beta verzia
 
 
 
Mateschitz: Red Bull tu nebude len do počtu
Autor: Anna Lichvarčíková   |   Publikované: Saturday, 12. March 2016, 19:26

Už v minulej sezóne sa majiteľ Red Bullu Dietrich Mateschitz nechal počuť, že je pripravený opustiť Formulu 1 s oboma svojimi tímami. Po dohode s Renaultom sa mohlo zdať, že kríza je zažehnaná. Rakúšan však avizuje, že nemá problém naplniť svoje slová v prípade, ak sa v športe a vzťahu s dodávateľmi nič nezmení.

Dôvodom pre aspoň čiastočné urovnanie vzťahu s Renaultom nie je len rebrandovanie motora pod značkou TAG Heuer, ale aj zmena vedenia u francúzskeho výrobcu. "Noví ľudia v ich manažmente sú profesionálnejší, vášnivejší a ukazujú väčšiu snahu uspieť," hovorí Mateschitz pre portál Speedweek.

Ich kontrakt však vyprší po tejto sezóne. "Máme niekoľko rôznych možností," priznáva 71-ročný biznisman. Odchod je jednou z nich. "Sme priveľmi dobrí na to, aby sme boli len domestikovia. Formula 1 nie je Tour de France. Keď nebudeme mať konkurencieschopný motor, odchádzame. Určite tu nechceme byť kvôli piatemu miestu."

Ciele do sezóny majú v Red Bulle optimistické, ale Mateschitz to oddôvodňuje skvelou prácou, ktorú Adrian Newey a jeho tím inžinierov odviedli na monoposte RB12. "Chceme byť tretí hneď za továrenskými tímami. Súboj so zákazníckymi tímami Mercedesu a Ferrari určite zvládneme vyhrať," verí.

"Naše nové auto je úžasné, jedno z najlepších, ktoré sme kedy poslali von. Jednoducho - ďalšie majstrovské dielo, ktoré vyrobil Adrian so svojím tímom." Nadšený je aj z progresu juniorského tímu Toro Rosso. "To auto je tiež skvelé, neprekvapilo by ma, keby je Toro Rosso v prvých pretekoch na úrovni Red Bullu alebo dokonca ešte rýchlejšie," uzatvára Dietrich Mateschitz.



 
 

To najlepšie z auto.sk

foto
VIDEO: Skvelá reklama na Audi RS3 po boku Audi quattro v lese
Veľmi sa nám páči, ako niektoré automobilky s hrdosťou sebe vlastnou odkazujú aj v moderných autách na svoju súťažnú históriu. Medzi také jednoznačne patrí Audi
foto
Základný model Koenigseggu navrhol pätnásťročný dizajnér + FOTO
Hovoríme tu o automobile Koenigsegg Legera, možnom budúcom superšporte švédskej automobilky. Tento koncept totiž vznikol v hlave ešte len pätnásťročného tínedžera
foto
Brzdná doska skráti brzdnú dráhu až o 40 percent + VIDEO
Švédsky vývojár a výrobca komponentov pre autopriemysel Autoliv vyvinul nového pomocníka pre mestské brzdenie
foto
Lamborghini Aventador LP 700-4 s pekne ostrým výrazom + FOTO
Taliansky býk sa v Kanade dočkal úprav za využitia komponentov z Japonska a výsledkom je poriadne agresívny superšport
 

To najlepšie z HOKEJ.sk

"Ja som za sebou dvere nezabuchol a uvidíme či mi dá košický klub niekedy v budúcnosti šancu. Ja osobne by som s návratom domov problém nemal. Teraz sa ale sústredím na novú výzvu a chcem tam urobiť dobré meno nášmu hokeju," hovorí R. Jenčík pre hokej.sk
"Keď som počul, že zahlásili moje meno, bolo to neuveriteľné. Splnil sa mi sen. Je to pre mňa výnimočný moment, aj pre moju rodinu a priateľov, niečo, na čo si budem pamätať do konca života," uviedol Matthews
„V lige hrá veľmi veľa Kanaďanov, tí sú preferovaní. Hrá sa potom ich štýlom hry, pretože ide nie len o hráčov, ale aj o trénerov," konštatuje Marek Biro o EBEL v rozhovore pre hokej.sk
„Možno v mojej hre nebolo cítiť veľký pokrok, ale ja osobne sa cítim dozretejšie. Táto sezóna mi veľa dala a ja pevne verím, že v budúcej sezóne z toho budem čerpať a posuniem sa výkonnostne opäť o krok dopredu,“povedal Mislav Rosandič
 

To najlepšie z Profutbal.sk

foto
Ťahákom štvrťfinále súboj Buffon - Neuer. Kto inkasuje ako prvý?
"Veľmi sa obávam Nemecka, podobne ako Španieli sú na papieri silnejší ako my. Ale potom je tu zápas, ktorý môže priniesť iné odpovede," povedal kapitán talianskej reprezentácie
foto
Dukla zažehnala najväčšie starosti, Faktor: Niektoré reči boli totálne výmysly
"Ohľadom financií máme prísľub aj do pána Kováčika, že po svojom príchode z ME vo Francúzsku to dá do poriadku. Verím, že majiteľ nájde s mestom spoločnú reč," zaželal si Faktor
foto
Najväčšia hanba Anglicka od roku 1950, Island šokujúco v top osem (video)
"Ak by mi niekto pred šampionátom povedal, že vyradíme Anglicko a postúpime do štvrťfinále, tak by som ho považoval za blázna. Ale teraz žiadna prekážka nie je pre nás veľká," povedal Hallgrímsson
foto
Hodgson po šokujúcom vyradení Anglicka rezignoval: Je čas na zmenu
"Som hrdý na prácu každého jedného člena môjho trénerského tímu. Rovnako som hrdý aj na to, čo som pri anglickej reprezentácii dosiahol," dodal 68-ročný kouč
 

To najlepšie z mobil.sk

foto
VIDEO: Samsung Galaxy S6 a S6 edge prináša skvelý herný zážitok
Vlajkové lode Samsungu, Galaxy S6 a S6 edge, s vysoko výkonným procesorom a obrazovkou Quad HD vytvárajú výborne podmienky pre tie najlepšie pôžitky z mobilných hier
foto
V Orangei vyzbierali za štyri mesiace vyše 28 000 starých mobilov. Pomôžu tak Náruči záchrany
Dlhodobá ekologická akcia Orangeu Staré mobily sú na dve veci sa stále teší popularite. Od februára do konca mája v rámci nej zákazníci na predajné miesta priniesli viac ako 28-tisíc starých nepoužívaných mobilných telefónov
foto
ASUS rozmýšľa o kúpe HTC
Taiwanský podnik Asustek, ktorý je priekopníkom najmä v počítačovej výrobe, ale zastúpenie má aj na trhu so smartfónmi, či tabletmi prejavil záujem o kúpu tvorcu smartfónov HTC Corp
foto
Sony uvedie na trh Xperiu C4 Dual
Minulý týždeň Sony oznámilo predaj produktu Xperia C4 Dual. Zariadenie so službou dual-SIM sa uvedie do ponuky na indickom trhu už čoskoro
 

    Magazín F1.sk

    Williams mal parádne zastávky, najlepšiu za 1,92, najhoršiu za 2,18s!
    Williams naďalej pokračuje v neuveriteľnej práci v boxoch a v azerbajdžanskom Baku dokázal jazdca prvýkrát v tejto sezóne "vybaviť" za menej ako dve sekundy.
    Bottas zboril historický rekord F1, v uliciach Baku mu namerali 378 km/h!
    Williams potvrdil, že s monopostom Valtteriho Bottasa dosiahol v sobotu rýchlosť 378 km/h. Podarilo sa mu to na klasických cestách v uliciach Baku!
    FIA potvrdila, že Alonso zažil pri nehode až tri extrémne preťaženia
    V novom magazíne Auto sa objavili zaujímavé informácie týkajúce sa nehody Fernanda Alonsa. Bola vôbec prvou, ktorú nasnímali nové 'high-speed' kamery.
    Sorrell chce v F1 virtuálnu realitu a odkazuje: Treba ísť tam, kde je rast
    "Ako som povedal na začiatku, všetko je to boj o čas, ktorí ľudia majú. Dnes máte milióny možností, ako ho stráviť. Práve v tom je asi najväčší rozdiel oproti roku 1968," usmial sa Martin Sorrell.
    VIDEO: Takto sa zmenia monoposty od budúceho roku
    Technický analytik Motorsport.com Giorgio Piola predstavil peknú animáciu porovnania monopostov pre roky 2016 a 2017.
    Od Panisovho monackého víťazstva uplynulo už dvadsať rokov!
    "Po najlepšom čase z 'warmupu' som si začal veriť, a keď začalo pršať, tak ešte viac: Milujem dážď! Bol som celkom pokojný a koncentrovaný, lebo som niečo tušil. Ťažko to vysvetliť. Bolo to však niečo, čo som cítil..." spomína Olivier Panis.

    Archív správ

    Jún 2016
    Po Ut St Št Pi So Ne
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      

    Vy odporúčate ...
    Vyhľadávanie na F1.sk
     
    Vygenerované za 11 ms. :: Country :: Region :: City