Majú to starší jazdci nahnuté?
Autor: Ladislav Király   |   Publikované: Friday, 11. March 2016, 11:21

Blízka budúcnosť môže teoreticky priniesť zaujímavé jazdecké rošády. Odraziť sa treba od dvoch skutočností: v prvom rade sa na scénu tlačia talentovaní mladíci ako Max Verstappen a Carlos Sainz, ktorí strávia v Scuderii Toro Rosso druhú sezónu a budú chcieť napredovať. K nim musíme navyše prirátať aj Pascala Wehrleina, ktorý je takisto považovaný za obrovský talent - a on tiež nebude chcieť zotrvať v Manore. No a je tu aj istý Stoffel Vandoorne, ktorého McLaren poslal na rok do japonskej Super Formule.

Kam sa ale títo chlapci poberú? Dvaja skôr menovaní by chceli postúpiť do Red Bullu Racing, no tam je kvalita v osobách Daniela Ricciarda a Daniila Kvjata. Je možné, že sa tak stane a Ricciardo s Kvjatom pôjdu ďalej. Dá sa však predpokladať, že ostanú v F1. Keď si to všetko porátame, je dosť pravdepodobné, že bude vyvíjaný tlak na starých harcovníkov ako Kimi Räikkönen, Jenson Button, Felipe Massa a možno aj na niektorých ďalších.

"Je zrejmé, že teraz sa nové možnosti otvárajú viac ako inokedy. Nie je to žiadne tajomstvo," prikývol Carlos Sainz v rozhovore pre agentúru Reuters. "Môžeme sa dočkať niečoho veľkého a preto je to dôležitá sezóna. A nielen pre mňa! Je to môj druhý rok a každý hovorí, že ma čaká viac tlaku. Ale nie. Osobne vnímam rovnaký tlak ako všetci ostatní jazdci na štartovom rošte. Pre nás všetkých je to dôležitý rok a budeme makať na tom, aby sme sa dostali na niektoré zo zaujímavých miest."

"Vôbec však netuším, čo sa stane. Pravda je ale taká, že pre rok 2017 je tých možností veľmi veľa. Núka sa viacero postov. V prvom rade chcem ukázať, že viem byť jazdcom top tímu a chcem, aby si to ako prvý všimol Red Bull. To je všetko. Ak si to nevšimnú a všimne si to niekto iný, čo už. Ale chcem to predviesť hlavne Red Bullu," dodal Sainz.

Vo veľmi podobnej situácii je aj Max Verstappen, ktorý je o čosi viac uznávaný ako Sainz, takže by mohol mať lepšie šance. "Môže byť, že aj tretí rok zotrvám v Toro Rosso. Ale nie je to môj cieľ," priznal pre Motorsport.com. "Chcem napredovať. V Toro Rosso je to skvelé, bavím sa a je to tu super rodina. Raz však chcem vyhrávať preteky, chcem napredovať a chcem sa dostať na úplný vrchol..."

Do celej rovnice by sme možno mali prirátať aj Romaina Grosjeana, ktorý bude pôsobiť v Haase. Hovorí sa však o tom, že tam odišiel len preto, aby sa predviedol Ferrari a nahradil Räikkönena. "Sociálne médiá hovorili o tom, že keď Grosjean podpísal zmluvu s Haasom, tak už určite uzavrel aj dohodu s Ferrari," povedal Francúz. "To je však absolútna nepravda. Ale áno, už od kedy som bol dieťa a mal som možno päť rokov, tak som chcel jazdiť za Ferrari. Netuším, či sa to jedného dňa stane alebo nie. Bolo by to ako sen."

V "zóne ohrozenia" je napríklad Felipe Massa, ktorého s touto témou oslovila agentúra Reuters. "Nevnímam to tak," odpovedal na otázku, či to bude jeho posledná sezóna. "Nemám pocit, že by som už nebol rýchly a konkurencieschopný. Nevnímam nič, čo by mi ukazovalo, že je čas skončiť. Kým to nespozorujem, tak som pripravený pokračovať."

Nôž na krku ale môže mať aj jeden jazdec, ktorý v súčasnosti bojuje o najvyššie méty: Nico Rosberg. V Mercedese s Lewisom Hamiltonom nevychádza práve najlepšie a na päty mu šliape skôr spomínaný Wehrlein. Mercedes navyše poškuľuje aj po Verstappenovi. "Ak by som bol na Rosbergovom mieste, tak by som sa asi obzeral cez plece," skonštatoval majster sveta z roku 1996 Damon Hill. "Na Pascala alebo Maxa..."



 
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

Toronto získalo Marinčina v júni 2015 v rámci výmeny z Edmontonu. V drese Toronta odohral v uplynulej sezóne 65 duelov s bilanciou gól, šesť asistencií a 34 trestných minút
"Malé ihrisko, najlepší hráči a hneď v septembri. Neviem si predstaviť, ako sa človek hneď musí adaptovať na to, aby bol pripravený," myslí si Hossa
Výber Európy začne prípravu na Svetový pohár 2016 v hokeji 4. septembra v Quebecu. Na piatkovej tlačovej konferencii v Trenčíne to oznámil generálny manažér tímu Miroslav Šatan
"Som nadšený, že môžem byť ďalší rok súčasťou organizácie NY Rangers," uviedol Hrivík
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Žilina chce zakončiť domácu sériu výhrou nad nováčikom, Hlohovský: Nebude to jednoduché (video)
"Nie sme spokojní s počtom inkasovaných gólov, takže osobná zodpovednosť hráčov podporená systémovými prvkami musí byť výraznejšie viditeľná v majstrovskom zápase," povedal Guľa
foto
Talentovaný Jakubech naplno zažiaril: Nebolo to len o mne (video)
"Naši fanúšikovia sú úžasní. To, ako dokážu vycestovať za klubom je fantastické. Úžasné, niečo neopísateľné. Veľmi im ďakujeme za to, že prišli za nami v takom počte až do Viedne," nechal sa počuť mladý brankár Spartaka
foto
Chaotická druhá liga štartuje, kiežby radšej končila...
Nedá nám to, no musíme to zopakovať – Kocúrkovo ako vyšité! Nech už je tu sezóna 2017/2018, aby sa tento výsmech, pretože súčasnú druhú ligu inak nazvať nemôžeme, definitívne skončí
 

    Magazín F1.sk

    Ferrari potvrdilo odchod Jamesa Allisona
    To, o čom sa špekulovalo už niekoľko týždňov, je napokon realita: Ferrari potvrdilo, že technický riaditeľ James Allison opúšťa Maranello. Angličan prežil veľmi ťažké obdobie, zomrela mu manželka Rebecca a dlhšie avizoval, že sa chce vrátiť domov k trom deťom.
    Martin Trenkler: Víkend na Hungaroringu
    Slovenský fotograf Martin Trenkler navštívil víkendové podujatie na Hungaroringu a my vám ponúkame pohľady na Veľkú cenu Maďarska 2016 prostredníctvom jeho objektívu.
    Pre Red Bull pracuje aj Slovák: Lukáš zo Svätého Jura
    "Niekedy je to poriadne náročné, pretože na nohách som aj dvanásť hodín. Byť v prostredí Formuly 1 je však pre mňa fascinujúce a občas sa mi nechce veriť, že mám takúto prácu," hovorí Lukáš pre F1.sk.
    Súčasný safety car je pomalý, myslí si Mark Webber
    Maximálna rýchlosť Mercedesu AMG GT S, ktorý sa ako safety car používa, je síce 310 kilometrov za hodinu, no na F1 je to málo. "Bernd Mayländer je skvelý jazdec, no potrebujeme rýchlejší safety car," hovorí Webber.
    Kimi Räikkönen predĺžil zmluvu s Ferrari!
    Tím Scuderia Ferrari potvrdil, že predĺžil zmluvu s Kimim Räikkönenom, ktorý tak ostane pretekárom tejto stajne aj v roku 2017. Bude kolegom Sebastiana Vettela.
    FIA promptne zakročila a rozriešila kauzu s tlakmi v pneumatikách!
    Ako sme vás informovali, niektoré tímy - hlavne Mercedes - dokázali špeciálnym trikom upraviť tlak v pneumatikách. Na štarte bolo všetko v poriadku, ale po rozbehnutí auta sa tlak znížil až o jedno PSI. Po novom bude všetko inak.

    Archív správ

    Júl 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
     
    Vygenerované za 11 ms. :: Country :: Region :: City