasmial sa Pérez.

Talentovaný jazdec má potrebné sebavedomie, čo potvrdil aj nasledujúcimi slovami. "Myslím si, že ak si ako jazdec Formuly 1 nemyslíte, že ste najlepší, tak by ste mali ostať doma!" zdôraznil. "Takže áno: verím, že som najlepší!"



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Výsledky zápasov ôsmeho kola prvej ligy
"Momentálne sme veľmi nahnevaní, čo je dobrá vec. Zároveň sme sebavedomí z toho, čo sme dnes videli, čo však ešte zvyšuje našu frustráciu. Som presvedčený, že v druhom finálovom dueli zabojujeme viac," odkázal tréner Krueger
Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
"Vzhľadom na nepresvedčivé výkony sa vedenie klubu okamžite rozhodlo prerušiť spoluprácu s pánom Chudým," potvrdil generálny manažér Michal Tóth
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Bayern nestačil na taktiku Atletica, Hamšík skóroval pri výhre SSC (video)
Sumáre stredajších zápasov druhého kola skupinovej fázy Ligy majstrov 2016/17
foto
VIDEO: Poprad povedie František Šturma: Máme vysoké ciele
Niekdajší kouč MFK Zemplín Michalovce nahradil na lavičke odvolaného Pavla Mlynára, ktorý vo funkcii skončil po remíze s Lokomotívou Košice v Družstevnej pri Hornáde
 

    Magazín F1.sk

    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    \"Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý.\"
    V čom spočíva trik Mercedesu a čo sa na ňom konkurencii nepáči?
    Jednou z hlavných tém prebiehajúceho týždňa je systém hydraulických závesov, ktorý Mercedes vyladil k dokonalosti.
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.
    Nikolas Szabó: Ďalší Slovák v sérii monopostov?
    "Priemerný rozpočet na sezónu v majstrovstvách Slovenska a majstrovstvách strednej Európy predstavuje 20 000 eur. Získavanie sponzorov je v našich končinách veľmi ťažké," hovorí sedemnásťročný Nikolas Szabó pre F1.sk.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 12 ms. :: Country :: Region :: City