beta verzia
 
 
 
Zimnú prípravu ukončil najrýchlejším časom Sebastian Vettel!
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Friday, 4. March 2016, 18:07

Testovacia príprava na novú sezónu sa definitívne skončila! Piatok bol ôsmym a zároveň posledným dňom jázd na okruhu Catalunya pri Barcelone. Za nami je šestnás štvorhodinových častí, celkovo 64 hodín. Najviac rýchlych kôl ukázali pretekári Ferrari Sebastian Vettel a Kimi Räikkönen, najväčšiu spožahlivos a ďaleko najviac odjazdených okruhov ide zasa na konto Mercedesu. Táto stajňa mala pre tento týždeň nominované len štyri sady mäkkých gúm, takže za časmi sa nehnala.

Najrýchlejší čas posledného dňa zaznamenal Sebastian Vettel, ktorého 1:22,852 je celkovo tretí najlepší zápis celej prípravy. Ale vzhžadom na to, že išlo o kolo so supersoftami, je jeden z najkvalitnejších. Lepšie dva zápisy boli zaznamenané s ultramäkkými pneumatikami a neboli omnoho rýchlejšie. Vežmi solídne sa pritom prezentoval aj Carlos Sainz, ktorý s ultrasoftami dosiahol čas 1:23,134 – zdá sa, že Toro Rosso je na tom celkom dobre. Tretí Felipe Massa zaznamenal svoje rýchle kolo 1:23,644 so supersoftami, takže na Vettela stratil skoro osem desatín sekundy.

Z hžadiska počtu odjazdených okruhov bol tentoraz najusilovnejší Vettel, ktorý ich zvládol 142. Úspešne absolvoval aj simuláciu pretekov, takže z pohžadu Ferrari to bol fajn deň. Celkovo 133 okruhov máme pri Carlosovi Sainzovi, 132 ich zvládol Marcus Ericsson, cez stovku sa dostali aj Felipe Massa, Daniel Ricciardo a Jenson Button, no a v súčte aj obaja pretekári Mercedesu – Lewis Hamilton a Nico Rosberg dali dopoludnia a popoludní 69, resp. 70 kôl. Majstrovský tím sa vďaka tomu prehupol cez 6 000 testovacích kilometrov!

Prvá grand prix nás čaká už o dva týždne. Prvé vožné tréningy sa v Melbourne uskutočnia v piatok 18. marca, samotná Vežká cena Austrálie bude nasledova v nedežu 20. marca skoro ráno.

Výsledky:

1. S. Vettel Ferrari   1:22.852 -.--- 142
2. C. Sainz Jr. Toro Rosso   1:23.134 +0.282 133
3. F. Massa Williams   1:23.644 +0.792 129
4. S. Pérez Force India   1:23.721 +0.869 60
5. L. Hamilton Mercedes   1:24.133 +1.281 69
6. D. Ricciardo Red Bull Racing   1:24.427 +1.575 123
7. J. Button McLaren   1:24.714 +1.862 121
8. J. Palmer Renault   1:24.859 +2.007 90
9. M. Ericsson Sauber   1:25.031 +2.179 132
10. R. Grosjean Haas F1   1:25.255 +2.403 66
11. E. Gutiérrez Haas F1   1:25.422 +2.570 25
12. R. Haryanto Manor   1:25.899 +3.047 58
13. N. Rosberg Mercedes   1:26.140 +3.288 70

 

PRIEBEH

21.35 - pitstop Sebastiana Vettela z dnešnej simulácie pretekov:

20.11 - desa najlepších časov zimných testov:

19.57 - Nico Rosberg sa už pozerá v ústrety Melbourne:

19.40 - vežmi zaujímavé slová od Nica Rosberga, určite si prečítajte!

19.30 - prečítajte si aktuálny rozhovor s technickým šéfom Williamsu Patom Symondsom. VIAC TU!  

19.17 - Svetová motoristická rada FIA vydala stanovisko, ktorým potvrdila prechod na nový kvalifikačný model, ktorý BY MAL plati počnúc VC Austrálie. Okrem toho potvrdila aj nový deadline pre stanovenie pravidiel pre rok 2017, ktorým je 30. apríl. Podža simulácií by mali by autá na väčšine okruhov rýchlejšie o približne štyri až pä sekúnd na kolo. Viac čítajte TU!

18.29 - Tom McCullough, Force India: "Naša simulácia pretekov sa pre technický problém skončila predčasne, no napriek tomu sme dokázali nazbiera posledné potrebné dáta pre analýzu pred prvými pretekmi v Melbourne. Až do problému to bolo úspešných osem dní testov. Cítime sa by pripravení, veď auto VJM09 zvládlo takmer 4 000 kilometrov."

18.27 - Sergio Pérez, Force India: "Nebol to najjednoduchší deň, pretože od začiatku bolo vežmi veterno. Ráno prebehol program podža plánu, ale popoludní sme počas dlhej jazdy prišli o pohon a auto zastalo na trati. Aj napriek tomu sme odjazdili 60 kôl a celkovo sme sa za tieto dva týždne veža naučili. Je to fajn a na Melbourne sme celkom dobre pripravení. Neviem sa dočka návratu do pretekárskeho módu."

18.23 - Nico Rosberg odjazdil počas testov 656 okruhov, Lewis Hamilton 638. Nasledujú Max Verstappen s 534, Carlos Sainz s 515 a Kevin Magnussen s 509.

18.14 - a už prebieha balenie:

18.02 - záverečný časový sumár:

18.00 - zimná príprava sa končí!

17.55 - vyzerá to tak, že sa už nič nezmení a najrýchlejší čas si udrží Sebastian Vettel. Ferrari tým pádom bolo najrýchlejšie päkrát, Mercedes, Force India a Williams raz.

17:44 - 1:25,422 - Gutiérrez so supersoftami.

17.40 - Mercedes odjazdil počas testov už 5 940 kilometrov. Šestisícku už ale zlomi nestihne.

17.36 - hmmmm Felipe Massa to skúša s gumami do dažďa. V Barcelone je pritom krásne slnečno. Možno mu už došli gumy :)

17.32 - 1:26,464 - Gutiérrez sa zlepšil, je dvanásty.

17.30 - síce včerajšie video, ale dá sa!

17:29: 1:27,451 - Rosberg sa zlepšil, ale ostáva posledný.

17.24 - simulácie pretekov v podaní Räikkönena a Vettela:

17.11 - Carlos Sainz je na počte 99 okruhov. Viac ich majú Jenson Button (104), Daniel Ricciardo (111), Felipe Massa (113), Marcus Ericsson (116) a Sebastian Vettel (121).

17.02 - priebežné poradie ku 17.00 h:

17.00 - 1:26,899 - takýmto časom s mäkkými pneumatikami sa do akcie prihlásil Mexičan Gutiérrez.

16.57 - VIDEO: Lewis Hamilton na rovinke predstihol Sebastiana Vettela:

16.51 - Esteban Gutiérrez je pripravený:

16.48 - video-pohžad na McLaren:

16.47 - Auto Motor und Sport informuje, že tímy sa postupne balia. Času je málo, potrebujú sa vráti do tovární, všetko prekontrolova a o týždeň v sobotu už letia do Melbourne!

16.47 - toto by mali by celé preteky v podaní Sebastiana Vettela:

16.45 - my sme pre vás medzitým pripravili aj rozhovor so šéfom Scuderie Toro Rosso Franzom Tostom - čítajte TU!  

16.44 - 1:27,589 - Nico Rosberg je dnes až na dvanástom mieste. K dispozícii má len stredne tvrdé pneumatiky, ale ani s nimi sa neženie za dobrým časom.

16.39 - Sebastian Vettel ukončil simuláciu pretekov takýmto stintom s mediumkami: 1:27,5 - 1:27,5 - 1:28,3 - 1:29,2 - 1:28,3 - 1:28,9 - 1:28,7 - 1:28,4 - 1:28,5 - 1.28,3 - Inlap. Ak sa pozriete na naše nižšie priložené zápisky, ktorými verejnos zásobuje Auto Motor und Sport, viete si vysklada celé jeho preteky.

16.27 - Sebastian Vettel medzitým pokračuje vo štvrtom stinte, takže "preteky" išiel na tri zastávky v boxoch. Na trati sa doahuje na Massu a je približne o dve sekundy na kolo rýchlejší.

16.21 - Carlos Sainz dokončil takýto stint so stredne tvrdými pneumatikami: 1:30,0 - 1:30,1 - 1:30,4 - 1:30,5 - 1:30,7 - 1:30,8 - 1:30,6 - 1:30,6 - 1:30,8 - 1:30,9 -1.31,1 - Inlap.

16.14 - rozhovor s Lewisom Hamiltonom nájdete tu:

16.11 - Sebastian Vettel sa vrátil do boxov a ukončil tretí stint, ktorý mal 20 kôl. Jeho časy s mediumkami boli nasledovné: 1:28,3 - 1:28,7 - 1:28,6 - 1:28,6- 1:28,8 - 1:28,9 - 1.29,1 - 1.28,9 - 1.30,0 (premávka) - 1:28,7 - 1:28,9 - 1:29,2 - 1:29,2 - 1:29,5 - 1:29,4 - 1.29,3 - 1.31,1 - 1.29,9 - dojazd do boxov.

16.05 - v Haase už medzitým upravujú auto pre Estebana Gutiérreza.

16.04 - Lewis Hamilton už opúša okruh, o malú chvížku vám s ním prinesieme rozhovor:

16.02 - už len dve hodinky!

15.51 - 1:23,644 - Felipe Massa sa so supersoftami posunul na tretie miesto.

15.49 - Felipe Massa zvládol už 92 okruhov, Sebastian Vettel 90. Onedlho začne pada magická stovka.

15.42 - stint Sebastiana Vettela so stredne tvrdými pneumatikami: Outlap - 1:29.4 - 1:29.3 - 1:29.5 - 1:29.6 - 1:29.9 - 1:31.2 - 1:30.0 - 1:32.3 - 1:30.7 - 1:30.5 - 1:31.2 - 1:30.9 - 1:30.8 - 1:31.1 - 1:31.3 - 1:31.9 - 1:31.6 - Inlap a výmena opä na stredne tvrdé.

15.35 - 1:25,899 - v podaní Ria Haryanta je to vežmi dobrý čas. Prvýkrát ukázal solídnejšie kolo. Mal ultramäkké pneumatiky.

15.28 - stint Nica Rosberga s mediumkami: Outlap - 1:32.4 - 1:30.7 - 1:29.7 - 1:30.0 - 1:29.0 - 1:29.8 - Inlap.

15.22 - FIA vydala pár fotiek a krátky text:

15.21 - členovia Svetovej motoristickej rady dnes potešili Jeana Todta:

15.19 - 1:28,017 - Rio Haryanto sa mierne zlepšil, ale ostáva predposledný.

15.09 - zelené vlajky! Pokračujeme v testoch.

15.05 - vyzerá to tak, že Force India po sebe nechala aj olejovú škvrnu, na ktorej odstránení sa ešte pracuje.

15.04 - stint Sebastiana Vettela s mäkkými pneumatikami: Outlap - 1:29.2 - 1:29.8 - 1:30.1 - 1:30.3 - 1:30.5 - Inlap a výmena gúm. Ide o simuláciu pretekov, ale bola prerušená červenými vlajkami.

15.03 - poradie tri hodiny pred koncom dnešného dňa:

15.01 - krátke video jazdy Sebastiana Vettela:

14.56 - do jedenástej zákruty už putuje odahovka.

14.54 - červené vlajky! Zavinil ich Sergio Pérez s Force Indiou.

14.51 - VIDEO: Sebastian Vettel so svätožiarou:

14.48 - Romain Grosjean, Haas: "Mali sme vežmi dobré predpoludnie. Chlapci celú noc pracovali na tom, aby napravili náš problém. Bolo to už omnoho lepšie. Všetkým sa mimoriadne užavilo, pretože keď nemáte brzdy, tak je jazda s autom vežmi ažká. Našli sme dobré riešenie, ktoré je omnoho bezpečnejšie a môžeme tak jazdi. Toto obdobie bolo ale ažké: a aj pre chlapcov, ktorí už mesiac neboli doma. Prvý testovací týždeň bol fajn, druhý vežmi nie. Ako nový tím sme ale podža mňa aj tak všetkých prekvapili.

14.46 - stint Felipeho Massu na neoznačených gumách: Outlap - 1:28.2 - 1:28.7 - 1:27.8 - 1:28.1 - 1:28.1 - 1:28.3 - 1:29.0 - 1:29.0 - 1:32.5 - 1:29.4 - 1:29.6 - 1:29.9 - 1:29.9 - 1:29.9 - Inlap.

14.44 - Sergio Pérez s mäkkými pneumatikami: Outlap - 1:30.7 - 1:30.8 - 1:31.4 - 1:31.9 - 1:32.8 - 1:33.2 - 1:33.9 - 1:34.8 - 1:34.8 - Inlap.

14.43 - Pascal Wehrlein, Manor: "Auto sa správa omnoho lepšie ako na začiatku minulého týždňa. Je to pomerne vzrušujúce a máme ešte dostatočný vývojový potenciál. Strata na zvyšok poža naďalej existuje a musíme da všetko do toho, aby sme ju stiahli. Je však už omnoho menšia. Môžeme by teda optimisti a už sa neviem dočka toho, ako sa sezóna o dva týždne v Melbourne konečne začne."

14.40 - Marcus Ericsson a jeho stint s mäkkými gumami: Outlap - 1:30.7 - 1:31.9 - 1:32.2. - 1:33.0 - Inlap.

14.40 - Lewis Hamilton povedal o svätožiare ďalšie slová: "Skutočne dúfam, že to nepríde. A ak áno, tak dúfam aj v to, že budeme ma možnos nevyuži ju. Ja to totiž na svojom aute nechcem."

14.35 - Éric Boullier, McLaren: "Tu na testoch nejazdíme so špecifikáciou pre rok 2016. Z hžadiska programu trochu zaostávame, a to znamená, že v Austrálii sa objavíme s viacerými súčiastkami, ktoré sme tu bohužiaž nestihli odsúhlasi. Ale čo už. Dokázali sme jazdi počas väčšiny dní, čo je dobrá správa. Z hžadiska šasi je dôležité, že sme prešli všetkými systémami, čo sme v minulom roku nedokázali. Pre začiatok sezóny máme viac-menej spožahlivé auto, takže si určite viac veríme. Základ vyzerá dobre a v najbližších týždňoch dodáme viac výkonu."

14.31 - aktuálne informácie hovoria o tom, že v Barcelone dnes fúka o niečo silnejší vietor.

14.26 - bývalý pretekár F1 Karun Čandhok je v Barcelone v novej pozícii redaktora Channel 4. Robil už aj rozhovor s Lewisom Hamiltonom.

14.25 - Romain Grosjean ukončil svoj stint s mediumkami: Outlap - 1:29.8 - 1:27.9 - 1:28.2 - 1:28.2 - 1:31.7 - Inlap.

14.25 - a už ho máme - rozhovor so Sebastianom Vettelom:

14.18 - veža sa toho momentálne nedeje, je to taká testovacia pohodička. My zatiaž pracujeme na rozhovore so Sebastianom Vettelom!

14.15 - Rio Haryanto sa popoludní pustil do práce, za sebou má už dve inštalačné kolá.

14.07 - Tobias Grüner z Auto Motor und Sportu tvrdí, že Mercedes nebude pre poruchu prevodovky dlho mimo. Vraj ju nie je nutné vymeni.

14.00 - zelené vlajky! Pokračujeme v testovaní, po chvížke na tra prichádza Marcus Ericsson.

13.57 - teplota vzduchu momentálne vystúpila už na 17,2 stupňa Celzia.

13.39 - Haas potvrdil, že Gutiérrez nevstúpi do akcie hneď popoludní. Grosjeana vymení až neskôr.

13.37 - spracovali sme aj rozhovor s Jeanom Todtom, ktorý prezident FIA poskytol pre Auto Bild. Odporúčame prečíta:

13.24 - predpoludňajšie časy aj so zmesami, na ktorých boli dosiahnuté:

13.16 - obed v zariadeniach Pirelli:

13.10 - Sebastian Vettel je už na tlačovke:

13.04 - Sauber nám ponúkol pohžad do svojho zákulisia:

13.02 - finálne poradie pred obedňajšou prestávkou:

13.00 - Mercedes má za sebou počas testov už vyše 1 200 okruhov, pričom jedny preteky majú 66 kôl! Ak tožko vydržala chybová súčiastka, tak klobúk dolu. Ale uvidíme.

12.59 - Carlos Sainz to už zabalil:

12.57 - zelené vlajky! Síce už len na tri minútky, ale predsa.

12.55 - Mercedes okamžite informoval, že išlo o problém s prevodovkou:

12.52 - Hamilton zastal neďaleko za výjazdom z boxov. Nevyšiel však z nich, pretože absolvoval dlhú jazdu. Jeho motor znel podža pozorovatežov priamo na okruhu vežmi zvláštne.

12.51 - na TOMTO LINKU nájdete video z jazdy Sebastiana Vettela so svätožiarou. Palubné zábery...

12.48 - červené vlajky! Na trati ostal stᝠLewis Hamilton! Žeby sa jeho Mercedes prvýkrát pokazil? Motor má za sebou už vyše 5 000 kilometrov, takže všetko je možné.

12.39 - pred obedňajšou prestávkou registrujeme hlavne krátke jazdy. Dá sa predpoklada, že dlhé jazdy a simulácie pretekov prídu na rad popoludní. To bude najideálnejšia teplota: momentálne je 14,2 stupňa.

12.37 - tak nakoniec nie. Bol to len čas 1:32,7.

12.35 - Jolyon Palmer obul supersofty, možno sa v jeho podaní dočkáme simulácie ostrého kvalifikačného kola.

12.30 - v tomto okamihu nie je na trati vôbec nikto. Prvýkrát v priebehu dnešného dňa...

12.21 - Ericsson sa s mäkkými gumami zlepšil na 1:25,031.

12.20 - Sergio Pérez obul supersofty a dosiahol čas 1:23,721. V podaní Force Indie to nie je nič prevratné, naďalej takmer sekunda za najlepšími časmi s takouto zmesou (1:22,852).

12.19 - medzitým na okruhu vo Valencii :P

12.15 - Sauber je značne pomalší, Marcus Ericsson dosiahol s mäkkými gumami čas 1:25,446.

12.13 - vyzerá to tak, že Sebastian Vettel má momentálne najtvrdšie pneumatiky, hardy.

12.11 - Carlos Sainz obul ultrasofty a jeho čas je 1:23,134! To už nie sú ani štyri desatinky za najlepším časom týždňa (1:22,765)! Výborný výkon Toro Rosso!

12.08 - napokon je to v podaní Buttona priemerných 1:25,166. McLaren toho veža neukazuje. Buď nejde na plný výkon, alebo auto na viac nemá.

12.06 - momentálne je na trati len Jenson Button, ktorý to ide skúša so supersoftami.

12.01 - priebežné poradie k dvanástej hodine:

11.57 - 1:23,849 - aktuálny čas v podaní Sergia Péreza. Ale keďže to boli supersofty, je o sekundu pomalší ako Sebastian Vettel. A to je dos.

11.55 - odhalená S-šachta McLarenu?

11.54 - Felipe Massa je dnes zatiaž najusilovnejší, odjazdil už 57 okruhov. Za ním nasledujú Hamilton (52), Ericsson (44), Ricciardo (42), Sainz (39), Vettel (37), Button (35), Grosjean (34), Pérez (29), Palmer (13) a Haryanto (0).

11.50 - Auto Motor und Sport pridáva informáciu o tom, že so stredne tvrdými gumami sa dá na okruhu v Barcelone krúži pol hodiny. Mäkká zmes ale vydrží len osem minút, supersofty a ultrasofty ešte menej. Tým pádom je zrejmé, prečo stajne stavili väčšinou na mediumky.

11.47 - doposiaž najlepšie časy celých testov:

1. Räikkönen 1m22.765s (ultrasoft)
2. Vettel 1m22.810s (ultrasoft)
3. Vettel 1m22.852s (supersoft)

11.47 - Carlos Sainz obul supersofty a dosiahol čas 1:23,471. Toro Rosso teda na Ferrari stráca 619 tisícin - pri zohžadnení rovnakej zmesi.

11.45 - Auto Motor und Sport tvrdí, že v podaní Mercedesu sa už nedočkáme žiadnych zázračných časov. Tím si totiž medzi 60 sadami dostupnými pre testy objednal len štyri sady softov a všetky sú už spotrebované. Ultrasofty a supersofty si stajňa neobjednala vôbec. Najlepší čas so spomínanými mäkkými gumami dosiahol Nico Rosberg - 1:23,022. Kimi Räikkönen bol s rovnakou sadou o trinás tisícin sekundy rýchlejší.

11.40 - video z jazdy Daniela Ricciarda:

11.35 - Carlos Sainz sa s mäkkými gumami zlepšil na 1:23,901. Najlepší s touto sadou bol Kimi Räikkönen s časom 1:23,009.

11.35 - Sebastian Vettel obul ultrasofty a v prvom sektore bol jasne najrýchlejší. Potom však zvožnil a dosiahol čas 1:34,7.

11.33 - včera sme hovorili aj o tom, že ochrana hlavy jazdca z dielne Red Bullu by mala pripomína Batmobile. Bude to teda asi niečo takéto:

11.30 - Rio Haryanto naďalej nejazdí. Manor prichádza o cenný čas, rieši sa náprava mechanického problému.

11.24 - čo je zaujímavé, Vettel po jednom vožnejšom kole absolvoval ďalšie rýchle a dosiahol čas 1:23,316. To znamená, že pri pri prvom ostrom pokuse nemal celkom prázdnu nádrž. Zatiaž to s Ferrari vyzerá dobre... teda pokiaž Mercedes neukáže, že vie ís pod 1:22 :)

11.21 - 1:22,852 - Sebastian Vettel so supermäkkými gumami! Jenson Button dal s rovnakým obutím 1:24,714.

11.15 - 1:24,533 - Sergio Pérez s mäkkými gumami. Nie je to bohviečo.

11.12 - Sainz absolvoval s mediumkami len krátky stint: Outlap - 1:24.7 - 1:33.1 - 1:25.5 - Inlap.

11.11 - Autosport tvrdí, že Svetová motoristická rada potvrdila nový kvalifikačný formát, ktorý vstúpi do platnosti už od VC Austrálie. Pôjde o nový knockout systém týkajúci sa všetkých troch častí kvalifikácie, aký bol schválený v pôvodnom znení - čítajte TU!  

11.07 - opä raz fotografia Lewisa Hamiltona so Sebastianom Vettelom:

11.04 - 1:24,701 - čas Carlosa Sainza s mediumkami. Strata na Mercedes predstavuje s týmto obutím približne šes desatín sekundy.

11.03 - priebežné poradie k jedenástej hodine:

11.00 - zaujímavý pohžad na volant - engine kill:

10.52 - Nico Hülkenberg (Force India) je zvedavý na silu Mercedesu, keď na to jeho jazdci prvýkrát poriadne šliapnu. Očakáva, že táto stajňa bude opä vpredu. Ale čo jeho tím? "S Williamsom by to mohlo by fakt vyrovnané," odpovedal. "Želal by som si, aby sme s Williamsom boli na jednej úrovni. Podža toho, čo som doposiaž videl, by to ale mohol by aj zaujímavý boj nás, Toro Rosso a Red Bullu."

10.44 - Vettel následne absolvoval pomalšie kolo a potom na to opä šliapol - 1:23,8.

10.41 - Sebastian Vettel obul softy a dosiahol čas 1:23,595! Prvé miesto ale z hžadiska času zatiaž nič moc. Z hžadiska najlepších časov týždňa boli Kimi Räikkönen a Nico Rosberg o takmer šes desatín lepší, Felipe Massa o tri desatinky. S rovnakým obutím pochopitežne.

10.37 - krátky stint Lewisa Hamiltona s mediumkami: 1:25.3 - 1:25.7 - 1:26.1 - 1:26.2 - 1:26.4 - 1:26.8.

10.35 - niekožko pekných fotografií v podaní Sutton Images:

10.34 - Felipe Nasr, Sauber: "Vyzerá to tak, že na špičkové tímy sme stiahli približne šes desatín sekundy."

10.25 - VIDEO: Jenson Button a Sebastian Vettel na začiatku dnešných jázd:

10.24 - Lewis Hamilton na to s mediumkami šliapol a jeho čas je 1:24,133! Včera bol Nico Rosberg na úrovni 1:24,126.

10.21 - takto stáli Lewis Hamilton a Sebastian Vettel na konci pitlane:

10.18 - 1:24,945 - Daniel Ricciardo s mediumkami.

10.15 - Sergio Pérez mal mäkké pneumatiky ale čas 1:27,013 naznačuje, že za skvelým časom sa nehnal.

10.10 - Williams má za sebou dobrý začiatok dňa, Felipe Massa zvládol už 21 okruhov:

10.02 - tu je priebežné poradie:

10.00 - ani sme sa nenazdali a hodinka jázd je za nami...

9.49 - 1:24,640 - najrýchlejší čas v podaní Lewisa Hamiltona s mediumkami.

9.44 - Romain Grosjean má za sebou stint zložený zo 14 kôl. Jeho najlepší čas bol 1:27,236.

9.43 - hovoria Fernando Alonso a Éric Boullier:

9.40 - predstavitelia tímu Haas sa rozhodli pre zmenu jazdeckého obsadenia: Romain Grosjean bude jazdi len ráno, popoludní ho nahradí Esteban Gutiérrez. Ten pre mnoho problémov odsedel utorok a stredu takmer výhradne len v garáži.

9.38 - Carlos Sainz to už teraz skúša so supermäkkými pneumatikami.

9.35 - Jos Verstappen má dnes 44 rokov a do tejto fotky sa skutočne hodí!

9.33 - 1:25,347 - Lewis Hamilton na to šliapol trochu výraznejšie, časy však pôjdu nadol ešte približne o dve a pol sekundy.

9.30 - zatiaž sa na trati nič nedeje. Najlepší čas drží Romain Grosjean - 1:27,252s.

9.22 - takto to vyzerá keď systém brake-by-wire nezaberie správne. Romain Grosjean:

9.16 - Sebastian Vettel s gloriolou, za ním Romain Grosjean. Nemec tento doplnok po prvom kole zložil.

9.15 - Manor potvrdil, že má mechanické problémy a Rio Haryanto tak nemôže vyjs na tra. Predstavitelia tímu však dúfajú, že to stihnú ešte pred obedom.

9.11 - máme pre vás rozhovor s Daniilom Kvjatom, ktorý hovorí o testoch, svätožiare i novej kvalifikácii - čítajte TU!  

9.10 - Jenson Button prichádza na tra poriadne vyzbrojený:

9.03 - predstavitelia Ferrari včera hovorili, že svätožiaru už nechcú nasadi, no Sebastian Vettel si to vyžiadal.

9.00 - zelené vlajky! Dnes si svätožiaru vyskúšal aj Sebastian Vettel.

8.57 - Romain Grosjean včera spôsobil všetky tri červené vlajky. Už je pripravený na návrat do auta:

8.50 - v Barcelone je momentálne sedem stupňov, asfalt sa už šplhá k pätnástim. Cez deň by opä mohlo by okolo dvadsiatky. Celé testy tak prebehnú v krásnom slnečnom počasí. Ideál.

8.46 - dnes je to inak presne 15 rokov od pretekárskej premiéry Fernanda Alonsa, Kimiho Räikkönena a Juana Pabla Montoyu.

8.44 - Max Verstappen: "Všetko najlepšie k narodeninám človeku, ktorý mi pomohol sta sa tým, čím dnes som. Som šastný, že ho môžem vola otcom."

8.42 - dá sa predpoklada, že by sme mohli vidie ešte viac kvalifikačných simulácií ako včera. Je teda možné, že uvidíme limity viacerých monopostov a budeme môc porovnáva.

8.41 - Lewis Hamilton o svätožiare cez Instagram: "Prosím nie! Toto je najhoršie vyzerajúca úprava v histórii Formuly 1. Oceňujem pátranie po bezpečnosti, ale toto je Formula 1 a to, aká momentálne je, je úplne v poriadku."

8.40 - dnes v akcii uvidíme Lewisa Hamiltona, Nica Rosberga (obaja Mercedes), Sebastiana Vettela (Ferrari), Felipeho Massu (Williams), Daniela Ricciarda (Red Bull), Sergia Péreza (Force India), Jolyona Palmera (Renault), Carlosa Sainza (Toro Rosso), Marcusa Ericssona (Sauber), Jensona Buttona (McLaren), Ria Haryanta (Manor) a Romaina Grosjeana (Haas).



 
 

To najlepšie z auto.sk

foto
VIDEO: Skvelá reklama na Audi RS3 po boku Audi quattro v lese
Vežmi sa nám páči, ako niektoré automobilky s hrdosou sebe vlastnou odkazujú aj v moderných autách na svoju súažnú históriu. Medzi také jednoznačne patrí Audi
foto
Základný model Koenigseggu navrhol pätnásročný dizajnér + FOTO
Hovoríme tu o automobile Koenigsegg Legera, možnom budúcom superšporte švédskej automobilky. Tento koncept totiž vznikol v hlave ešte len pätnásročného tínedžera
foto
Brzdná doska skráti brzdnú dráhu až o 40 percent + VIDEO
Švédsky vývojár a výrobca komponentov pre autopriemysel Autoliv vyvinul nového pomocníka pre mestské brzdenie
foto
Lamborghini Aventador LP 700-4 s pekne ostrým výrazom + FOTO
Taliansky býk sa v Kanade dočkal úprav za využitia komponentov z Japonska a výsledkom je poriadne agresívny superšport
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

„V lige hrá vežmi veža Kanaďanov, tí sú preferovaní. Hrá sa potom ich štýlom hry, pretože ide nie len o hráčov, ale aj o trénerov," konštatuje Marek Biro o EBEL v rozhovore pre hokej.sk
„Možno v mojej hre nebolo cíti vežký pokrok, ale ja osobne sa cítim dozretejšie. Táto sezóna mi veža dala a ja pevne verím, že v budúcej sezóne z toho budem čerpa a posuniem sa výkonnostne opä o krok dopredu,“povedal Mislav Rosandič
Bez účasti slovenských hokejistov prebehne v noci na sobotu prvé kolo 54. ročníka vstupného draftu NHL.
Útočník Chicaga Patrick Kane sa stal hlavnou hviezdou slávnostného galavečera v Las Vegas, na ktorom sa odovzdávali individuálne ocenenia za sezónu 2015/2016 v zámorskej hokejovej NHL.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Najhoršia jedenástka skupinovej fázy EURO 2016
Viacerí hviezdni hráči by určite najradšej zabudli na svoje pôsobenie na ME. Mnohé výkony ďaleko zaostali za očakávaniami
foto
Bénesov rekordný prestup zo Slovenska, viac než pä miliónov!
"Pýtal sa nás aj FC Bazilej, nie je to náhoda, keďže práve odtiaž vyšiel Xhaka. Zaujímal sa tiež londýnsky Arsenal, museli sme však reálne pripusti, že by sme tam nemali šancu nastupova," uviedol Csontó
foto
Prestupy reprezentantov: Záujem o Hubočana, Ďuricu, Škrtela i Weissa
"Určite doladíme prestup Tomáša Hubočana, Jána Ďuricu, Matúša Bera, v hre je Martin Škrtel a možná je aj zmena dresu u Vladimíra Weissa," prezradil otvorene 42-ročný hráčsky agent
foto
Lazaret sa zmenšuje, mimo už len Švento, Pekarík ako Indián!
"Mal to svetlé, ale to bolo smiešne, tak to prefarbíme, aby vyzeral, že dokáže trošku zastraši a hrýz súpera," uzavrel lekár národného tímu Ján Baalík
 

To najlepšie z mobil.sk

foto
VIDEO: Samsung Galaxy S6 a S6 edge prináša skvelý herný zážitok
Vlajkové lode Samsungu, Galaxy S6 a S6 edge, s vysoko výkonným procesorom a obrazovkou Quad HD vytvárajú výborne podmienky pre tie najlepšie pôžitky z mobilných hier
foto
V Orangei vyzbierali za štyri mesiace vyše 28 000 starých mobilov. Pomôžu tak Náruči záchrany
Dlhodobá ekologická akcia Orangeu Staré mobily sú na dve veci sa stále teší popularite. Od februára do konca mája v rámci nej zákazníci na predajné miesta priniesli viac ako 28-tisíc starých nepoužívaných mobilných telefónov
foto
ASUS rozmýšža o kúpe HTC
Taiwanský podnik Asustek, ktorý je priekopníkom najmä v počítačovej výrobe, ale zastúpenie má aj na trhu so smartfónmi, či tabletmi prejavil záujem o kúpu tvorcu smartfónov HTC Corp
foto
Sony uvedie na trh Xperiu C4 Dual
Minulý týždeň Sony oznámilo predaj produktu Xperia C4 Dual. Zariadenie so službou dual-SIM sa uvedie do ponuky na indickom trhu už čoskoro
 

    Magazín F1.sk

    Williams mal parádne zastávky, najlepšiu za 1,92, najhoršiu za 2,18s!
    Williams naďalej pokračuje v neuveritežnej práci v boxoch a v azerbajdžanskom Baku dokázal jazdca prvýkrát v tejto sezóne "vybavi" za menej ako dve sekundy.
    Bottas zboril historický rekord F1, v uliciach Baku mu namerali 378 km/h!
    Williams potvrdil, že s monopostom Valtteriho Bottasa dosiahol v sobotu rýchlos 378 km/h. Podarilo sa mu to na klasických cestách v uliciach Baku!
    FIA potvrdila, že Alonso zažil pri nehode až tri extrémne preaženia
    V novom magazíne Auto sa objavili zaujímavé informácie týkajúce sa nehody Fernanda Alonsa. Bola vôbec prvou, ktorú nasnímali nové 'high-speed' kamery.
    Sorrell chce v F1 virtuálnu realitu a odkazuje: Treba ís tam, kde je rast
    "Ako som povedal na začiatku, všetko je to boj o čas, ktorí žudia majú. Dnes máte milióny možností, ako ho strávi. Práve v tom je asi najväčší rozdiel oproti roku 1968," usmial sa Martin Sorrell.
    VIDEO: Takto sa zmenia monoposty od budúceho roku
    Technický analytik Motorsport.com Giorgio Piola predstavil peknú animáciu porovnania monopostov pre roky 2016 a 2017.
    Od Panisovho monackého víazstva uplynulo už dvadsa rokov!
    "Po najlepšom čase z 'warmupu' som si začal veri, a keď začalo prša, tak ešte viac: Milujem dážď! Bol som celkom pokojný a koncentrovaný, lebo som niečo tušil. ažko to vysvetli. Bolo to však niečo, čo som cítil..." spomína Olivier Panis.

    Archív správ

    Jún 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      

    Vy odporúčate ...
    Vyhžadávanie na F1.sk
     
    Vygenerované za 11 ms. :: Country :: Region :: City