Grosjean doplatil na problémy so systémom brake-by-wire
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Thursday, 3. March 2016, 19:59

Americký tím Haas sa po dvoch dňoch trápenia konečne trochu rozbehol, no napriek tomu to nebolo celkom ideálne. Romain Grosjean skončil dvakrát v štrku a celkovo trikrát sa postaral o červené vlajky: najskôr sa to stalo na konci ranného programu vo štvrtej zákrute a potom po návrate na trať v jednotke. A aby toho nebolo málo, v úplnom závere svoje auto odstavil po prejazde desiatej zákruty.

Aktuálne informácie hovoria o tom, že išlo o problém zapríčinený systémom brake-by-wire, ktorý dodáva Ferrari. "Zajtra sa to pokúsime zvládnuť lepšie," povedal šéf tímu Günther Steiner pre GPUpdate.net. "Budeme pokračovať vo vývoji tejto stránky, to je jasné. Nepoviem, že nemáme obavy, ale pri vývoji to prebieha takto."

"Je to systém Ferrari, ale musíme ho prispôsobiť našim potrebám. Pri vývoji nemôžeme využívať ich dáta. Nie je to problém s hardvérom, je to len elektronická záležitosť. Kým na to s autom poriadne nešliapnete, tak sa nikdy nedozviete, ako to ide. Tieto veci potrebujeme dotiahnuť ešte pred Austráliou, no už máme len zajtrajšok," pripomenul Rakúšan.

Grosjeanov deň sa napokon skončil tretími červenými vlajkami. S autom zastal v desiatej zákrute. "Motor sa vypol, pretože tvrdo vrazil na obrubník," skonštatoval Steiner.

"BBW je veľmi, veľmi komplikovaný systém," prihlásil sa o slovo samotný jazdec. "V rokoch 2013 a 2014 sme s ním mali problémy aj v Lotuse. Keď jazdíme s autom počas tohto týždňa o niečo rýchlejšie, nachádzame viac problémov. Potrebujeme ich zvládnuť."

"Myslím si, že do Melbourne to zvládneme. Dúfajme, že v priebehu noci príde veľké vylepšenie. Dnes sme mali možnosť vidieť, v čom je problém. Vieme odkiaľ pochádza. Dúfajme, že zajtra to napravíme," dodal Romain Grosjean.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

HC'05 iClinic Banská Bystrica - HK Orange 20 7:2 po 2. tretine
"Vzhľadom na nepresvedčivé výkony sa vedenie klubu okamžite rozhodlo prerušiť spoluprácu s pánom Chudým," potvrdil generálny manažér Michal Tóth
Štefan Fabian vstúpil do sezóny po červenom koberci. Na záver letného Tatranského pohára na ňom preberal ocenenie pre najlepšieho obrancu turnaja, pred nedeľňajším zápasom proti Zvolenu si pre zmenu užíval ovácie publika pri pózovaní s dresom s číslom 900 na chrbte.
"Sme šťastní a ohromne potešení tým, čo sme dosiahli. Myslím si, že nikto netipoval našu účasť vo finále. Pravdepodobnosť bola 33 k 1 a práve preto si teraz vychutnávame skvelé pocity," radoval sa Marián Hossa
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Ďalšia citeľná rana pre slovenskú defenzívu
Zranenia vyradili z hry aj ďalších defenzívnych hráčov Norberta Gyömbéra a Viktora Pečovského, na dlhšiu dobu je mimo hry aj ofenzívny univerzál Ondrej Duda. V Slovinsku pre trest nebude hrať kapitán Martin Škrtel
foto
Neskoro, ale predsa, Németh: Tento tím má kvalitu
"Som presvedčený o tom, že víťazstvo v Prešove nám pomôže. Mužstvo má oveľa vyššiu kvalitu než ukazuje postavenie v tabuľke, verím, že ďalšie stretnutia to potvrdia," povedal tréner Németh
foto
Pavel Hapal nominoval, chýba urobiť posledný krok
Z dvoch zápasov na víťazstvo v skupine a istotu priameho postupu mu stačí získať jeden bod
 

    Magazín F1.sk

    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    \"Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý.\"
    V čom spočíva trik Mercedesu a čo sa na ňom konkurencii nepáči?
    Jednou z hlavných tém prebiehajúceho týždňa je systém hydraulických závesov, ktorý Mercedes vyladil k dokonalosti.
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.
    Nikolas Szabó: Ďalší Slovák v sérii monopostov?
    "Priemerný rozpočet na sezónu v majstrovstvách Slovenska a majstrovstvách strednej Európy predstavuje 20 000 eur. Získavanie sponzorov je v našich končinách veľmi ťažké," hovorí sedemnásťročný Nikolas Szabó pre F1.sk.
    Bude to už len horšie
    "Zavádzanie "červených zón" pre fotografov začalo dávno, no z roka na rok je to horšie a horšie. Protestovať nepomôže, každý sa bojí o svoju akreditáciu," píše Martin Trenkler.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 56 ms. :: Country :: Region :: City