beta verzia
 
 
 
Majú to starší jazdci nahnuté?
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Friday, 11. March 2016, 11:21

Blízka budúcnosť môže teoreticky priniesť zaujímavé jazdecké rošády. Odraziť sa treba od dvoch skutočností: v prvom rade sa na scénu tlačia talentovaní mladíci ako Max Verstappen a Carlos Sainz, ktorí strávia v Scuderii Toro Rosso druhú sezónu a budú chcieť napredovať. K nim musíme navyše prirátať aj Pascala Wehrleina, ktorý je takisto považovaný za obrovský talent - a on tiež nebude chcieť zotrvať v Manore. No a je tu aj istý Stoffel Vandoorne, ktorého McLaren poslal na rok do japonskej Super Formule.

Kam sa ale títo chlapci poberú? Dvaja skôr menovaní by chceli postúpiť do Red Bullu Racing, no tam je kvalita v osobách Daniela Ricciarda a Daniila Kvjata. Je možné, že sa tak stane a Ricciardo s Kvjatom pôjdu ďalej. Dá sa však predpokladať, že ostanú v F1. Keď si to všetko porátame, je dosť pravdepodobné, že bude vyvíjaný tlak na starých harcovníkov ako Kimi Räikkönen, Jenson Button, Felipe Massa a možno aj na niektorých ďalších.

"Je zrejmé, že teraz sa nové možnosti otvárajú viac ako inokedy. Nie je to žiadne tajomstvo," prikývol Carlos Sainz v rozhovore pre agentúru Reuters. "Môžeme sa dočkať niečoho veľkého a preto je to dôležitá sezóna. A nielen pre mňa! Je to môj druhý rok a každý hovorí, že ma čaká viac tlaku. Ale nie. Osobne vnímam rovnaký tlak ako všetci ostatní jazdci na štartovom rošte. Pre nás všetkých je to dôležitý rok a budeme makať na tom, aby sme sa dostali na niektoré zo zaujímavých miest."

"Vôbec však netuším, čo sa stane. Pravda je ale taká, že pre rok 2017 je tých možností veľmi veľa. Núka sa viacero postov. V prvom rade chcem ukázať, že viem byť jazdcom top tímu a chcem, aby si to ako prvý všimol Red Bull. To je všetko. Ak si to nevšimnú a všimne si to niekto iný, čo už. Ale chcem to predviesť hlavne Red Bullu," dodal Sainz.

Vo veľmi podobnej situácii je aj Max Verstappen, ktorý je o čosi viac uznávaný ako Sainz, takže by mohol mať lepšie šance. "Môže byť, že aj tretí rok zotrvám v Toro Rosso. Ale nie je to môj cieľ," priznal pre Motorsport.com. "Chcem napredovať. V Toro Rosso je to skvelé, bavím sa a je to tu super rodina. Raz však chcem vyhrávať preteky, chcem napredovať a chcem sa dostať na úplný vrchol..."

Do celej rovnice by sme možno mali prirátať aj Romaina Grosjeana, ktorý bude pôsobiť v Haase. Hovorí sa však o tom, že tam odišiel len preto, aby sa predviedol Ferrari a nahradil Räikkönena. "Sociálne médiá hovorili o tom, že keď Grosjean podpísal zmluvu s Haasom, tak už určite uzavrel aj dohodu s Ferrari," povedal Francúz. "To je však absolútna nepravda. Ale áno, už od kedy som bol dieťa a mal som možno päť rokov, tak som chcel jazdiť za Ferrari. Netuším, či sa to jedného dňa stane alebo nie. Bolo by to ako sen."

V "zóne ohrozenia" je napríklad Felipe Massa, ktorého s touto témou oslovila agentúra Reuters. "Nevnímam to tak," odpovedal na otázku, či to bude jeho posledná sezóna. "Nemám pocit, že by som už nebol rýchly a konkurencieschopný. Nevnímam nič, čo by mi ukazovalo, že je čas skončiť. Kým to nespozorujem, tak som pripravený pokračovať."

Nôž na krku ale môže mať aj jeden jazdec, ktorý v súčasnosti bojuje o najvyššie méty: Nico Rosberg. V Mercedese s Lewisom Hamiltonom nevychádza práve najlepšie a na päty mu šliape skôr spomínaný Wehrlein. Mercedes navyše poškuľuje aj po Verstappenovi. "Ak by som bol na Rosbergovom mieste, tak by som sa asi obzeral cez plece," skonštatoval majster sveta z roku 1996 Damon Hill. "Na Pascala alebo Maxa..."



 
 

To najlepšie z auto.sk

foto
VIDEO: Skvelá reklama na Audi RS3 po boku Audi quattro v lese
Veľmi sa nám páči, ako niektoré automobilky s hrdosťou sebe vlastnou odkazujú aj v moderných autách na svoju súťažnú históriu. Medzi také jednoznačne patrí Audi
foto
Základný model Koenigseggu navrhol pätnásťročný dizajnér + FOTO
Hovoríme tu o automobile Koenigsegg Legera, možnom budúcom superšporte švédskej automobilky. Tento koncept totiž vznikol v hlave ešte len pätnásťročného tínedžera
foto
Brzdná doska skráti brzdnú dráhu až o 40 percent + VIDEO
Švédsky vývojár a výrobca komponentov pre autopriemysel Autoliv vyvinul nového pomocníka pre mestské brzdenie
foto
Lamborghini Aventador LP 700-4 s pekne ostrým výrazom + FOTO
Taliansky býk sa v Kanade dočkal úprav za využitia komponentov z Japonska a výsledkom je poriadne agresívny superšport
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Jedenásťmesačné pracovné obdobie SZĽH bolo pre Igora Nemečka najťažšie v živote. Zväzového šéfa napriek tomu potešilo, že turbulentné mesiace úspešne vyvrcholili piatkovým rokovaním Rady SZĽH o zmene stanov, čím dodržal svoj verejný sľub.
"Pre náš tím je to extrémne dôležitý hráč. Do poslednej chvíle sme si nemysleli, že sa tak stane, ale jeho rozhodnutím bolo nastúpiť na siedmy zápas," uviedol tréner John Cooper.
Hokejisti Pittsburghu postúpili do finále zámorskej NHL. V rozhodujúcom siedmom dueli finále play off Východnej konferencie zdolali Tampu Bay 2:1 a sériu vyhrali 4:3 na zápasy.
V roku 1997 zaregistroval Google svoju doménu a v rovnakom čase debutoval v drese San José Sharks 18-ročný Patrick Marleau.
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
VIDEO: Finálové prekliatie Atlética Madrid, Real oslavuje jedenásty triumf v Lige šampiónov!
Real Madrid - Atletico Madrid 1:1 (1:1, 1:0), 5:3 v rozstrele z 11 m
foto
Prešov nevyužil šancu, jedno kolo pred koncom na čele VSS!
II. Liga - sumár vysledkov zápasov 32. kola
foto
Kozák pred Nemcami: Ak nebudeme pripravení, naložia nám
"Hráči sa každým tréningom dostávajú do iného, lepšieho stavu. To je normálne. Vyvrcholením bude až šampionát. Ako sme sa tu pripravili, ukáže až samotný šampionát," dodal Kozák
foto
3b Hviezdy ligy 2016: Hlasuj za najlepších hráčov a vyhraj skvelé ceny!
Redakcia PROFUTBAL.sk a spoločnosť 3b pripravili po skončení sezóny 2015/2016 jedinečnú anketu „3b Hviezdy ligy 2016 – rozhodnite o svojich hviezdach“. Práve vy môžete určiť, ktorí hráči boli tento rok najlepší v I. a II. lige!
 

To najlepšie z mobil.sk

foto
VIDEO: Samsung Galaxy S6 a S6 edge prináša skvelý herný zážitok
Vlajkové lode Samsungu, Galaxy S6 a S6 edge, s vysoko výkonným procesorom a obrazovkou Quad HD vytvárajú výborne podmienky pre tie najlepšie pôžitky z mobilných hier
foto
V Orangei vyzbierali za štyri mesiace vyše 28 000 starých mobilov. Pomôžu tak Náruči záchrany
Dlhodobá ekologická akcia Orangeu Staré mobily sú na dve veci sa stále teší popularite. Od februára do konca mája v rámci nej zákazníci na predajné miesta priniesli viac ako 28-tisíc starých nepoužívaných mobilných telefónov
foto
ASUS rozmýšľa o kúpe HTC
Taiwanský podnik Asustek, ktorý je priekopníkom najmä v počítačovej výrobe, ale zastúpenie má aj na trhu so smartfónmi, či tabletmi prejavil záujem o kúpu tvorcu smartfónov HTC Corp
foto
Sony uvedie na trh Xperiu C4 Dual
Minulý týždeň Sony oznámilo predaj produktu Xperia C4 Dual. Zariadenie so službou dual-SIM sa uvedie do ponuky na indickom trhu už čoskoro
 

    Magazín F1.sk

    VIDEO: Takto sa zmenia monoposty od budúceho roku
    Technický analytik Motorsport.com Giorgio Piola predstavil peknú animáciu porovnania monopostov pre roky 2016 a 2017.
    Od Panisovho monackého víťazstva uplynulo už dvadsať rokov!
    "Po najlepšom čase z 'warmupu' som si začal veriť, a keď začalo pršať, tak ešte viac: Milujem dážď! Bol som celkom pokojný a koncentrovaný, lebo som niečo tušil. Ťažko to vysvetliť. Bolo to však niečo, čo som cítil..." spomína Olivier Panis.
    Ťažká havária v F3 bez obetí, Li má však viacero zlomenín (VIDEO)
    "Chcem sa poďakovať FIA, Dallare, Carlinu Racing a všetkým, ktorí tak zapracovali na zvýšení bezpečnosti v pretekárskom športe," reagoval Ryan Tveter. "Pretože práve vďaka ním tu ešte sme."
    Helmut Marko: Najväčší expert na talenty?
    "Nemáme zasa až také tvrdé a prísne pravidlá. Jazdci len potrebujú odviesť výkon," skonštatoval Helmut Marko.
    Ako sa vyvíjala váha monopostov?
    "Toto už nie je taká Formula 1, akú som spoznal. Keď som začínal, tak boli autá ešte ľahké a bola to jazda na ostrí noža," sťažuje sa Lewis Hamilton.
    Dva tímy našli spôsob umelého zníženia tlaku v pneumatikách
    Prišlo sa na to, že dva tímy našli pravdepodobne legálny trik, ako natlakovanie umelo znížiť. Pri meraní na štarte je všetko v poriadku, ale po rozjazde auta tlak poklesne, čo monoposty zrýchli až o štyri desatiny sekundy na kolo.

    Archív správ

    Máj 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
    Vygenerované za 37 ms. :: Country :: Region :: City