Ak by si Alonso mohol vybrať, za kolegu by chcel Schumachera
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Thursday, 10. March 2016, 08:51

Fernando Alonso so svojimi tímovými kolegami veľakrát nevychádzal práve najlepšie. Už pred mnohými rokmi v Renaulte to bolo zvláštne, chvíľu na body prehrával s Jarnom Trullim, ktorý neskôr zo stajne predčasne odišiel. Po boku Lewisa Hamiltona to vôbec nebolo ideálne a v McLarene Španiel zotrval len jednu sezónu, aby si to neskôr s Felipem Massom nastavil tak, ako mu vyhovovalo: Brazílčan bol jeho dvojkou.

Dnes je to ale s Jensonom Buttonom pomerne ideálne, no možno ide aj o to, že dvojica sa zatiaľ nebila o popredné priečky. Alonso v aktuálnom rozhovore prezradil, že ak by si za kolegu mohol vybrať hocikoho z histórie Formuly 1, voľba by padla na Michaela Schumachera.

"Jazdil som s ním mnoho rokov, ale nikdy nie v rovnakom tíme," pripomenul Alonso na stredajšej tlačovke v Baku. "Ešte som bol v motokárach a Michael už vo Formule 1 všetko vyhral. Preto bol pre nás niečo ako referencia."

"Potom som jedného dňa aj ja sám prišiel do Formuly 1 a nastupoval som proti nemu. Bola to pre mňa veľká česť. Rád by som s ním však jazdil v rovnakom tíme a v rovnakom aute. Bol by to zaujímavý duel a príjemné porovnanie toho, kto je aký rýchly," skonštatoval majster sveta z rokov 2005 a 2006, kedy sa mu podarilo ukončiť päťročnú Schumiho hegemóniu.

Takýchto veľkých súbojov, aké nám pred časom ponúkli Alonso a Schumacher, mala Formula 1 dosť: "Áno, vždy sme tu mali skvelé bitky. Z niektorých sa mediálne spravilo o čosi viac, napríklad Hunt a Lauda vďaka filmu. Ale aj boj Senna-Prost bol veľmi intenzívny a emotívny. Pochopiteľne, že aj medzi tímovými kolegami bola vždy určitá rivalita."

Populárny pretekár sa však pristavil aj pri téme, ktorá mu momentálne vôbec 'nereže'. Súčasné monoposty. "Z áut posledných pätnástich rokov sa mi najviac pozdávali tie zo sezón 2003, 2004, 2005. To boli najrýchlejšie stroje, s ktorými som kedy jazdil. Mali sme motory V10 a dostali sme sa na tisíc koní. Boli sme o šesť až sedem sekúnd rýchlejší ako dnes," dodal Fernando Alonso.



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

"Nechcem tu polemizovať o rozhodovaní arbitrov počas zápasu, ale to vylúčenie Kopitara... V zápase sme videli viac takýchto situácií. To rozhodnutie bolo zlomovým bodom zápasu," povedal tréner Krueger
Piatkové ôsme kolo Tipsport ligy naservíruje priaznivcom hokeja hneď dva veľké šlágre. Pod Zoborom na seba narazia jediné dva doposiaľ neporazené tímy v riadnom hracom čase a vo Zvolene odohrajú ďalšie derby rivalov od rieky Hron.
"Nejaké rezervy tam ešte určite budú, ale dovolím si povedať, že po korčuliarskej stránke som sa vo Fínsku zlepšil. Dokonca som tam mal aj individuálne tréningy s krasokorčuliarskou trénerkou," hovorí D. Boldižár pre hokej.sk
"Teraz sa nám lúčil Jurko Kuric, tak nás na rozlúčku potešil kurčiatkami. Milan Jurčina nám pred svojim odchodom nechal v šatni po rumbe a lízatku. Vždy si tam niečo nájdeme. Sme tam jedna partia a spoločne ťaháme za jeden povraz," hovorí pre hokej.sk Martin Kriška.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Preview: Podbrezová ide k lídrovi bodovať, Slovan musí zabrať naplno
„Na žilinskej umelej tráve to bude veľmi náročné. Majú dobré mužstvo, no my sme zatiaľ neprehrali. Od prvej minúty si budeme zakladať na dobrej defenzíve, verím, že si vypracujeme nejaké šance,“ povedal Patrik Vajda
foto
Scholes vyzdvihuje Liverpool: Môžu získať titul
"Trochu sa obávam o ich defenzívu, na druhej strane, v ofenzíve sú nezastaviteľní, čo dokazujú v každom jednom zápase. Vyzerajú, že dokážu kedykoľvek skórovať," pochválil útočnú hru Liverpoolu Scholes
foto
Balaj po Málage: Pred takou skvelou kulisou som ešte nehral (video)
„Po futbalovej stránke sa mi páči Mario Balotelli. Nemôžem povedať, že mám vysnívaný konkrétny klub. Momentálne musím na sebe tvrdo pracovať tuto v Nitre, neskôr sa budeme môcť baviť o tejto téme konkrétnejšie,“ zamyslel sa Filip Balaj
foto
Holoubek po skalpe Interu: Zaplávali sme si dobre (video)
"Začali sme zle, pretože sme k zápasu pristúpili hrozne. S profesionálnym prístupom to nemalo nič spoločné. Ale to vôbec neznižuje výkon Sparty. Tá si víťazstvo bezpochyby zaslúžila," zložil kompliment súperovi De Boer
 

    Magazín F1.sk

    Chcete byť mechanikom v F1? Pripravte sa aj na 22-hodinové šichty
    "Je to poriadne stresujúca práca, no keď všetko vychádza, je to naozaj neuveriteľné. Keď prídu do boxov dve autá naraz a vy tých druhých porazíte práve vďaka zastávke v boxoch, celý tím má byť na čo hrdý," hovorí v otvorenom rozhovore Kenny Handkammer, bývalý šéfmechanik Red Bullu.
    Zvieratá na pretekárskej trati: Čo všetko už navštívilo súťažné okruhy? (VIDEO)
    Počas víkendu v Singapure sa na súťažnej trati objavil varan. História Formuly 1 pamätá veľké množstvo podobných prípadov.
    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    "Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý."
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.

    Archív správ

    September 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 11 ms. :: Country :: Region :: City