Williams nezvládol crash-testy nového nosa
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Thursday, 3. March 2016, 14:37

Williams nemal práve najlepší prvý týždeň testov, ale situácia sa zlepšila. Počas aktuálneho týždňa je auto omnoho spoľahlivejšie i rýchlejšie. Predstavitelia stajne pomaly začínajú ukazovať, čo všetko majú v talóne. Tím musel pracovať na problémoch s teplotou pneumatík i so spoľahlivosťou, ale na Massovom aute bol zaznamenaný aj únik paliva a problém s batériou.

"Všetko je to už vyriešené. Autá jazdia spoľahlivo a našli sme aj rýchlosť," povedal technický riaditeľ Pat Symonds pre Auto Motor und Sport. Nechcel však prezradiť, čo všetko bolo potrebné zmeniť: "Nebolo to len nastavenie..."

AMuS pridáva aj zaujímavé simulačné informácie, podľa ktorých je Williams FW38 o šesť desatín pomalší ako Mercedes F1 W07 Hybrid, čo je značne menej ako v minulom roku. Vtedy to vraj bola viac ako sekunda. Strata na Ferrari SF16-H vraj aktuálne predstavuje len dve desatinky sekundy a s Red Bullom RB12 by to mohlo byť pomerne vyrovnané.

"Počas posledných dvoch dní ale fúkal dosť silný vietor, ktorý bolo cítiť hlavne vo štvrtej a piatej zákrute. Porovnávanie je preto ťažké," pridal pár slov šéfinžinier Rob Smedley.

Symonds vzápätí prezradil, že do Austrálie na aute pribudnú aj ďalšie novinky, ale nepribudne nový kratší nos. Aktuálna verzia má podľa AMuSu 90 centimetrov a nová by mala mať minimálnych 85 centimetrov, ale nezvládla nárazové testy, pričom tie ďalšie sa budú robiť na budúci týždeň.

"Už aj s tou predchádzajúcou verziou bolo ťažké zvládnuť crash-testy," zasmial sa Pat Symonds. "Pri aktuálne prísnych podmienkach sa s krátkym nosom vždy musíme len triasť."

Auto Motor und Sport dodáva, že nové nosové riešenie by mohlo stihnúť najskôr druhé alebo tretie preteky ročníka.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Výsledky zápasov ôsmeho kola prvej ligy
"Momentálne sme veľmi nahnevaní, čo je dobrá vec. Zároveň sme sebavedomí z toho, čo sme dnes videli, čo však ešte zvyšuje našu frustráciu. Som presvedčený, že v druhom finálovom dueli zabojujeme viac," odkázal tréner Krueger
Ešte vlani boli na jednej lodi. Otec a syn prežívali spoločne úspechy i neúspechy popradského tímu a keď mladší z dvojice Paukovčekovcov spálil gólovú tutovku, mohol sa po návrate na striedačku "tešiť" na otcovské výčitky.
"Vzhľadom na nepresvedčivé výkony sa vedenie klubu okamžite rozhodlo prerušiť spoluprácu s pánom Chudým," potvrdil generálny manažér Michal Tóth
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Plzeň si ide do Viedne po odplatu, Stoch, Škrtel a Mak proti Holanďanom
"Pamätám sa na to, určite sme mali na víťazstvo. Do zápasu s Austriou dáme všetko a snaď tentoraz budeme oslavovať zisk troch bodov," vyzval obranca David Limberský
foto
Bayern nestačil na taktiku Atletica, Hamšík skóroval pri výhre SSC (video)
Sumáre stredajších zápasov druhého kola skupinovej fázy Ligy majstrov 2016/17
foto
VIDEO: Poprad povedie František Šturma: Máme vysoké ciele
Niekdajší kouč MFK Zemplín Michalovce nahradil na lavičke odvolaného Pavla Mlynára, ktorý vo funkcii skončil po remíze s Lokomotívou Košice v Družstevnej pri Hornáde
 

    Magazín F1.sk

    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    \"Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý.\"
    V čom spočíva trik Mercedesu a čo sa na ňom konkurencii nepáči?
    Jednou z hlavných tém prebiehajúceho týždňa je systém hydraulických závesov, ktorý Mercedes vyladil k dokonalosti.
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.
    Nikolas Szabó: Ďalší Slovák v sérii monopostov?
    "Priemerný rozpočet na sezónu v majstrovstvách Slovenska a majstrovstvách strednej Európy predstavuje 20 000 eur. Získavanie sponzorov je v našich končinách veľmi ťažké," hovorí sedemnásťročný Nikolas Szabó pre F1.sk.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 11 ms. :: Country :: Region :: City