Force India predstaví v Bahrajne a Barcelone viacero noviniek
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Friday, 11. March 2016, 09:00

Force India počas testov potvrdila príslušnosť k lepším tímom súčasnej Formuly 1. Nepatrí síce medzi absolútnu špičku, ale mala by sa biť o solídne bodované pozície. "Myslíme si, že nie sme ďaleko od toho, kde sme skončili minulú sezónu," povedal operačný riaditeľ tímu Otmar Szafnauer narážajúc na to, že v závere ročníka stajňa získala viac bodov ako konkurenti z Williamsu a Red Bullu.

"V Bahrajne a v Barcelone predstavíme viacero noviniek, vďaka ktorým by sme na tom mali byť z hľadiska výkonu relatívne dobre," pokračoval Rumun v rozhovore pre Motorsport.com. "Okrem toho máme dvoch skúsených jazdcov, takže by sme mali mať na to, aby sme zabojovali s etablovanými väčšími tímami ako Red Bull a Williams. Nico a Checo sú na tom dobre, je v nich dobrá kombinácia mladosti a skúsenosti. Za sebou majú už mnoho pretekov."

Konkurencia je však veľmi silná a Szafnauer uznal, že obhájenie piateho miesta nebude jednoduché. "Je to tak, aj to bude úspech. Ale ako cieľ by sme si mali dávať viac ako jedno pódium. Ak by sa nám podarilo dosiahnuť tieto dve veci, teda udržať si piate miesto a získať viac pódií, tak možno by boj o štvrtú priečku nebol úplne vzdialený. V minulom roku sme absolvovali len dva testovacie dni, tentoraz všetky. Niečo sme sa naučili."

Nebude však mať stajňa problém s tým, že majiteľ Vidžaj Malja možno skončí za mrežami? Nebude chcieť tím predať? "Vždy, keď s Vidžajom komunikujem, tak len o výkone auta a výkone tímu. Bavíme sa o tom, čo robíme, kedy príde ďalšie vylepšenie a koľko pódií získame. Práve o tom sa bavíme a o tom by to malo byť," dodal Szafnauer.

Situáciu týkajúcu sa vylepšení tímu rozoberal aj magazín Autosport. Ten informoval o tom, že v Bahrajne by mal tím predstaviť aerodynamické novinky a v Španielsku k novinkám tohto typu pribudnú aj vylepšené závesy. 



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

„Zápas sa hodnotí ťažko. Totálne sme zbabrali úvod. V prvej tretine sme inkasovali päť gólov a potom sa už hrá veľmi ťažko,“ hľadal správne slová obranca Popradu Mário Kurali
„Padli sme na dno, verím, že sa z neho odrazíme. Keď začneme dávať góly, prídu aj výsledky,“ verí skúsený útočník Kamil Brabenec
"Pre divákov to bolo pekné, ale nemôžeme dostať doma šesť gólov. To jednoducho nejde. S piatimi gólmi musíme doma vyhrávať. Vzadu to jednoducho nie je ono," hovorí Juraj Majdan
"Miestami sme sa na seba s chalanmi z Košíc pozerali a nechápavo krútili hlavami. Toľko šancí sa často nevidí a všetci sme si to užívali. Tréneri z nás ale asi šediveli," pousmial sa Marek Slovák
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Prvá prehra Podbrezovej, "šošoni" už so šesťbodovým náskokom (video)
"Ďakujem chlapcom za solídnu mentalitu a kompaktnosť, za aktivitu sme si zaslúžili dať aspoň jeden gól a víťazstvo je pre nás zaslúžené," netajil spokojnosť Guľa
foto
"Andeli" sa nadreli na výhru nad ViOn-om (video)
"Dnes nemám čo hodnotiť. Na tento zápas musíme čo najskôr zabudnúť. Z našej strany to nebol ligový futbal," konštatoval Karhan
foto
Slovan proti Michalovciam potvrdil úlohu favorita (video)
"Na konci sme inkasovali a pustili sme súpera do šancí, s čím nie som spokojný. Teraz máme dva týždne na prípravu v pokoji," hodnotil Vukomanovič
foto
Liverpool aj Chelsea zvíťazili u súperov (video)
Sumár výsledkov stretnutí siedmeho kola anglickej Premier League
 

    Magazín F1.sk

    Chcete byť mechanikom v F1? Pripravte sa aj na 22-hodinové šichty
    "Je to poriadne stresujúca práca, no keď všetko vychádza, je to naozaj neuveriteľné. Keď prídu do boxov dve autá naraz a vy tých druhých porazíte práve vďaka zastávke v boxoch, celý tím má byť na čo hrdý," hovorí v otvorenom rozhovore Kenny Handkammer, bývalý šéfmechanik Red Bullu.
    Zvieratá na pretekárskej trati: Čo všetko už navštívilo súťažné okruhy? (VIDEO)
    Počas víkendu v Singapure sa na súťažnej trati objavil varan. História Formuly 1 pamätá veľké množstvo podobných prípadov.
    Bernd Mayländer: Aj takáto je práca vodiča safety caru
    "Spravidla idem tak na 95 až 98 percent toho, čo auto dokáže. V televízii to pochopiteľne vyzerá oproti autu F1 strašidelne pomaly. A aj to tak je. Pri plnom výkone strácam na Formulu 1 na jednom kilometri približne desať sekúnd," hovorí absolvent 300 veľkých cien.
    Maršál a autá rútiace sa 300 km/h: FIA je znepokojená (VIDEO)
    "Berieme to veľmi vážne," povedal hovorca FIA. "Nechceme hádzať vinu na jedného človeka. Spravíme však všetko pre to, aby sa to už neopakovalo."
    Carey: Formulu 1 nemôže riadiť diktátor
    "Nemôžete vždy vyhovieť každému, no musíte pochopiť, čo všetci chcú, a na základe toho hľadať správnu cestu. Jasné, nie je to úloha pre komisiu, pretože komisie zvyknú byť byrokratické, no nemôžeme tu ani mať diktátora, aj keď tu je na to asi každý zvyknutý."
    Bertrand Gachot a neuveriteľný príbeh vedúci k Schumiho premiére
    "Obom nám do očí vybehli slzy, pretože polovicu som vystriekal na seba a polovicu na neho. Nemal som totiž čas nejako to namieriť. Ale nepobili sme sa, nikto nikomu neublížil. Tak som si myslel, že to všetko dobre dopadne," spomína Bertrand Gachot.

    Archív správ

    Október 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 12 ms. :: Country :: Region :: City